( motivasyonumu topladım ve artık bölümü yazayım dedim ✋)
Doğum günümün üzerinden iki gün geçmişti,o iki gün boyunca Kutay ve oğuz ile vakit geçirmiştik . Bugün ise oğuzu şirketten acil bi konu olduğunu söyleyip çağırmışlardı o da gitmişti birkaç saattir yoktu, ama kutay benimleydi.
Zilin çalması ile kutay yanımdan kalktı ve kapıya gitti. Kapıyı açtığında Oğuz aşık suratı ile içeri girdi. Belliydi canı birşeye sıkılmıştı.
İçeri girer girmez merdivenlere yöneldi. Ona seslendim.
Mert: baba, bi sorun mu var?
Kutay: evet birşey var belli, yüzünden düşen bin parça.
Oğuz: birşey yok ya şu proje işi vardı ya Onda hangi şirketlerin ortaklık yapacağı hakkında bi anlaşmazlık çıktı, ona canım sıkıldı biraz birşey yok. Birşey diyorsanız çalışma odasındayım ben.
Kutay: peki.
Sonra merdivenlerden çıktı.
Kutay bana baktı.
Kutay: anlaşıldı onun şimdi işi var. Sen ne yapmak istersin bebeğim?
Aklım oğuz da kalmıştı ama biraz sonra gidip bakardım.
Mert: hmm.. şey hani dün aldığınız şu oyuncaklar varya bahçede toprakla oynadıklarım, yine onlarla bahçede oynamak istiyorum.
Yanıma geldi. Beni gıdıkladı.
Kutay: hmm yine bütün kıyafetlerini çamur yapacağım diyorsun yani.
Güldüm.
Mert: dur baba!
Biraz daha güldürdükten sonra bıraktı.
Beni kucağına aldı ve bahçeye götürüp bıraktı.Biraz ileri gidip oyuncakları koyduğumuz yerden aldı ve bana getirdi.
Bende oynamaya başladım.
~~~~~~~~~~
Hava kararmaya başlayınca bende artık oynamaktan sıkılmıştım Kutay a seslendim.
Mert: Babaa beni artık alırmısıın?
Kutay kısa bi süre sonra içerden geldi.
Beni kucağına alacağı sırada üzerimi çamur olduğunu farketti.
Kutay: yaramaz tavşan yine kirletmişsin.
Mert: ama ben neyapayım? Oynarken kirleniyo baba
Ona tatlı tatlı baktım.
Kutay: tamam öyle olsun bakalım, ama şimdi duş alman gerek gel bakalımm.
Beni kucağına aldı.
~~~~~~~~~~~
Kutay beni banyo yaptırmış üzerimi giydirmişti. Sütümüde içtikten sonra.
Artık uyku vaktimdi.Ama sorun şu ki ben bir türlü uyuyamıyordum. Tavşanıma iyice sarıldım ve beşikte doğrulup beşiğin önünü indirdim.
Sonra beşikten aşağı indim.Odamdan çıktım ve karşıdakı babalarımın odasına gidip kapıyı yavaşça açtım.
Birtek Kutay babam yatakta uyuyordu.
Oğuz babam hala uyumamış anlaşılan.
Kapıyı yine yavaş bir şekilde kapattım.
Koridorun diğer tarafına baktım. Çalışma odasının kapısının altından ışık geliyordu.Oraya doğru gittim ve kapıyı açtım.
Acaba uyumadığım için kızarmıydı?
Çalışma masasında oturan oğuz bana baktı. Beni görünce bakışları değişti. Daha yumuşak bakıyordu.
Oğuz: bebeğim.. uyumadınmı sen? rüya mı gördün yoksa?
Yanına gittim. Beni kucağına aldı.
Oğuz: hm?
Mert: uyuyamadım baba.
Oğuz: tamam ben seni uyutayım.
Ayağa kalkacakken benim söylediğim şey ile geri oturdu.
Mert: yok istemiyorum.
Oğuz: neden balım?
Mert: sen neden işine bukadar üzüldün baba?
Ve ekledim.
Mert: senin için çok mu önemli?
Oğuz: yani.. evet şirketimiz açısından biraz önemli bebeğim ama ben üzülmüyorum, düşünceliyim sadece biraz.
Bir elimi bir yanağına diğer elimi diğer yanağına koydum, yüzüne yaklaşım gözlerimi kapattım. Dudaklarımı dudaklarına bastırdım.
Birkaç saniye sonra gözlerimi açıp çekildim.
Mert: sen üzülme tamammı?
Gülümsedi ve oda tekrar bana sarılarak dudağımı öpüp çekildi.
Oğuz: üzülmüyorum düşünceli yavrum benim.
Belimdeki eli ile tişörtün altından çıplak belimi okşadı.
Oğuz: şimdi uyku vakti ozaman.
Ayağa kalktı.
Mert: ama sende benimle beraber uyuyacaksın.
Bana imalı imalı baktı.
Mert: şey yani beşikten bahsetmiyorum.. sizin yatağınızda.
Oğuz: tamam, sende seviyorsun bizim yatağı anlaşılan hm
Işığı kapattı ve odadan çıktık.
Omzuna kafamı koydum.
Mert: sizinle uyurken çok iyi hissediyorum baba.
Saçımı okşadı.
Oğuz: bende senin o güzel kokunu içime çekerek uyumayı seviyorum güzelim.
Onların odasına gelmiştik.
Yatağa gitti ve beni yatağın ortasına bıraktı.
Kutayın yanağına bi öpücük bıraktı ve oda yatağa diğer tarafa geçti.
Yattık ve bana sarıldı. Onların yanında hayatımda hiç hissetmediğim kadar huzurlu hissediyorum. Bu hiç bitmesin istiyorum.
Beraber uyuduk...
( keşke bende senin kadar huzurlu hissedebilsem Mert! Bölümü yazarken ortasında bi beş dakika sosyal medyaya girdim. Karşıma yine wattpad ile ilgili birşey çıktı. Neymiş wattpad play store de kalkmış mi kalkıcak mış mi ne! Ben mi yanlış anlıyorum, ben mi abartıyorum bilmiyorum ama rahat vermiyorlar. Gerçekten tek kaçış yolum wattpad lütfen o da elimden alınmasın.
~Bu bölüm de kısa oldu ama bir sonraki bölüme flan hareketlendirmeyi düşünüyorum ilham zor geliyor.)
🤧 👋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑠𝑡𝑢𝑏𝑏𝑜𝑟𝑛 𝐵𝑎𝑏𝑦~ AGE PLAY BxbxB
AléatoireBeşikte uyanmalı age play kurgularından biri işte.