Devam
Mert: t-tamam yetey bukaday hadi işinize bakın siz.
Gülümsedi. Beni koltuğa bıraktı. Ayağa kalktılar. E ben burada sıkılırım.
Mert: baba ben sıkılıyım böyye
Kutay: ben sana telefonumu veririm oyun oynarsın tatlım.
Mert: tamamm.
Ellerimi telefonunu vermesi için ona uzatıp açıp kapadım
Oda telefonunu bana verdi.
Bi oyun yükleyip oynamaya başladım~~~~~~~~~~~~
Uzun süredir olduğum yerde şekilden şekle girerek oyun oynadım ama artık gerçekten canım sıkıldı. Onlarda sürekli masa başında ya bilgisayarla uğraşıyor ya kağıtlarla birşey yapıyordu.
Telefonu bırakıp mızmızlanarak ses çıkardım ve oturduğum yerden indim.
Tabikide inemediğim için emekler şekilde yere biraz yapışmış olabilirim.
Yere düşünce çıkan ses ile ikiside hemen kafasını kaldırdı.
Yerde oturur pozisyona geldim. Dudağımı büzdüm.
Oğuz: neoldu Bebeğim?
Mert: sıkıldımm!
Oğuz: neyapsakki?
Kutay: benim son bi işim kaldı hemen onu halledeyim biraz etrafı gezdireyim öğrenmiş olursun hm?
Mert: buda sıkıcı!
Kollarımı birbirine bağladım.
Oğuz: zaten benimde işim az kaldı, sen Kutay babanla biraz gez sonra eve gideriz olurmu?
Mert: tamam.
Kutay masada son birşeyler yaptı ve ayağa kalkıp yanıma geldi. Beni kucağına aldı.
Zaten utanıyordum şimdi aralarında gezeceğim tam oldu!
Odadan çıktık.
Kutay: bu katta birtek bizim odamız var zaten.
Beni aşağı kata indirdi.
Kutay: burada çalışanların ve bizden sonra en yetkili kişilerin çalışma odaları var.
Etraftakiler gerçekten de bana bakmıyordu. Bu biraz içimi rahatlattı.
Sonra Bir kat daha gezdirdikten sonra en alt kata indik.
Kutay: Burada giriş girerken gördün zaten.
Burada İçeceklerin vb satıldığı biryer vardı gözüm oraya takıldı kutayda bunu farketti.
Kutay: birşeyler istermisin?
Mert: hayıy. Sadece dikkatimi çekti.
Kutay: tamam ozaman evde yersin mamanı hadi oğuzun yanına gidelim işleri bitmiştir.
Tekrar gidip asansöre bindik ama ben inmediğimiz bi kat olduğunu gördüm, en alt kat.
Mert: bu katta ne vay?
Diyerek tuşu gösterdim.
Kutay: orada araba park alanı ve arabaların çıkışı girişi için kapı var tatlım.
Mert: anladım.
Aklıma Kutay ve oğuzun duysa beni kesecekleri fikirler geliyordu.
Kaçmak.
Acaba? Yapsammı? Şuan yapamam çünkü yürüyemiyorum ama etkisi geçince? Birdaha yapmamalarını istesem yapmazlardı bence?
Ön kapıdan güvenlik var benim kim olduğumu biliyorsa çıkmama izin vermeyecektir ama şu aşağıdaki kapı çok müsait görünüyor oradada güvenlik olduğunu sanmıyorum. Otoparklarda güvenlim olmazki? Evet bencede yoktur. Denemeye değer.. bence.. belki.(Bölümleri geç atıyorum kusura bakmayın)
👋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑠𝑡𝑢𝑏𝑏𝑜𝑟𝑛 𝐵𝑎𝑏𝑦~ AGE PLAY BxbxB
AléatoireBeşikte uyanmalı age play kurgularından biri işte.