Merhaba!
Sizi fazla tutmuyorum.
Bölüme geçmeden önce volteye basarsanız sevinirim
İYİ OKUMALARRR.
.
Bölüm fotoğrafı;
06.08.24
.
2 hafta sonra;
Ne yapacağımı bilmiyordum artık. Kapana kısılmış gibi hissediyordum kendimi.
Ne yapsam çıkmaz sokağa sapıyordum. Canım yanıyordu, yakılıyordu.
Bu durum artık daha fazla rahatsız ediyordu beni.
Yatakta ayağa kalmaya çalışırken ayağım acımış ve yere yapışmıştım.
Maalesef ki Cenk'in ayağımın bastığı yer biraz daha kötüleşmişti. Erdem Sezin doktor getirmediği için olmuştu. Bana bu iki haftada hiç dokunmamıştı ama Cenk'in bastığı yer o gün acıdığı için doktor getirmemiş ve daha kötü olmuştu.
Canım yanıyordu yani.
Ben yerde çaresizce dururken odaya Ardahan girdi. Odaya geldiği zaman ya yemek verirdi ya da laf edip giderdi. Sözde psikolojik şiddet uygulayacaktı ama bana işlemiyordu onun lafları.
Beni yerde görünce sırıttı. "Yerlerde mi sürünüyorsun sen? Oy," demişti alayla. Dibime gelip bir anda kucağına aldı. Kucağından tepinmeye başlayınca tehdit eden bakışlarını bana çevirdi. "Rahat dur yerinde. Doktor gelecek, ayağına bakacak. İyilik yapıyoruz sana."
Sesimi çıkarmadım ve beni yatağa bırakmasını bekledim.
Yatağa bıraktıktan sonra bana baktı. "Abinlee geldiği an bir şey çaktırsan, onların cesetlerinin başında durursun haberin olsun." Sırıttı sonra. "Kendi karısını acımayan adamdan bahsediyoruz. Torunlarına hiç acımaz."
Derin bir nefes alıp odadan çıktı. Odadan çıkmadan hemen önce ise, "Benden hemen sonra doktor gelecek. Yerinden kalkma," demişti.
Tehditi kanımı dondurmuştu...
Dediği gibi de olmuştu. O gittikten bir iki dakika sonra odaya bir doktor girmişti. Ağzında maske, elinde çanta vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lavin
General Fictionİntikam uğruna kaçırılmış Lavin. Dedesi tarafından hayatı cehenneme çevirilen Lavin. Babası ve annesi tarafından sevilmeyen Lavin. Bebek iken diğer bebek ile değiştirilen ve acıya mahkum olan Lavin. Söyle. Hangisi daha acı? Bu hayattan kurtulabi...