Kitaplarla ilgili sohbet ve iletişim için:
tw/x: duenadeltrono
❦
Selamm şekerlerim, nasılsınız, umarım iyisinizdir <3
Profilimden Sayina'nın hikayesi olan GÖKYÜZÜNÜN ÖTESİ'ne de ilgi gösterirseniz sevinirim.
Eleştirilerinizi ve fikirlerinizi yorum olarak belirtir ve yıldıza dokunursanız çok mutlu olurum.
İyi okumalar <3.
★
♡ alfie jukes, eyes wide
★
14. RENKLERİNE KAVUŞMAK
Göğün bağrına yayılmaya başlayan şafak tamamen gökyüzünü kaplayana kadar, bakışlarım hep komodinin üzerindeki fotoğrafımızdaydı. Verdiğimiz üç poz alt alta sıralanmıştı, bakışlarım hepsinde ağır ağır dolaşıyor, en sonunda dudaklarımızın birbirine yaslı olduğu fotoğraf karesinde duraksıyordu.
İçimde yeşeren hislerin hoşlanmaktan daha fazlası olduğunu bir sabah onun kollarında, onun için çaresiz hissediyorken anladım.
Sırtım sıcak göğsüne, başıysa boynuma yaslıydı. Sıcak solukları boynumdan gerdanıma akıyor, sıcaklığı dört bir yanımı kuşatıyordu.
Koçun attığı mesajı okumamın üzerinden ne kadar geçti, bilmiyordum, ama gözlerim uykusuzluktan yanıyordu. Gözlerimi sıkıca yumdum ve beni göğsüne yaslayan karnımdaki kolunun üzerine avucumu yasladım.
Mahvolacaktı.
Sekiz maç da neyin nesiydi? Onu kışkırtan Burak olduğu halde böyle bir cezayı kesinlikle hak etmiyordu. Sahanın üzerindeki halleri kapalı göz kapaklarıma yansımaya başladığında gözlerimin dolmaya, dudaklarımın kenarının aşağıya bükülmeye başladığını biliyordum.
Sarf ettiği efordan dolayı yanakları kızarır; cildini, elmastan yapılmaymış gibi gösteren bir ter tabakası kaplar, başarının ve tutkunun kaynağı olduğu bir parıltı gözlerini ışıldatırdı.
Sertçe yutkunup ağlamamı engellemeye çalışırken karnımın üzerindeki kolu beni kendine sertçe bastırdı ve uyku sersemliğiyle boynuma bir şeyler mırıldadı. Ne yapacaktım bilmiyordum.
Uyku beni kollarının arasına hapsedip etkisi altına alırken bile tek düşünebildiğim o ve onun hisleriydi.
★
ŞİMDİ OKUDUĞUN
POTA ALTI
Roman pour AdolescentsOkulunun basketbol takımının sosyal medya yöneticisi olmak zorunda kalan Açelya ve takımın sessiz oyuncusu Cihangir'in hikâyesi. ★ Sosyal anksiyetesi yüzünden zor zamanlar geçiren Açelya, bir gün arkadaşının ondan yardım istemesiyle kendini hiç ol...