"öleceksin dursana"dedi Barlas sinirle.Melih beşinci pastasını yerken konuştu"aşk olsun bana beş pastayı çokmu görüyorsun"dedi ağlamaklı bir sesle.
Barlas bıkın bir nefes verdi"hayır,mide fesadı geçireceksin diye endişelendim"dedi.
Melih şevkatli bir yüzle"ya sen benimi düşündün, yerim seni.hadi sende çatalını uzat birbirmizze düğün pastamızı yedirelim."dedi çatalını Barlas'a uzatarak.
Barlas iğrenerek konuştu"çek şu pis çatalı.istersen birde yüz görünümü alıyım."dedi Barlas dalga geçerek.
Melih aniden ayağı kalktı"sen nasıl istersen kocacım."ilerdeki masanın örtüsünü kafasına attı.örtü kalın olduğu için önünü göremedi ve duvara kafa atı.
Hepimiz kahkahaya boğulurken Melih şaşkınca etrafa bakıyordu."bir an Barlasın kalbine çarptım zanetim,meğersem duvarmış"dedi.
Çisem"Melih otur tabağını bittir"dedi.Evrim,çisemle dalga geçerek"yoksa arkamızda ağlar,değilmi anne"
Aras uyarıcı bir tonla"anne ile dalga geçilmez"dedi.
Alper"başım ağırıyor lütfen sesiz olun"dedi huysuzca.bir saatin sonunda ilk defa kafasını kaldırdı,bu büyük bir başarı.
Mine hâlâ uyuyordu, Alperin rekorunu geçti.
Aras,Mineyi dürtü"kız uyan,öldün'mü"dedi şakayla.
Barlas söze atladı."o değilde kafenin arka tarafında bir çalışan, birisi ortaklık için sizinle konuşucak dedi.hangi aptal bir kafe için ortak olur"dedi umursamazca.
"Birda adam acil görüşmek istiyor,şimdi geliyor."
Melih Barlasın yanına yaklştı"adama aptal deme,hem sen bu kafede ne yapıyorsun"Aras"yine bir kadın için yakacak bir yer inşaa ediyor,sırada ne var ülkenin en büyük AVMsinimi alacaksın"dedi.
Gülmemek için dudaklarımı bir birine bastırdı."sizi bilemem ama ben istesem satın alırım."dedi.
Çisem"senin bu kadar egolu olduğunu unutum."dedi dalga geçerek.
Barlas"ama beni geçe bilecek bir kişi var."dedi.Melih arkadan bağırdı."benmi,benimi"
Alper"Melih ilk önce kıçına don al"dedi.Melih sinirle homurdandı.
"Eyer isteseydi Rapunzel beni geçer bence"anlam veremeyerek elimdeki lateyi masaya bırkatım.
"Benmi, abartma bir AVM alacak kadar zengin değilim."
Kulağıma eğildi" o zaman benim kalbimi almayı nasıl başardın."
Kesin aşık
Kapının zili çalmasıyla gözler kapıya döndü.gelen kişi ortaklık için gelmiş olmalı.
Yüzü tanıdık geliyor sanki ama çıkaramadım.
Adam "merhaba ben özgür,ortaklık için geldim"Barlasın karşısına oturdu.
Barlas"neden burayı seçtin,pek işlevi yok"dedi.direk konuya girdiler.
Özgür"sen neden burayı satmıyorsun,bir işlevi yok"Barlasın gözleri kısıldı"sesin tanıdık geliyor,daha önceden tanıştıkmı."
Özgür gülümseyerek"İnsan insana benzer sevgili tutsak."dedi.
Tabi ya.Özgür bizim yanımızda çalışıyordu,buraya gelme sebebi Attila onu ikna etmiş olmalı.olabilecek senaryoları düşündüm.yanımda oturan Alperin kulağına eğildim."buradan çıkmalıyız"dedim sesizce.
Çatık kaşlarla bana baktı"neden"dedi.sinirden onu öldüre bilirim.tekrar kulağına fısıldadım"eyer şimdi çıkmasak bir çoğumuz ölücek.ben Barlası uyarıcam,sen diğerlerini al."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KATİLİN RAPUNZELİ
AçãoRapunzel hikayesi gerçek olsaydı ama katilerin olduğu bir laboratuvar'da. genç kadının ruhunun ve bedeninin tutsak olduğu bu evden kaçmayı başardı.katil sayesinden. İsmi olmayan bir katil,ismi Barlas. Kendini bulamayan bir kadın,katil bir kadın.kati...