3.BÖLÜM:kesin aşık

21 11 119
                                    

Pencereye vurun yağmur damlaları uyanmama sebep oldu.güzel bir uykudan uyanmış olmanın verdiği huzurla gülümsedim.

güzlerim yan taraftaki Barlasa kaydı. kendi kendine mırıldanıyordu."Rapunzel,siyah ve kısa saçlı Rapunzel,belkide o benim masalımın prensesidir."

Gülümsediğimi görünce "günaydın pamuk prenses güzel uyudun mu"evet anlamında mırıltılar çıkardım "kaç saattir uyuyorum"

"Yakaşık 9 saat ve eve geldik"

"Ne, ev mi"

"Seni kendi evime getirdim,daha doğrusu sizin yanınızda kalmadan önceki evim"

"Tamam hadi gidelim "
Hızla arabadan indim,karşımdaki iki katlı binanın çevresinde toprak vardı. eskiden çiçek bahçesi olmalı.Barlas yanıma geldi"uzun zamandır bakım yapmadım,güler gitmiş.ev çok tozlu olmalı."dedi.

"Ben şimdiden söyleyeyim asla temizlik yapmam"sırıtarak konuştu.

"ben misafirlerime temizlik yaptırmam"kapıya yaklaştı biraz düşündü,belki anıları canlandı,belki beni içeri almakta tereddüt etti,belki içeride başka birisi vardı.

Kapıyı açtı,ilk o girdi arkasındanda ben.

İçerisi tahmin etiğim gibi tozluydu,etraf dağınıktı belki daha önceden biri girdi."etraf fazla dağınık,hırsız girmiş olabilirmi"

"Sanmam masadaki içki şişesine bakılırsa arkadaşlarım burada olmalı. evi onlara neden emanet etimki"

"Ne yani arkadaşların hücrede kaldığını biliyormu"sıkılmış bir şekilde göz devirdi."hayır tatil yapıcam dedim. sonra baban beni kaçırdı"onu ilk defa tanıdığın anı hatırlıyorum,yüzümde neden siz bir gülümseme oldu.

"Ne o kaçırılmam seni gülümsetimi"evet anlamıda kafamı saladım."ilk geldiğinde cebinde bir kamera vardı fotokobi çıkaran,resimlerin komikti,ölmüş tavşanı çekmen dışında"gülümsedi bende gülümsemesine gülümsedim.

"hadi sen otur ben etrafı toparlayayım- " sözünü kesen şey yukarıdan ses gelmesiydi.çatık kaçarlar merdivene ilerledi,bende yanına gidecektim ki eliyle dur işereti yaptı.omuzsilktim,yukarı çıkmaya başladım.

Barlas arkamdan ne kadar seslense de dinlemedim 3 oda vardı ilk oda boştu ve fazla dağınıktı. yerde cips,kola,pizza kutusu her çöp vardı.

ikinci oda boştu ama o dahada çöp içindaydi,koridorun en sonuna geldim üçüncü odanın kapısını açmamla görüş açıma yer yatağında yan yan yatmış 3 erkek girdi.

tamam saçma bir durum ama bazada yatan makyajı dağılmış 3 kız daha olması ayrı bir sorun,bir dakika o bir kaplumbağamı.Barlas arkamdan geldi"evimin ağzına sıçmışlar"odanın ortasına geçti,kaplumbağayı görünce şaşkın bir ifadeyle bana baktı,elimi bilmiyorum anlamıda saladım.

Komik bir durumdu ama en komiği bir tane ereğin üstünde tepsi olmasıydı,Barlas üstünde tepsi olan adamı kolundan dürtü"Melih,kalk evladım yerine yat"ismi Melih olan adam yüzünü buruşturdu"anne sonra. uykum var"dedi uykulu sesle.

"Seni istemeye gelicekler yavrum hazırlan,evleniyorsun"gözlerini hafif araladı ama tam göremiyordu.

"karım güzelmi"çirkin olması onun için sorun muydu.gülmemek için elimle ağzımı bastırdım."güzel güzel hâtâ yanında"kafasını yan tarafa çevirdi yanında sakallı bir adam vardı.yaşı diğerlerine göre büyüktü.Melih adamı görünce ayaklandı"bune lan bunun sakalı var ben asla evlenmem"

"Tek sorun bu'mu sence,ayrıca evimde ne bok yiyorsunuz"Melih arkasını döndü,Barlası görünce boynuna atladı

"kankam neredeydin bunca sene,bebeğim"diyim Barlasın yanağını çekiştirince,Barlas onu itirdi, kalçasının üstüne düştü

KATİLİN RAPUNZELİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin