(Wff utaniyorum ama yazmalıyım ✋)
Oğuz: Hayır artık yapmaması gereken şeyleri anlamalı!
Oğuz yanıma doğru Gelince yatakta emekleyerek diğer tarafa gitmeye çalıştım ama o gelip beni belimden yakaladı ve tekrar yatağa oturttu.
Oğuz: gel ve ellerini tut, bağlamakla uğraşmak istemiyorum.
Kutay geldi ve ellerime yöneldi onu itmeye çalıştım ama yapamadım,ellerimi kafamın üstünde birleştirdi. Oğuzda beni yatakta biraz aşağı çekip yatar pozisyona getirdi.
Mert: bıyaak! Ne yapıyoysunuz?!
Oğuzun elindeki şeyi görmemle gözlerim büyüdü.
Daha çok çırpındım.
Mert: sakııyn! Yapma!
Oğuz bezimi çıkardı,
Mert: HAYIIYY!
Deliğimde hissettiğim şey ile belimi havaya kaldırdım.
Oğuz eliyle baskı uygulayıp belimi geri yatakla buşturdu. Elindekini içime tamamen ittiğinde inledim.
Mert:AAH.
ağlamaya başladım. Oğuz bezimi tekrardan taktı. Kutay ellerimi bıraktı.
Ben hemen doğruldum veyataktan inmeye çalıştım ama Oğuz beni kucağına aldı.
Mert:BIYAK! BIYAAK!
indirmesi için göğüsünü ittirip yumruk attım ama onun umurunda olmadı. kafamı zorla göğüsüne yasladı. Bende zorlamayıp ağlamaya devam ettim.
Oğuz: bebeğim ağlama, bu senin cezan.
Birdaha bize karşı çıkmamayı öğren.Mert: istemiyoyum *hıck* s-sizide kuyallayınızıda istemiyoyum*hıck*
Oğuz : istesende istemesende alışmak Zorundasın Mert.
Oğuz beni geri yatağa bıraktı bi yastık aldım ve dizlerimi kendime çektim. Yastıkla yüzümü sakladım.
Birkaç saniye sonra içimdeki şey titremeye başlayınca aniden dizlerimi indirdim ve Oğuz a baktım. Elinde telefon vardı. Ekrana birkere daha dokununca, içimdekinin hareketi daha çok arttı. İnlememek için dişlerimi sıktım ve kafamı yastığa gömdüm.
Mert:ç-çıkay l-lütfen ahh geyçekten biydaha y-yapmayacayım mhh
Oğuz elini kafama koydu ve okşadı.
oğuz: cezan bitene kadar cıkartmayacağım Mert. Cezan bitince geleceğim ben, sakın kendime dokunayım yada çıkartayım deme.
İkisininde ayağa kalktığını yatağın düzelmesinden anladım.
Birkaç sonra kapı kapanma sesi geldi . Kafamı kaldırdım ve baktım çıkmışlardı.
Mert: AAHH.
Yastığa yüzümü tekrar koyup daha çok bastırdım.
Çıkaramamda daha kötüsünü yaparlar. neyapacağım?Kendimi yatağa daha çok bastırdım.
Yine inleme engel olamadım.
Mert: AAHH mmhh.
Yatakta yüz üstü yattım ve bacaklarımı kendime çektim.
Kahretsin. Yetimhanede benden başka alacak çocuk mu yoktu. Gerçekten nefret ediyorum onlardan herşeyi mahvettiler.
Çok tuhaf hissediyorum çok! çıkarmak istiyorum.
Yavaş yavaş penisimde sızlamaya başlamasıyla dahada kötüye gideceğini anladım.
Tekrar oturur pozisyona geldim. Ellerimi yatağa koyup çarşafı sıktım.
Mert: KUTAAY ÖZÜY DİLEYİM LÜTFEN GELİNN A-ahh
Kutay in bakış açısından:
Mert in bizi çağırdığını duyunca Oğuz a döndüm.
Kutay: oğuz çok abartmıyormusun? bukadar yetmezmi? ilk defa böyle birşey deneyimliyor zaten.
Oğuz: bize karşı çıktığında ne olacağını görsün, eğer şimdi öğrenmezse bizi hiçbirzaman dinlemez ve farkındaysan hala baba diye değilde isminle sesleniyor.
Oğuz dediğini yapardı oyüzden birşey diyemedim.
Mert in bakış açısından:
Ağlıyor ve kendimi yatağa daha çok bastırıyordum. Daha önce hiç bukadar tuhaf hissetmemiştim gerçekten!
Belkide baba demediģim için gelmiyordur?
Mert: BABAA Ö-ÖZÜY DİLEYİİM LÜTFEN G-ELİNN*hıck*
Kutay in bakış acısından:
Kutay: oğuz gerçekten canı acıyor belliki, ben eminim dinler birdaha sözümüzü.
Oğuz: tamam, ama sadece onun için endişelendiğin için bu seferlik anlayış gösteriyorum.
Dedi ve oturduğu yerden kalktı.
Mert in bakış açısından:
Yatakta buseferde oturur pozisyona geldim. Acısı biraz geçer belki diye ellerimi bezin üzerinden penisime bastırdım. Kendine dokunma dediler ama nereden göreceklerki?
Odanın kapısı açılınca irkildim oraya baktım.
İkiside yanıma geldi.
Oğuz elimi tuttu.
Oğuz:sana kendine dokunmamanı söylemiştim!
Mert:ö-özür dilerim baba *hıck*
A-ama çok acıyor*hıck*AHhhElimi çektim. Oğuz oturdu ve beni kucağına aldı. Kendimi istemsizce ona bastırdım. Kafamı omzuna koydum ve tişörtünü sıktım.
O cebinden telefonu çıkardı ve içimdekini durdurdu.
Şuan utanç umrumda değildi sadece çıkarmasını istiyorum. Bezimi çıkardı ve içimdekini de çıkardı. Kendimi tutamadım ve inledim.
Oğuz: üstümü bırakırmısın bebeğim, seni rahatlatacağım.
Söylediği şey ile kafamı kaldırıp korkuyla ona baktım.
mert: l-lütfen yapma hem b-ben daha reşit-
Oğuz: biliyorum reşit değilsin, sen reşit olana kadar ilişkiye girmeyeceğiz zaten.Sadece rahatlatacağım.
Sözü bitince bir parmağını içimde hissetmem bir oldu.
Geri hemen kafamı göğüsüne koydum.
Penisim ve deliğim sızlıyordu, nekadar bunu istemesemde fazlasıyla ihtiyacım vardı.
Bi süre bir parmağıyla gel git yaptıktan sonra ikinci parmağınıda soktu.
Mert:A-AAH- MMH
Yine gel git yaparken bir anda bi noktaya değince boşaldım.
mert:AaAAH
Oğuz bana daha çok sarıldı ve sırtımı
Sıvazladı.( 👋.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑠𝑡𝑢𝑏𝑏𝑜𝑟𝑛 𝐵𝑎𝑏𝑦~ AGE PLAY BxbxB
LosoweBeşikte uyanmalı age play kurgularından biri işte.