Aynı yerden devam
Üzerimi giyinirken Oğuz ve kutayın bileğimdeki ve belimdeki kızarıklıkları görmeleri ile oğuzun gözlerindeki artan sinir ve kutayın gözlerindeki endişe okunuyordu.
Giyindikten sonra kutay yemek yememi istedi ama reddettim. Üst üste istemediğimi belirtince zorlamadı.
Kutay: biraz uyumak istermisin?
Kafamı olumlu anlamda salladım.
Mert: sizinle ama.
Kutay: sen nasıl istersen balım.
Beni kucağına aldı ve onların odasına gittik.
Kutay beni yatağa yatırdı ve o da yanıma yatıp beni kucağına çekti.
Oğuz ise oturup saçlarım ile oynadı.Kafama tekrar gelen düşünceler dolmaya başlayınca düşünmemeye çalışıp uyumaya çalıştım, çünkü yine düşünürsem ağlardım..
~~~~~~~~~~
Oğuz un bakış açısından:
( yine bakış açısı değiştiriyorum ama gerçekten önceki bölüm kadar çok değiştirmicem 🤏 birazcıcık 🤗)
Mert in düzenli nefes alışlarından uyuduğunu anlayınca yataktan kalktım
Kutay da ses çıkartmamaya uyandırmamaya dikkat ederek kalktı.Gözlerimle kapıyı işaret ettim.
Odadan Çıktık ve biraz uzaklaştık.
Oğuz: ben biryere gidip geleceğim sen Mert uyanırsa onun yanında dur.
Kutay: nereye?
Oğuz: önemli değil-
Kutay: kimin yaptığını biliyorum dedin. Onun için gidiyorsun değilmi?
Oğuz: evet.
Kutay: hangi geçmiş düşmanı yine kim?
Oğuz: öyle değil ...gelince anlatsam? Mert uyanmadan gidip geleyim.
Kutay: hayır, soruma cevap verip öyle gidebilirsin, birkaç saniye sürer.
Oğuz: *nefes verir* abim.. yine işimi bozmak için bizi oradan uzaklaştırıp işi almamızı engellemek için saçma şeyler yapıyor yine! Ama bu sefer haddini aştı! Zaten benimde canım onun yüzünden sıkılıyordu, işi o yada ben alacaktık. O da kendi alamadığı için bizimkini bozmaya çalışıyor aptal.
Kutay: en son İngiltere de olduğunu söylüyordun.
Oğuz: mağlesef geri gelmiş.
Kutay: tamam.
Elimi yanağına koydum.
Oğuz: yüzünü asma güzelim. Biliyorum sende istemiyorsun. Söyleyeceğim ona
Her seferinde söylüyorum ama.. biliyorsun işte bu sefer gerçekten yapmaması için uyaracağım. Lütfen sen de üzülme.Kutay: tamam çabuk git gel, Mert uyanırsa seni ister belki. gitmeni istemiyordu zaten.
Oğuz: tamam acele ederim.
Yanağını öptüm ve çekildim. Sonra merdivenlere yönelip indim. Evden ve bahçeden çıktım. Arabaya bindim ve gideceğim yere sürmeye başladım.
(Bu arada abisi oğuzdan sadece bir yaş büyük)
~~~~~~~~~~
İstediğim yere ulaşınca arabadan indim ve abimin şirketinin kapısından girdim.
İçeri girince doğru kata çıktım. Onun odasını bulup içeri girdim.
Masasında oturuyordu.
Hızlı adımlarla yanına gittim ve yakasından tutup kaldırıp arkasındaki duvara ittim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑠𝑡𝑢𝑏𝑏𝑜𝑟𝑛 𝐵𝑎𝑏𝑦~ AGE PLAY BxbxB
Ngẫu nhiênBeşikte uyanmalı age play kurgularından biri işte.