Ланс.
Тоді.Цієї ночі я не спав.
Не зміг заснути.
І це знову через неї. Через цю маленьку дівчину, яка все руйнує.
Це набагато гірше, ніж та сцена в літаку більше ніж місяць тому. Тоді в мене хоча б не стояло так, ніби я не бачив ніколи оголеної жінки. Саме це відбулось вчора, коли маленька фігура Афіни сиділа навколішках, гладячи Бурю.
Кіт облизав її палець, і я помер, побачивши її оголені стегна, ніби я печерна людина. Тоді я став таким твердим, яким не був уже як мінімум два роки. І мені до біса соромно за те, що я така срака, що ледь не роздягнув її недосвідчене тіло і не зробив несправну помилку.
Що було б далі, якби я зробив щось? Я б вбив себе на тому самому місці, зрадивши довбану Стідду. Ми не можемо торкатися жінок мафії, доки їм не виповниться вісімнадцять, доки вони не будуть обіцяні чоловіку мафії чи комусь знатному. Афіна вважається дівчиною мафії, маючи свою сестру за дружину Капо Стідди. Це поки що.
Її голос відлунюється ще в коридорі, коли я покидаю свою кімнату. Я не повернусь сюди ще рік як мінімум. І це найкраще, що могло б відбутись. Сет бігав половину ночі навколо моєї кімнати, шукаючи місце, де можна пограти в ігри зі своїм другом.
Друг зі школи — Леон.
Вважаю всіх його друзів такими ж дурними, яким і є він сам.
Його друзі стають дурними тільки тому, що вони із ним спілкуються. Спускаюсь сходами донизу. Сет забігає до будинку, за ним двоє його хлопців. Вони кричать, розмахуючи руками.
— Міс Фуеґо, у Сета справді рак?!
Було б чудово. Мати затуляє рота від шоку. Як вона терпить цих дітей навколо себе? Особливо цих.
— Ні, хто вам сказав таку дурницю?
— Сет.
Брат робить вигляд, ніби він не при чому. Чіпляється за блондинку, яка допомагає моїй матері поливати дерево та квіти, що мама засаджала на першому поверсі будинку.
— Братику, це ж було таємницею!
Всі дивляться на мене.
— Доброго ранку, любий. Ви вже їдете?
Сет не наважується перебити слова матері, але як на зло знову цілує руку Афіни і знайомить її зі своїми друзями.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Зламана коханням
ChickLit№2 з циклу "Повсталі з мертвих." Афіна Мільєр - дівчина, яка бачить життя по-своєму. Вона й уявити не може, що справжнє перше кохання може так сильно руйнувати. І коли це відбувається, дороги назад немає. Ланс Фуеґо - права рука Капо, гарячий чолові...