1

6.1K 144 121
                                    

(Klişe şeyler fazlasıyla olacaktır, çoğu age play konulu kitaplarda olduğu gibi bundada klasik age play öğeleri var.)

Karakterler
-----------------

(Karakterlerin fotoğraflarını koymayacağım.)

Mert, 17 yaşında, 1.60

Oğuz,26 yaşında, 1.87

Kutay,25 yaşında, 1.85




Gözlerimi açtım, bir dakika benim odamın tavanı ne zamandan beri açık mavi?

Olduğum yerde doğruldum.
Agzımda emzik ne alaka?
Emziği çıkardım ve yere attım.
Ne!? Ben bi beşiğin içindeyim?!
Sağa sola baktım, burası benim odam değil, odadaki cama baktığımda ağaçlar vardı. Bizim yurdun etrafında hiç ağaç yokki!

Beşikten çıkmak için ayağa kalkacaktım ama kalkamadım. Benim ayaklarım neden tutmuyor!

Noluyor lan?

Ben en son yurtta odamda uyuyordum.
İlk başta yurdun başkanı beni çağırdı,odasında iki tane adam vardı ,beni evlatlık edinmek istiyorlarmış ama ben zaten 18 yaşıma kısa bir süre kaldığı için zaten yurttan cıkacağımdan dolayı direkt reddetmiştim. Sonra odama gidip dinlenmek için uyudum. Ve şimdi buradayım?

Mert: KİMSE YOKMUUY NEYDEYİM BEN.

kelimelerimin kayması ile elimi ağzıma götürdüm.

Mert:KİMSE YOKMUUU

Benim.. benim kıyafetlerim de bunlar değildi! Üzerimde beyaz bi tişört, altımda ise diz kapağımın üzerinde bebek mavisi bi şort vardı. Kim benden izinsiz üzerimi değiştirebilir?!

odanın kapısı açıldı ve içeri iki tane adam girdi, bunlar beni evlatlık almak isteyen adamlar!

İkiside geldi ve beşiğin yanında durdu.
Kahve saçlı olan beni kucağın alacakmış gibi kollarını uzatınca. Elini ittim. kaşlarımı çattım.

Mert: neydeyim ben!?

Diğer siyah saçlı olan konuştu.

?: yeni evindesin bebeğim.

Mert: ne beybeği be! Benim Kıyafetleyimi kim deyiştiydi! Ne hakla!

Kahve saçlı olan konuştu

?: ben değiştirdim tatlım.

Mert: şeni şikayet edeceyim! Ve neden yetimhanede deyilim ben?!

Oğuz: ilk olarak kendimizi tanıtalım, ben Oğuz, oda Kutay.

Mert: işminijle ilgilenmiyoyum! Neden bu haydeyim ben! Neden konuşamıyoyum? Ayaklayımı neden kullanamıyoyum! Ve diyey soyulayımada cevap verin!

Oğuz güldü

Mert: neye gülüyoysun be!

Oğuz: sinirliyken çok tatlı oluyorsun.

Bana kollarını uzattı itmeye çalıştım ama izin vermedi. Beni kol altlarımdan tutup kucağına aldı yine onu ittirdim ve göğüsüne vurdum.

mert: bıyak beni!

Oğuz: sakin ol Mert, aşağı ineceğiz ve sonra sorularına cevap vereceğiz.

Sonra odadan koridora çıktı, merdivenlerden aşağı indi.

Salona geçti ve koltuğa oturdular.

Oğuza parmağımı kaldırdım ve sallayarak konuştum.

Mert: umayım mantıyklı bi açıkkamanız vaydıy, yoyksa biyttiniz!

İkiside güldü Oğuz parmağımı tuttu ve indirdi.

oğuz: ilk önce o parmağı bi indirelim beyefendi.

Kutay: şimdi sözümüzü kesmeden dinle bizi.

Oğuz: sen istemesen bile biz seni yetimhaneden sen uyuduktan sonra aldık. Sen artık bizim bebeğimizsin.
Konuşmanın kaymasının ve yürüyememenin sebebi sana iğne vurmamız.

Mert: ama ben iştemediyimi söyledim nası alabiliyoysunuz?

Kutay: sen daha onsekiz yaşında olmadığından dolayı istemesen bile müdür izin verdiği sürece seni alabiliyoruz.

Hayallerim kırılmıştı, ben yakında onsekize girecek kendi hayatımı kuracaktım ama şimdi isteğim önemsenmeden onlar beni almıştı bu haksızlıktı! Kollarımı birbirine bağladım.

Gözlerim doldu ve ağlamama engel olamadım. Gözyaşlarım aktı.

Oğuz: şşş yavrum neden ağlıyorsun ?

Mert: istemiyoyum!*hıck*

Gözlerimi kaçırdım.

Kutay elini yanağıma koyup kendine çevirdi.

Kutay: ağlama Mert. Alışacaksın bebeğim.

Onları dinlemeden ağlamaya devam ettim.

Oğuz ayağa kalktı ve sakinleşmem için hafif hafif sırtıma vurup odada gezindi.
Ağlamam iç çekişlere döndükten sonra tekrar oturdu.

Oğuz:merak etme bebeğim sen uslu bi çocuk olduğun sürece biz seni hep mutlu edeceğiz, sende bizi seveceksin emin ol.

Galiba başka bi seçenek yoktu. Artık onlarlaydım.

Oğuz: kuralları anlatmamı istermisin bebeğim?

Mert: ne kuyalları?

Kutay: sen bizim age play bebeğimizsin buyüzden age play kuralları.

Tahmin etmeliydim, emzik, beşik..

Mert:anlayt.

( karşınızda Her age play okuyucusunun, okumaktan ezberlediği o kurallar.)

Oğuz: bize baba diyerek sesleneceksin.
Bize karşı sesini yükseltmeyecek ve düzgün konuşacaksın. Bi bebek gibi emzik emecek mama yiyecek ve biberon kullanacaksın. Beşikde uyuyacaksın. Geceleri hariç uyuma saatlerin olacak. Biryere gitmen gerektiğinde emekleyeceksin ama zaten biz seni coğunluka kucağımızda taşıyacağız. Son olarak Bez takacaksın.

(şu bezi kullanma olayını sevmiyorum onu işin içine katmayacağım.)

Mert: ama istemiyoyum.

Kutay: birde şu var, kurallara uymazsan alacağın cezalar var ona göre davran.

Öf istemiyorum zorlamı? Yapmayacağım işte.

Oğuz: tamammı Mert?

Mert: hm hm.

Yapmayacağım umrumda değil.

( 👋.)

𝑠𝑡𝑢𝑏𝑏𝑜𝑟𝑛 𝐵𝑎𝑏𝑦~ AGE PLAY BxbxBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin