BÖLÜM 23 - Plan

79 6 62
                                    

Fang'in Bakış Açısından

"Bir dakika bir dakika,her şeyi en başından anlat!Şimdi,Melodie'ye ne oldu ve neden hastaneye kaldırıldı!?"

Colette'in bana bu olayı ilk anlatışında duyduklarıma inanamamıştım.Melodie'nin başına böyle bir olay nasıl ve ne için gelebilirdi!?Önümdeki kız bu soruyu sormamdan ve lafını tekrarlamasından hoşlanmamış olacak ki bıkkınlıkla gözlerini devirdi ve derin bir iç çekerek her şeyi baştan anlatmaya başladı:

"Yani,anladığım kadarıyla yolda karşıdan karşıya geçerken bir anlık dikkat eksikliğiyle önünden geçen arabayı fark etmemiş ve araba da fren yapamadan ona sert bir şekilde çarpmış.Ardından aldığı bu darbeyle yolda bayılmış ve yanındaki insanların yardımıyla ambulans çağrılarak hastaneye kaldırılmış.Daha sonra buna çeşitli kontroller ve testler yapılmış,bu testlerin sonucunda da beyninde oluşan hasardan dolayı hafıza kaybı olduğu tespit edilmiş.Yani artık yaşadığı olayların bir kısmı hafızasından tamamen silinmiş."

Bu duyduklarıma şaşırmış ve aynı zamanda da üzülmüştüm.Kim bilir,belki benimle yaşadığı anıları da hatırlamıyordur..?

Bu soru aklıma gelince hüzün daha da kendini gösterdi,ve ardından hüznün verdiği o ağırlıkla Colette'in oturduğu taburenin yanına yerleştim.Üzüntüm yüz hatlarıma da yansımış olacak ki o bana baktı ve omzuma beni destekler şekilde birkaç kere vurup laflarına şöyle devam etti:

"Üzülmek için fazla erken davranıyorsun Fang.O seni ve seninle yaşadığı her şeyi hatırlıyor,bundan şüphen olmasın.Hatırlamadığı tek kısım,Draco'yla sevgili olduğu o zaman dilimi."
"Bir dakika,sen ne dedin!?"
"Melodie'nin hatırlamadığı tek zaman diliminin Draco'yla sevgili oldukları zaman dilimi olduğunu söyledim.Hadi ama,her dediğimi bana tekrar mı ettireceksin!?"

O an hüznüm bir anda kayboldu ve kendini mutluluğa bıraktı.Evet,bu durumu kesinlikle bir şekilde kullanmalı ve kendi lehime çevirmeliydim!

Fakat o an bu durumu kendi yararıma kullanmam için birinin yardımına ihtiyacım olduğunu anladım.Bu yüzden küçük bir çıkar ilişkisinin pek de zararı olmayacağını düşündüm.Ve bu düşüncemin ışığında aklıma tek bir kişi geldi: Draco'nun şu dünyada korktuğu tek kişi,eski sevgilisi...

~~~~~

Melodie'nin Bakış Açısından

"Tamam işte,hazırım.Şimdi sadece Draco'nun yanına gidip onunla güzel bir buluşma yaşamak kaldı!"

Bu lafımın ardından üzerimdeki gerginliği atmak için derin bir nefes alıp verdim ve aynada kendimi baştan aşağı tekrar bir süzdüm.Üzerime beyaz desenli bir crop,altıma ise düz mavi bir kot şort geçirmiştim.Saçlarımı ise sadece taramış,yani kendi haline bırakmıştım.Son olarak yüzümde gayet doğal duran bir makyaj vardı,kısacası date'e hazırdım artık.

Şu an gerçekten çok gergin hissediyordum.Sanki bu Draco'yla ilk buluşmamız olacakmış gibiydi ve bu yüzden kalbimin küt küt atmasına engel olamıyordum.Normalde asla böyle bir karakterim yoktu,ilk buluşmalarda hep çok rahat davranırdım.Fakat konu Draco olunca işler pek de normal gitmiyordu belli ki...

Bir süre sonra aklıma gelen bu düşüncelerden sıyrıldım ve masamın üzerindeki kol çantamı alarak evden uzaklaşmaya başladım.Buluşma anlaştığımız gibi saat 2'de Brawly Cafe'de olacaktı,ve saat şu an 13.50'ydi.Otobüsle gitsem bile o saatte oraya varamazdım.O an her yere geç kalma alışkanlığıma bir kez daha küfrettim ve adımlarımı hızlandırarak otobüs durağına doğru ilerledim.

ꨄ︎𝙏𝙚𝙖𝙢 𝙁𝙧𝙞𝙚𝙣𝙙𝙨 (𝑴𝒆𝒍𝒐𝒅𝒊𝒆×𝑫𝒓𝒂𝒄𝒐) ꨄ︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin