On The Low

167 12 6
                                    

Reggel Marci mellkasán keltem,amíg Ő a derekamat ölelte.Már mondhatni minden reggelünk ilyen.Én kiszálok az ágyból,csinálok nekik reggelit,utánna döglődünk a fiúk fifáznak,aztán mindenki megy a dolgára.Ez ma sem volt másképp.A fiúk mentek próbálni a parkra(aki esetleg nem lenne képbe,28.-án OTL park  a BP parkban),nekem pedig talim van Petivel.Nemtudom mit szeretne,de azt mondta nem telefon téma,szóval...szóval ja,megyek aztán majd lesz valami.Őszintén,nagyon kiváncsi vagyok,hogy mit szeretne. Felkaptam egy egyszerű szettet, Marci egyik OTL-es pólóját, meg egy fekete zsebes gatyát. Cipőnek, egy dunk panda-ra esett a választásom. Sminknek csak szemspirált raktam fel, abból is vízállót a biztonság kedvéért. Mivel a fiúk már elindultak, ezért csak a felkaptam a táskám és már mentem én is. Szalaival Margit-szigetet beszéltünk úgyhogy arrafele indultam. Amikor odaaértem a megbeszélt helyre, észrevettem Petit ahogy valakivel telefonál. Gondoltam megvárom amíg végez, nem akartam zavarni. Ekkor valaki megérintette hátolról a vállamat, mire majdnem szívrohamot kaptam.

-Mi a? - fordultam meg, majd észrevettem, hogy egy kb 13 éves lány áll mögöttem. - Szia! Segíthetek? - néztem rá

-Öhm... Igen, szia. Bocsánat hogy megiesztettelek, esetleg csinálhatunk egy képet? Nagyon bírom a zenéid.-Hát most na, nyilván igent mondtam. Miután elkészült a kép, megöleltem a lány, majd visszafordultam Peti felé,aki mosolyogva nézett engem. Odamentem hozzá, és megöleltem, mire ő is visszaölelt.

-Szia! Minden okés? - ültem le mellé.

-Minden a legnagyobb rendben! - mosolygott rám. - Én közvetíthetem a jó hírt. Valterral beszéltünk, és úgy döntöttünk, hogy örülnénk a kiadónkhoz igazolnál! - vigyorgott.

-Úristen, persze. De várj... Ez azzal jár hogy...? - néztem rá

-Azzal! - mosolygott. - Ez volt az álmod nem? Mostantól mind egy színpadon! - vigyorgott.

-On The Low? - néztem rá vigyorogva

-On The Low!-karolt át.








Sziiiasztookk!!! Mivel tegnap nem volt rész, amit nagyon-nagyon sajnálok, de nem volt időm, és még a telefonom is lemerült, ezért próbálok ma kettőt hozni. Ha tetszett vote/komment. További szép napot neketek. Puszii

Bori💙🥹

Mámor(Pogány Induló ff)Место, где живут истории. Откройте их для себя