Sír A Hegedű

159 8 5
                                    


Lucával olyan csajos bulit csaptunk mint még soha. Kibeszéltük a világot, ittunk, ettünk, énekeltünk, táncoltunk.Reggel egy rendes fejfájással keltem a csörgő telefonomra.KI keres reggel tízkor?Ahh.Kimásztam a ágyból,odamentem a szekrényhez és levettem rólla a telefonomat.Dani nevét írta ki szóval felvettem.

-Reggeleket.-szóltam bele,lehet kicsit hangosan,mert a még alvó Luca megdobott egy párnával.

-Neked is.Láttam a cikket.Mekkora faszság!-röhögött mire én is elmosolyodtam.-Remélem nem baj.Ha akarod beszélhetek Marcival,meg ilyenek.-mondta

-Ez kedves,de merem remélni,hogy nem veszi komolyan.-sóhajtottam

-Hát jó,de ha bármi van írj.Megyek forgatni,szia.

-Sziaa-köszöntem el tőlle.

-Ki volt az?-hallottam meg Luca hangját.

-Csak Dani hívott,a cikkel kapcs.-fordultam felé

-Jaa oké.Beülünk valahova kávézni,mielőtt elmész?-kérdezte.

-Persze!-nevettem el magam.Ugyan nem vagyunk koffeinfüggők.Dehogy.


Lucával beültünk valami útszéli random kávézóba,kértünk két lattét,majd elkezdtünk beszélgetni.Igazából nekem feltünt,hogy nagyon kevesen vannak,úgyhogy mertem remélni,hogy nem lesz rossz a kávé.Luca mondta,hogy majd össszeakar rakni egy EP-t,és örülne,ha lenne benne közös számunk.Jaj de aranyooss.

-Szuper ötlet.-vigyorogtam rá.-Van valamid,amiből építkezünk?

-Igazság az,hogy van egy verzém,és egy elgondolásom,hogy milyen számot írjunk.Várj,megmutatom a verzét.-a fülemhez tartotta a telefonját,amin elkezdett szólni egy alap,majd meghallottam Luca hangját


Nem érdekel senki
Ez a srác kicsinál
Alvilág nyelvét érti
Criminal, Criminal
Szétszedjük egymást
Szeretsz, holnap már utálsz
Gyémánt szemed merre jár
Ha nem tépi le a ruhám?
Azt mondtad haza akarsz vinni Budapestre
Próbálok lejönni rólad, de úgyse menne
Tetszik neki a fenekem, azt mondta, hogy fini-fini
Az ágyban is tudjuk jól, hogy finomabb a martini
Függő vagyok, csak őt érzem
Mint a nikotin
Minden este vele megyek, mégis kiborít
Nikotin, nikotin, nikotin
Nikotin, nikotin, nikotin
Függő vagyok, csak őt érzem
Mint a nikotin
Minden este vele megyek mégis kiborít
Nikotin, nikotin, nikotin
Nikotin, nikotin, nikotin



-AAa Luca!Ez naggyon nagy lesz.Gondolom nikotin címen-vigyorogtam.-Benne vagyok,majd írj,hogy mikor érsz rá és akkor összedobjuk

-Ezz az csajszii-csapott az asztalra,mire elnevettem magam.

-Ammúggyy...Majd eljössz velem tetováltatni?-néztem rá kérdőn.-Akarok pár mintát,és gondoltam ha van kedved-kezdtem de közbevágott

-Úristen perszee!Megmutatod miket akarsz?-vigyorgott,mire előszedtem a telómat és megmutatam neki azt a azokat az ábrákat amiben biztos vagyok.

-Ő.-mutattam az első képre,ami a VloneXJuice wrld butterfly tee,V betűje volt.-Mindenképp jön.Aztán Ő.-mutattam felé egy másikat.-Egy egyszerű 999,Juice emlékére.Egy Astro World,hogy travis se maradjon le.Akarok egy kis kerszet a nyakamhoz,amilyen Andinak is van.Aztán Manu aláírása a bokámra,az egyik újjamra akarok egy XXX-et,valamelyik másikra egy MNL feliratot,meg egy look at the sky tonight all off the stars have a reason-t valahova a hasamra.Meg egy OTL-t a kézfejemre mint Andrisnak.Meg lehet hogy a tenyeremre nyomatok egy "eko"-t.-mondtam,mire Luca elvigyorodott.

-Tudod mi jutott eszembe?Mi lenne,hogyha mindketten,ide csukló alá raknánk egy cigit amiből füst helyett így nikotin lenne vágod.Így-mutatott egy képet.

-Ez jóó!Imádlak.-nevettem el magam

Miután kibeszéltük a tetoválás témát,megjött a kávénk,ami nekem nagyon ízlett,Luca pedig egészen odavolt érte.Hm,ezekszerint erősen underrated a hely.Amikor mentünk a pulthoz fizetni,valami csávó utánnunk szólt,mire már épp szóltam vólna vissza,hogy húzzon az anyjába,amikor Luca belém karolt és odahúzott három fiúhoz.

-Szasztok!-pacsizott le a szélen ülő csávóval,amikor realizáltam kik is ők.-Ő itt a barátnőm,Lau,lehet hogy hallottatok már rólla.

-Sziasztok!-köszöntem.-Kelemen Laura!

-Baukó Attila!-mosolygott rám a jobb oldali srác.Oké,ez tényleg Azahriah.

-Schüller Álmos-ismerős gyerek,Helga magyaráz folyton rólla nekem

-Molnár Attila!-Dani mondta,hogy van közös számuk asszem.

Miután mindenkit beazonosítottam,az Álmos nevű felém fordult.

-Egyébként.Lenne egy számunk,a refrénbe kéne egy női hang alap,és a srácokkal rád gondoltunk,ha már így itt vagy.Lenne kedved?

-Úristen persze.Megtiszteltetés.-nevettem

-Ha ma ráérsz,gyere be a studioba,megmutatjuk mit kell felénekelni.-szólt közbe Ati

-Egyébként tényleg csodás hangod van

-Köszönöm.-mosolygotam rá

Még beszélgettünk egy kicsit a srácokkal,majd én elköszönve Lucától,elindultam haza,Luca pedig koncertre.


-Sziasztok!-léptem be a lakásba





Heelcsoo!Remélem tetszik ez a rész ha igen vote.Lesznek benne régebbi számok,feat-ek átírva,mint például most a nikotin.Utóbbi időben kicsit lemaradtam az írással,pótolni fogom.Puszi neketek.


Bori



Mámor(Pogány Induló ff)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz