Welkom in weer een nieuw boek van mij! Ditmaal Mabbie, want ik kwam er achter dat ik al meer dan een jaar geen Mabbie meer had geschreven, dus voilà, een Mabbie boekje!
Dit boek is deels geïnspireerd op Blindelings van Antoon. Het gaat hier dan voornamelijk om het refrein. Verder is het geïnspireerd op een TikTok die ik zag, maar helaas ben kwijtgeraakt.
Het was origineel de bedoeling dat dit boek maar 5-6 hoofdstukken zou krijgen en dus echt een short story zou zijn, maar het werd ietsje langer. Nog steeds niet heel lang, maar het past ook niet meer in de categorie 'short story' vind ik zelf. Dus geniet van de extra hoofdstukken xx
Jullie hebben inspraak gehad op dit boek. Een van de twee ondergaat een 'probleem' (zie laatste 3 hoofdstukken), jullie hebben ook inspraak gehad op de cover en andere kleine dingen in dit boek. Ik doe wel vaker van dit soort dingen en als je erbij betrokken wilt zijn, volg dan mijn Instagram: ZoenvoorKoen. Hierop post ik updates, vragen over de dingen die ik in m'n boeken moet stoppen, etc. Dus volg die🤭 (nu hou ik weer op met een wannabe influencer te zijn :)
Jullie hebben ook bepaald dat het kanaal van de jongens bestaat. Dus ze maken gewoon video's. Iets wat ik wel heb aangepast is hoe Robbie woont. In het echt woont hij in een appartement, maar voor dit verhaal heb ik er voor gekozen dat hij in een vrijstaand huis woont.
Er zullen een aantal triggerende onderwerpen in dit boek voorkomen:
-Paniekaanvallen
-Claustrofobie
-Schelden met kanker
-Vuur
-De doodNog een klein dingetje voordat je kan beginnen met lezen; ik heb geen astma. Al mijn informatie komt Google of mensen die ik heb gevraagd! Mochten er dingen in zitten die niet accuraat zijn, sorry. Ik heb mijn best gedaan om het zo accuraat mogelijk te maken, maar het zal nooit zo accuraat zijn als wanneer iemand met astma het schrijft. Dus nogmaals, als het niet helemaal klopt, sorry! Ik hoop dat jullie er een beetje omheen kunnen kijken en het alsnog een leuk boek vinden :)
Dat was denk ik alles wel!
Ciao van Clau xxx(PS: IK LOVE GRONINGEN!)
JE LEEST
Blindelings
Fanfiction"𝘐𝘬 𝘭𝘦𝘦𝘧 𝘷𝘰𝘰𝘳 𝘫𝘰𝘶. 𝘐𝘬 𝘻𝘰𝘶 𝘢𝘭𝘭𝘦𝘴 𝘷𝘰𝘰𝘳 𝘫𝘦 𝘥𝘰𝘦𝘯, 𝘙𝘰𝘣. 𝘈𝘭 𝘷𝘢𝘭𝘵 𝘥𝘦 𝘩𝘦𝘮𝘦𝘭 𝘯𝘢𝘢𝘳 𝘣𝘦𝘯𝘦𝘥𝘦𝘯, 𝘢𝘭 𝘮𝘰𝘦𝘵 𝘪𝘬 𝘥𝘦 𝘥𝘪𝘦𝘱𝘴𝘵𝘦 𝘻𝘦𝘦ë𝘯 𝘥𝘰𝘰𝘳𝘻𝘸𝘦𝘮𝘮𝘦𝘯, 𝘥𝘦 𝘩𝘰𝘰𝘨𝘴𝘵𝘦 𝘣𝘦𝘳𝘨𝘦𝘯 �...