Samen met Raoul zit ik op mijn kamer. We zitten hier alsof we elk moment kunnen gaan roddelen en giechelen zoals meiden in films altijd doen.
"Ik durfde eerst niet naar binnen toe." Vertel ik hem. Kort flitst de hele avond aan me voorbij, het moment dat ik binnenkwam, die ene gast, Lucas. Fuck, Lucas. Alleen al de gedachte aan hem zorgt voor een warm gevoel van binnen. "Maar ik deed het toch. Uiteindelijk kwam er een gast naar me toe, Sebastiaan heette hij geloof ik. Hij was niet echt mijn type, maar ik besloot maar gewoon mee te gaan in zijn acties. Hij is zelf weggegaan toen hij er achter kwam dat ik niet uit was op seks." Die gast was echt ongekend vreemd. "Toen ben ik maar teruggegaan naar de bar. Ik bestelde nog wat drinken, maar voor ik het had zag ik al iemand." Mijn wangen voelen warm aan en waarschijnlijk ben ik aan het blozen.
"Ja? Hoe zag ze- hij eruit?" Snel corrigeert Raoul zichzelf. Hij is natuurlijk gewend dat ik dit soort dingen vertel over wijven, maar dat is dit keer niet helemaal correct. "Beetje knap? Geil?"
"Lang." Voor ik verder kan vertellen word ik weer onderbroken.
"Echt lang of gewoon lang naast jou?" Lachend rol ik mijn ogen."Ongeveer even lang als jij en Milo." Tijdens bijna elke zoen die wij deelden moest ik op mijn tenen staan, hij bukte wel, maar was nog steeds te lang. "Donkerblond haar, bruine ogen, lichte sproetjes, gespierd, Tilburgs, heel lief en respectvol, knap, mooi, aantrekkelijk." Ik hoor mezelf gewoon ratelen, het is echt vreselijk. "Zonder na te denken wat ik zou zeggen ging ik naar hem toe, ik stotterde er op los, maar het was wel gezellig." Gezellig was het zeker. "Ik ben er achter gekomen dat hij uit een rijk gezin komt. Hij is voor zijn ex naar Eindhoven verhuisd, maar dat is uitgegaan. Hij is geïnteresseerd in Formule 1, net als ik. Hij rijdt paard, zijn ouders hebben een paardenstal aan hun landhuis. Dit hebben ze al sinds hij heel klein was zei hij. Dus hij heeft altijd al paard gereden." Lucas is simpelweg perfect en ik zou liegen als ik hem niet nog een keer zou willen zien.
"Robje heeft een crushje." Lacht Roel. Speels aait hij door mijn haar heen. "Is er nog wat gebeurd?" Snel knik ik, het grijnsje dat op mijn lippen speelt is niet meer weg te slaan. "Vertel, vertel, vertel."
"We hebben gekust, zijn naar zijn huis gegaan en eh, nou ja... We hebben geen seks gehad, want dat durfde ik niet, maar wel zeg maar... Eh.." Hoe leg ik dit uit zonder het echt te zeggen? Alles op dit gebied is nog zo nieuw, ik schaam me er ergens een beetje voor...
"Hou je bek, heb je hem gepijpt?" Roel heeft er zo te zien geen schaamte voor. Ik knik nogmaals.
"Vanochtend hebben we telefoonnummers uitgewisseld, voordat hij mij naar station bracht." Met een kleine glimlach zucht ik tevreden uit.
"Je hebt zijn nummer?" Roel grist de telefoon die ik op zijn nachtkastje had gelegd daar weg. "Dan kan je dus zijn profielfoto zien. Laat zien, ik wil zien hoe 'ie eruit ziet." De telefoon duwt hij in mijn handen. Ik grinnik zacht, soms is Roel wel echt een kneus.
"Oké, oké." Zodra ik mijn telefoon heb ontgrendeld, open ik Whatsapp, waarna ik op zijn profielfoto klik. Mijn hart maakt automatisch een sprongetje bij de gedachte dat deze jongen vaker contact wil met mij.Hij staat te golfen op zijn profielfoto, merktruitje aan, goeie houding, goeie reet vooral. Gewoon ronduit sexy. "En dit heb jij aan de haak geslagen?" Raoul kijkt naar de foto en daarna naar mij.
"Mhm, goed hè?"
"Bro." Verder dan 'bro' komt hij niet. Het valt stil, waardoor wij allebei na enkele seconden beginnen te lachen."Nou, waar wacht je op?" Raoul geeft mij mijn telefoon terug, zodra we uitgelachen zijn. Vragend en lichtelijk verward kijk ik hem aan. "Stuur hem een berichtje!"
"Wat moet ik zeggen dan?" Ondanks dat ik geen idee heb wat ik in vredesnaam zou moeten zeggen, open ik de chat. Er zijn nog geen berichten uitgewisseld tussen ons.
"Zeg gewoon iets van 'hey, ik ben veilig thuisgekomen, thanks voor het brengen, knipoog emoji.'" Raoul is oprecht een giechelend wijf, het is vreselijk. Toch kan ik er wel weer om lachen.
"Die emoji maak het echt goor, Roel." Zeg ik, terwijl ik begin te typen.U: Hey
13:32Ben veilig thuisgekomen hoor
13:32Dank je dat je me naar station wilde brengen xx
13:33Dit voelt zo fout, maar toch zo goed. "'Xx?' Ouwe flirt dat je bent." Lachend geeft Raoul mij een duwtje. Ik lach ook en duw hem zacht terug. "Kom, laten we naar beneden gaan. Denk dat alles nu wel klaar staat voor de opnames." Vandaag gaan we het grootste worstenbroodje ooit maken en ik heb bijzonder veel zin in. Gaat dit mis? Waarschijnlijk. Gaat het lekker zijn? Sowieso, worstenbroodjes zijn bizar lekker. Een mega worstenbroodje is dan natuurlijk ook echt de droom.
We verplaatsen ons naar beneden, en inderdaad; alles staat al klaar. "Jeetje, jullie duurden lang." Zegt Matthy, terwijl hij mij onze zenders overhandigt. Ik geef er eentje aan Roel. "Zelfs Koen is eerder beneden dan jullie." Deze zin wordt beloont door Koen die Matthy een tik op zijn achterhoofd geeft.
"Kneus." Matthy duwt Koen terug, waardoor de twee in een half bekvechtende 'ruzie' komen.
"Niet geneukt, toch?" Milo mengt zich in het gesprek. Hij slaat zijn arm om mijn schouder heen en kijkt mij aan, terwijl ik mijn zender omdoe.
"Niet met Roel, nee. Gadverdamme, Milo." Ik lach en druk het kastje van de zender in mijn zak. Op precies dat moment voel ik een trilling uit mijn andere zak komen. Ik vis mijn telefoon uit mijn zak en glimlach wanneer ik de notificatie zie. Mijn buik kriebelt, terwijl ik geen idee heb wat ik nu moet zeggen."Roel." Het scherm draai ik naar hem om.
"Ey, lekker man." Hij glimlacht ook. 'Geen probleem, kan zo'n knappe jongen moeilijk achterlaten, nietwaar?' "Nou, reageren die handel!"
"Heb' 'ie een chick gefixt?" Milo probeert mee te kijken. Dit zorgt er dan weer voor dat Matt en Koen ook aandacht krijgen voor ons.
"Chick gefixt? Wie? Hallo, vertel eens even!" Koen is echt een dramaqueen. Hij houdt van drama, al is hij er in betrokken of als hij dat van een ander hoort, het maakt hem niet uit. Hij vindt alles interessant.
"Neehee, ik heb geen chick gefixt." Ik klik mijn telefoon uit en druk hem terug in mijn zak. "Het is niks belangrijks. Kom, we gaan opnemen."
JE LEEST
Friendzone
FanfictionWat doe je wanneer je niet meer weet wat links en rechts is? Wanneer je niet meer zeker bent van je seksualiteit? Wanneer je nog maar één brandende vraag in je hebt; hoe zou het zijn met een man? Die vraag brandt door een specifiek iemand, maar er i...