İyi Okumalar 📨
Üzerime bir şeyler aldıktan sonra derin bi nefes alıp kapıyı açtım.
"Hiç açmıycaksın sandım gelin hanım
Kayınbaban'a karşı daha nazik olmanı tavsiye ederim."
Bu adam ne saçmalıyordu daha kapıyı açar açmaz"Ee içeri davet etmiycek misin?"
Ve saçmalamaya devam ediyordu.
"Sen davet etmezsen biz gireriz o zaman" manyak mı ya bu adam? "Durun n'apıyosunuz?!"Pislik herifler, bari ayakkabılarınızı çıkarsaydınız. Evet tek derdim buydu şuan. "Eğer hemen evimden gitmezseniz polisi aramak zorunda kalıcam." adamın rahatlığı yüzünden çıldırmak üzereydim.
"Ara gelsinler, sonuçta sadece gelinimi ziyarete geldim. Yanlış bir şey yapmıyorum ya" bu adam deliydi ve biraz daha konuşursa beni de delirticekti.
"Kimsiniz siz?! Ve benim evimde ne işiniz var?!" Rahat tavrı daha çok sinirlerimi bozuyordu. "Dayın tanıtmıştır sanıyordum, ben senin kayınbaban Galip, sende benim gelinim Yağmur olmalısın" artık kesinlikle emin oldum, adam tımarhane'den kaçmış.
Tımarhane'den kaçmışlar için hangi numarayı aramamız gerekiyodu?
"Bana bakın bayım! Hangi tımarhane'den kaçtınız bilmiyorum ama ben sizin gelininiz değilim o yüden lütfen hemen şimdi evimden defolun!" Suratıma demek öyle gelin hanım der gibi bakması hiç hoşuma gitmedi.
"Anlaşıldı sen nezaketten anlamıyorsun." Ne nezaket ne zezaket sormayın gitsin
"O zaman şöyle yapalım gelin hanım, eğer bana herhangi bir zorluk çıkartmaya kalkarsan, o liseye giden kardeşinde dahil olmak üzere bütün aileni ortadan kaldırmak zorunda kalırım. Ailen dediğim sadece annen baban da değil, o küçücük kuzenlerini, teyzen, dayın, amcan, halan kim varsa, sevip saydığın, selam verip gülümsediğin insanlara kadar hepsini öl*ürürüm anladın mı?"Bunu derken koltuktan kalkıp yüzüme yaklaşmıştı. Bense belli etmemeye çalışsam da şok olmuş bi şekilde yerime sabitlenmiş boş boş bakıyordum.
"Yeterince açıklayıcı olduğumu düşünüyorum" çok güzel açıkladın Allah'ın canisi!
"Neden ben?..." gerçekten çok merak ediyordum bunu, o kadar insan vardı. Hayatı mahvolmaya müsait bir tek ben miydim yani?"Onu müstakbel eşine sorarsın"
çıldırıcam şimdi, bir de utanmadan müstakbel eşine sorarsın diyo, MANYAK HERİF! Yani kayınbabam diye demiyorum arkadaşlar kendisi pek bi- Kayınbabam mı dedim ben? Allah'ım lütfen ben daha fazla delirmeden bir an önce evimden defolup gitsinler.
"Eveet anlaştığımıza göre, en kısa zamanda görüşmek üzere gelin hanım" Keşke başka bişey isteseymişim.
"Ha bu arada oğlum bugün yarın sana ulaşıcaktır. Tanışırsınız yani en kısa zamanda"Sabırsızlıkla bekliyor olucam tımarhane kaçkını herif! Neyseki defolup gittiler. "Allah'ım ne yaşadım ben az önce? Gerçekmiş resmen, rüya değilmiş.. Ciddi ciddi bu adam beni oğluyla evlendiricek"
Dayım Arıyor...
- N'oldu yine dayı?
- O Galip denen herif gelmiş dimi? Bişey yaptılar mı sana? İyi misin şuan?
- Allah'ın cezası, deli'nin biri gelmiş "oğlumla evleniceksin gelin hanım" diyo, ne kadar iyi olabilirim sence dayı?
- Biliyorum da işte.. silahla falan zarar vermediler dimi ama?
-EVET DAYI SİLAHLA ZARAR VERMEDİLER!
Silahla zarar vermediklerini öğrendiğine göre kapatabilir miyim artık dayı? Malum silahla olmayan ama başka şekilde olan diğer yaralarımla uğraşmam gerek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bilinmezlik Rüzgarında Savrulanlar
Rastgele~ALINTI~ Ferhat: Yağmur şöyle ki.. Yağmur: Eee Ferhat: Evlenmen gerek! Yağmur: Hı? Dayı ne diyosun Allahını seversen, tamam eli yüzü düzgün birini bulsam bende evlenicem de, ne alaka şuan yani? Ferhat: Kızım bi dur dalga geçme Yağmur: Ha bi de bunun...