BÖLÜM 19 - Kaza

157 8 107
                                    

Onun bu hareketine karşılık bir süre hiçbir tepki verememiştim,sarhoşluğun etkisiyle olduğum yerde kalakalmıştım adeta.Biraz sonra yavaşça benden ayrılınca ona hesap soracak gücü kendimde buldum ve ona öfkeyle çıkışarak şöyle söyledim:

"Fang,sen ne yaptığını zannediyorsun!?"
"Üzgünüm güzelim,sana o kadar yakın durunca kendime karşı koyamadım ve-"
"Senin siktiri boktan bahanelerini daha fazla duymak istemiyorum!Sana bir ilişkim olduğunu söylediğim halde sen bunu yapıyorsan,artık seninle birlikte bir saniye bile geçirecek değilim!"

Ona böyle tepkili bir cevap verdikten sonra bar masasının üzerindeki kol çantamı hızla aldım ve sarhoşluğun verdiği etkiyle beraber zar zor barın dışına çıktım.O her ne kadar arkamdan bana seslense de geri dönmemeye oldukça kararlıydım.

Tam o an yoldan bir taksinin geçtiğini gördüm ve bir el hareketimle onu durdurup taksiye bindim.Ardından şoföre evimin adresini verdim ve o arabayı sürerken ben de cama başımı yaslayıp yorgun bir şekilde evime gitmeyi bekledim...

~~~~~

Draco'nun Bakış Açısından

Şu an okula gitmek için evden çıkmıştım ve kapımın önündeki arabaya doğru yürüyordum.Ardından elimdeki anahtarla arabanın kilidini kaldırdım ve sol ön kapıyı açarak şoför koltuğuna oturdum.

O an aklıma tekrar Melodie geldi.Her ne kadar düşük bir ihtimal olsa da belki bana herhangi bir geri dönüş yapmıştır diye telefonu elime aldım ve bildirimleri kontrol ettim.Ama tabi ki tahmin ettiğim gibi ne aramalarıma,ne de mesajlarıma cevap vermişti.Ardından telefonu tekrar cebime attım ve içimdeki sıkıntıyla arkama yaslandım.Bir süre öylece durduktan sonra arabayı çalıştırdım ve okula doğru yol almaya başladım.

Yaklaşık bir 10-15 dakikanın sonunda nihayet okuldaydım.Okulun merdivenlerinden yavaş yavaş yukarı çıktım ve bir süre koridorda yürüdüm.Ardından tekrar bir alt kata indim ve birkaç adım atarak gösteri salonuna ulaştım.

Bugün evden biraz erken çıktığım için salona ilk ben gelmiştim.O yüzden boş salonda direkt yerime geçtim ve gitarımı elime alıp akordunu yapmaya başladım.

Bir süre sonra nihayet akort işlemim bitmişti.Gitarımı tekrar yerine koydum ve rahatlayarak arkama yaslandım.O sırada salonun kapısının açıldığını duydum,bizimkilerden biri olduğunu düşünüp tam selam verecektim ki karşımda gördüğüm kişiyle şaşırıp kaldım.Benim bu tavırlarım onu eğlendirmiş olacak ki sırıttı ve birkaç adım atarak yanıma yaklaştı.Ardından konuşmasına şöyle başladı:

"Vay,Draco demek.Melodie'nin yeni sevgilisi,hocaların gözdesi,okulun en iyi gitaristi ve ayrıca müzik grubunun da gitaristi.Atladığım bir şey var mı?"
"Fang demek.Melodie'nin eski sevgilisi,okulun yeni burslu çocuğu,bir süreliğine benim yerime geçen o gitarist.Atladığım bir şey var mı?"

Onun bu fazla egolu sözüne aynı şekilde cevap verdim ve tekrar arkama yaslandım.Bu cevabım onu şaşırtmış ama aynı zamanda küstahça gülümsemesine sebep olmuştu.Sonra benim bu laflarıma karşılık o da şöyle dedi:

"Hazırcevap birisin demek,bunu sevdim.Ve benim hakkında bildiğin şeylere bakarsak sanırım Melodie sana benden bahsetmiş,beni unutamamış olmasın?"
"Of,bir siktir git Fang,şu an seninle hiç uğraşamayacağım!"

Artık ona iyice ayar olmaya başlamıştım,o kimdi ki karşıma gelip sevgilim hakkında böyle konuşabiliyordu!?O benim bu öfkeli cevabım üzerine hafif bir kahkaha attı ve şöyle söyledi:

ꨄ︎𝙏𝙚𝙖𝙢 𝙁𝙧𝙞𝙚𝙣𝙙𝙨 (𝑴𝒆𝒍𝒐𝒅𝒊𝒆×𝑫𝒓𝒂𝒄𝒐) ꨄ︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin