Samuel?!
-Fetita mea,ti.a facut ceva?
-M-m.a violat. El a incuiat usa. A intrat pe geam.zice ea cu glas scazut.
Ii dau jos chilotii si imi pun niste manusi sanitare.
-Ce faci?
-Vreau sa vad ce ti.a facut. Desfa.ti picioarele.
Incep sa o controlez si nu gasesc nimic inafara de.......o rana deschisa,care sangera.
-Puiule,te doare ceva?
-D-da. E grav?
-Nu, ai noroc ca e la suprafata. Voi merge maine sa cumpar un unguient. Voi avea grija sa te ung in fiecare zi! Promit!
-Da,sigur!zise ironic. Si eu nu pot avea grija de mine,nu?
-Nu cred. Acum ma lasi sa iti fac nenorocita aia de injectie?
-D-da. Dar ma va durea la fel de tare ca prima oara?
-Nu,sper ca nu. O voi face repede.
Ii dau jos pantalonii si o mangai usor. O intep,iar ea geme. Imping lichidul,scot acul si sterg locul unde a fost injectia. O ridic in fund,dar ea se agata imediat de gatul meu. Observ ca nu are lacrimi in ochi.
-De ce nu vrei sa stai jos?
-Pai....fiindca nu pot si fiindca mi.e mai bine la tine in brate,zice si ma saruta pe buze.
-Iubirea mea,acum nu putem face ce imi doresc,fiindca esti ranita. Dar cand te vindeci,vom rupe patul asta.
Pun mana pe burtica ei si sunt surprins sa vad ca a inceput sa prinda forma. Mana imi aluneca pe zona ei intima,uitand de rana pe care o are.
-Au,ma doare!tipa ea la mine. Ma aplec in genunchi si o sarut in acel loc,in semn de iertare.
-Hai,puiul meu micut,treci la somnic. A fost o zi grea pentru tine!
-Marc....vino si tu!striga ea inainte sa tranteasca usa camerei ei.A doua zi dimineata ma trezesc cu noaptea-n cap ca sa ma duc la farmacie.
-Un unguient care poate trata ranile de la viol,cer.
-Stiam ca de obicei barbatii violeaza femeile,nu invers,zice,si se intoarce sa caute o crema.
-Poftim! 15 lei!
Ii intind banii si ies alergand din farmacie. Ma uit la ceas. 6:30. Sigur Kim nu s.a trezit inca. Ajung acasa si o gasesc pe Kim la usa,incaltandu.se.
-Hei,unde pleci asa devreme?
-La facultate. E luni,ai uitat?
-Nu pleci nicaieri. Abia ai fost violata,ai tratamente de facut,si pe deasupra ai o rana de toata frumusetea in locul intim! Hai,vino sus,zic,iar acum vocea imi este mai blanda.
Ma asculta,urca sus si se aseaza pe pat.
-Mai intai te ung,apoi injectia si spozitorul!
Ii dau jos pantalonii si chiloteii,avand acces deplin la feminitatea ei. Incep sa o ung,dar ea incepe sa tipe imediat.
-Ma ustura!se zborseste la mine.
Incep sa suflu,dar apoi imi vine o idee mai buna. Depun sarutari blande atat peste rana,cat si in jurul ei. O intorc apoi,pentru ai pune spozitorul. Il introduc,iar Kim tipa ca o doare. Se prosteste.Toata dimineata mi.am petrecut.o uitandu.ma la filme siropoase cu Kim. Daca nu o faceam,se ducea la facultate,iar eu nu vroiam sa o las sa plece,fiindca rana mai intai trebuia sa se cicatrizeze. Asa ca ea a decis sa stea prin casa cu o rochita roz,fara chiloti pe dedesupt. Din cand in cand trebuia sa o ung cu crema,iar ea incepea sa se smiorcaie ca o doare,apoi sa o gadil pana ii trece supararea.
Peste 4 luni
-Marc,a venit timpul! Du.ma la spital!
Vin alergand spre ea,o iau in brate si ma indrept spre masina. Kim s.a ingrasat cu 2-3 kilograme in ultima vreme,dat fiind ca ii era foame mereu. Alerg pe strazi cu masina mea,ajungand in timp record la spital.
-Doctor! Doctor! Iubita mea trebuie sa nasca!strig.
Imediat dupa aceea,o asistenta vine si o ia pe Kim. Il sun pe Jack sa vina si el sa participe la nasterea Mayei. Asta imi era noua familie:Jack,Kim,si mai nou ,Maya.
-Veniti sa va vedeti fiica!ma anunta asistenta cu o voce pitigaiata.
Intru val-vartej in camera si o gasesc pe Kim in brate cu fiica mea. Vin spre ea si o sarut cast pe buze. Ma uit la mica printesa din bratele ei,care acum doarme bustean.
-Seamana cu mamica ei! E la fel de frumoasa si cu siguranta la fel de desteapta!
Jack isi face si el aparitia,si,dupa ce o felicita pe Kim,se apleaca spre Maya.
-Seamana cu tine,surioara!zise
Peste cateva zile,Kim este externata,iar noi ne indreptam spre casa.
-Maya,asta este noua ta casa!zice Kim.
Urca sus cu Maya,iar aici o aseaza cu grija in patucul ei. Profita de faptul ca fetita doame,se culca si ea.Peste 9 luni
Kimberly
Maya crestea pe zi ce trece. Avea parul blond si ochii albastrii. Ii angajasem o bona,ca sa mai pot si eu iesi in oras. Fiind sambata,ieseam in seara aia cu gasca. L.am intrebat pe Marc daca nu vrea sa vina cu noi,caci mergeam sa vedem "Fast and Furios 6".
-Nu pot,iubire,am niste treburi de rezolvat!imi raspunse el.
Asa ca am iesit cu gasca,si acum asteptam la coada la bilete. Imi roteam privirea prin sala,cand deodata ochii s.au oprit asupra lui Marc care se saruta cu o blonda,asa cum cu mine nu a mai facut.o. Vazandu.i cedez psihic si incep sa plang. Alerg spre iesire,iar Sara incepe sa strige
-Kim,unde pleci?zice,si alearga dupa mine.
Ma intorc spre ea,si vad ca in spatele ei se afla Marc,care striga si el.
Ma opresc o clipa,pentru a o astepta pe Sara si cand ajunge langa mine,o intreb
-Ma pot muta cu tine?
-Desigur!zice cu o voce vesela. Cand?
-In seara asta,pe la 8-9 sunt la tine,ok?
-Da,perfect!
Ma mai intorc o data spre locul unde Marc ma privea cu ochi indurerati,apoi ies pe usa mallului si incep sa alerg spre casa,nepasandu.mi ca stropii reci imi izbeau fata cu putere.
--------
Hei! Vreau sa le multumesc celor 90 de cititori! Si de asemenea,va rog sa comentati!
YOU ARE READING
Pacatele inimii
RandomKimberly este tipul de fata care stie ce vrea. Pana la un moment dat ea traieste fericita alaturi de mama ei.Dupa moartea tragica a acesteia,ea este adoptata de Marc,fiul unui miliardar. Printr.o greseala a acestuia,Kim isi gaseste fratele biologic...