~ 11. Bölüm ~

2 0 0
                                    

İyi Okumalar 🌊⛈

"DAYI!" Beni kurtarmaya mı gelmişti?

"Beni kurtarmaya mı geldin? Acele etsen iyi olur çünkü Yiğit birazdan-"

"Hayır Yağmur, seni kurtarmaya gelmedim."
Bozulduğumu belli etmemeye çalıştım ama sanırım başaramadım.
Ne bekliyodum ki zaten?

"Buraya bir şeyi açıklığa kavuşturmak ve senin kararını duymak için geldim."

Karar mı? Allah'ım bugünde herkesin saçmalayası tuttu.

"Dayı ne diyosun anlamıyorum, hem Yiğit gelicek birazdan, burda görürse seni"

"Sorun yok, haberi var." Haberi var?

"Dayı her şeyi düzgünce açıklar mısın? Benim kafam iyice allak bullak oldu."

"Yiğit istihbarat da çalışıyo, aynı zamanda bende.." bu kadar açık bir açıklama beklemiyordum doğrusu.

"NE?" Şaka falan mı yapıyo acaba?

"Dayı sen ciddi misin?"

"Şaka yapıyor gibi bi halim mi var Yağmur?"

Normal bir şekilde cevap verseniz ölürsünüz zaten.

"Dayı lütfen devam eder misin? Bu lafın sonu nereye gidicek çok merak ediyorum."

"Dediğim gibi, Yiğit ve ben istihbarattayız. Ve Yiğit şuan çökertmeye çalıştığı birinin evinde oğul rolünü oynuyor."

Dayım her konuştuğunda şaşırmam bir kat daha yenileniyordu. Merakım azalması gerekirken aksine daha da artıyordu.

"Eee"

"Ee si biz uzun bir süredir Galip denen adamla uğraşıyoruz."

Allah'ın bunağı bir tek beni uğraştırmıyordu o zaman

"Yiğit çok önceden içlerine sızdı ve konumunu korudu. Sende işinde ne kadar başarılı olduğunu anlamışsındır zaten."

Sadece kafa sallayabildim. Dayım bu halime gülerken anlatmaya devam etti.

"Biz görevi başarıyla yürütürken, Galip'in Yiğit'i evlendiresi tuttu. Ve bizde tanımadığımız birinin işimizi bozmasını istemediğimiz için"

"Beni devreye soktunuz.."

bu sefer kafa sallayan dayımdı.

"Senin rolünü istihbarat dan birine de verebilirdik, ama halktan birinin olursa daha az dikkat çekeceğini düşündük. Sen zaten vermen gereken tepkileri verdiğin için Galip de hiç şüphelenmedi. Bu ara da tebrik ederim mükemmeldin. Ben bile gerçekten biriyle zorla evleniyosun sandım."

"Dayı kafan mı güzel senin? HANİ BEN ZATEN ZORLA EVLENDİM YA, hani bu dediğinin hiçbirinden haberim yoktu ya!"

"Doğru, haklısın." Bu kadar mıydı yani? Hak verip geçecek miydi?

"Niye bana en başında söylemedin?"

"Çünkü emin olamadım, çaktırmandan endişe ettim. Ve.."

"Bu görevi istemeyeceğimden"

"Ama şimdi istersen görevi kabul etmi-"

"Bu dediğinin mümkün olmadığını ikimizde biliyoruz dayı."

Bilinmezlik Rüzgarında SavrulanlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin