Marc
-Nu pot face asta! Nu iti pot lua virginitatea si mai presus de asta,copilaria! Ai doar 17 ani!
-Aproape 18! Peste o luna! Te rog,te rog,te rog!!
-Bine!
Incep sa caut prin dulapuri un prezervativ.
-N.am nici prezervativ! Facem fara?
Nu raspunde,doar clatina din cap afirmativ.
Imi dau jos tricoul si pantalonii,apoi fac la fel si la ea. Ramasa doar in sutien si chiloti,roseste puternic. I le dau jos si pe acestea,si o pot admira in toata splendoarea ei. Ma dezbrac si eu de tot. Ma asez deasupra ei si inainte de a patrunde,ii soptesc:
-Imi pare rau sa.ti zic,dar s.ar putea sa te doara. O iau usor,nu.ti fa griji.
Patrund cat de delicat pot eu,insa
doua lacrimi cad pe obrajii ei. O mangai usor,stiind cat de tare o doare. Continui tot asa pana cand la un moment dat zic
-Da.ti drumul si terminam!zic si in secunda urmatoate ne trantim amandoi pe salteaua moale,epuizati. O iau in brate,o mangai usor si o sarut.
-Bravo,curajoasa mea! Te iubesc!
Ea nu.mi raspunde. Doar geme.
-Cat de tare te doare?soptesc.
-Foarte tare. Abia ma pot misca,zice,acestea fiind ultimele ei cuvinte inainte sa inceapa sa planga. Ii iau fata in palme si ii zic
-Totul va fi bine. Nu plange. Ti.am zis ca te va durea. Nu credeam ca atat de tare. E doar vina mea. Iarta.ma!
Nu zice nimic,doar cosntinua sa planga la pieptul meu ,uneori gemand numele meu. Imi parea atat de rau ca i.am luat virginitatea!Razele blande ale soarelui intrau pe geam,trezindu.ma. Eram cu Kim in brate,amandoi goi. Mi.am amintit imediat de modul cum a adormit,plangand.
-Hei,frumoaso,trezeste.te! Sa mancam ceva si dupa sa mergem sa vedem un film! Doar noi doi!
Coboram si mama ne asteapta cu clatite americane.
-Mmmmmmm! Ce bine miroase!
Se aseaza la masa si infuleca tot din farfurie!
-Hai,sa mergem! Ce film vedem?
-O comedie romantica.Ajungem la cinema,iar Kim imi zice in soapta
-Nu am mai fost la cinema pana acum! Imi arati tu unde sa merg,nu?
Mergem sa cumparam popcorn si sucuri si intram in sala. Filmul care il rulau se numea "Daca m.ai iubii......". Kim se uita incantata la lucrurile 3D care veneau spre ea. Parca era un copil mic. Imi suna telefonul . Era mama. Ies pe sala si ii raspund.
-Marc,m.am gandit ca ar fi frumos sa dam o petrecere pentru Kim! Vino acasa!
Ma intorc in sala si ii zic ca trebuie sa plecam. Ca o fetita ascultatoare ma urmeaza,ne urcam in masina si in curand ajungem acasa.
YOU ARE READING
Pacatele inimii
RandomKimberly este tipul de fata care stie ce vrea. Pana la un moment dat ea traieste fericita alaturi de mama ei.Dupa moartea tragica a acesteia,ea este adoptata de Marc,fiul unui miliardar. Printr.o greseala a acestuia,Kim isi gaseste fratele biologic...