otherside

142 11 6
                                    

Kijött az album.Sokat dolgoztunk rajta,de kész lett.Következő héten kidobjuk a viszlátot is.Szerintem ma hazmegyek,és alszok.Vagy két napig.Aztán lesz egy kissebb buli valahol itt pesten,aztán nem is tudom hova megyek.Asszem sopronba.

Épp sétálok hazafelé amikor megcsörren a telefonom.

-Mond-vettem fel

-De kedves ma valaki.Ráérsz ma?-szólt bele

-Igazából egész nap aludni akartam,de rá.Miért mit csin?-kezdtem el kiváncsiskodni

-Csak pár spannal megyünk kosarazni,és gondoltam ha van kedved jöhetnél.Manu is eljön.

-uhum,elég jól hanzik.A 2 méteres elefántok ellenem.Mindenképp megyek.-röhögtem

-Fél nyolckor előttetek leszek-rakta rám a telefont.Na köszönöm Danikám.

Felértem az ajtóhoz,majd kinyitottam.Andris bent volt a konyhában valamit ügyködött.

-Mit csin?-álltam mellé

-Kaja.Köszönj a nézőknek.-parancsolt rám mire elnevettem magam.

-Szasztok.-szóltam hátra a vállam felett,miközben kipakoltam a táskámból

-Azt mondják jó az album.-szólt felém Andris.

-Fasza,kössz srácok.Benyomsz egy kis Travis-t please-néztem Andrisra,miközben átvettem tőlle az irányítást a konyhában,ő pedig odaállt a telefonja mellé olvasni a kérdéseket.

-Azt kérdezik,hogy a Soproni koncerten lesz e az új album.-fordult felém

-Persze ,hogy lesz,úgyhogy pörgessétek.Az elegem lett-re majd nyomunk egy pogot  Andris bátyámmal-fordultam felé,mire felnevetett.

-Úgy van hugi.

-Valaki azt kérdezi mit csin?-fordittta felém a telefont.

-Tésztát.Hogy milyet azt nemtudom.Ez eddig tészta.-röhögtem.

Végül megebédeltünk,néztünk pár beat-et,majd Andris elment a spanokkal valahova,és pedig előkapartam a kosaras cuccaim.


-Na üddvv!-kapott le a lépcsőről Dani,és megölelt

-Tegyél le te óriás!-csapkodtam a vállát nevetve

-Jó lett az albumod-vigyorgott

-Ja tényleg,mi is a címe?-hallottam meg egy hangot,mire egyből a nyakába ugrottam

-otherside-mondtam vigyorogva

-Az már majdnem MNL-nevetett,miközben visszaölelt.

-Na Lau,ők itt a srácok!-mutatott körbe mire mindenki intett egyet.-Máté-mutatott az egyik srácra,akinek megráztam a kezét,majd Dani folytatta.-Peti,Milán,Laci,az meg Benisso-intett a telefonáló fiú felé.

-Fasza.Kéne bárkit is ismernem?-fordultam felé,mire elkezdett magyarázni

-Peti és Milán,a ValMar-os srácok,Benisso a Benisso&Hepi formációból,Máté meg egy haver.

-Értem,akkor nem-mondtam,mire elröhögte magát.

-Hoztam neked hell-t.-szólt közbe Manu és a kezembe nyomta a dobozt.

-Köszönöm-mosolyodtam el



Kifáradva értem fel a lakásba,ahol egy cetli várt,amit felbvéve elkezdtem volna olvasni,ha nem látom meg rajta Marci jellegzetes betűit.Nos hát,a kukában végezte szegény kis cetli.

-Lauu,segíts már légyszi-hallottam meg Andris hangját  a studiobol.

-Te mit művelsz-léptem volna be az ajtón,ha nem állja utam a kanapé.Andris felállt és leporolta a kezét.

-Átrendezem a studiot.-vigyorgott

-És ezt pont este tízkor kellett megejteni-néztem rá felvont szemöldökkel.

-Hát.Ja.-Köszi Andriskám ez kurva jó ötlet volt.

-Akkor csin.-egyeztem bele.

Hát,hogy őszinte legyek,éjfélre megvoltunk,de még most is egy kicsit kupi van.Andris elaludt a kanapén,és pedig bementem a szobámba.





Hellooo.Ha tetszett vote pls.Kövi rész holnap.Ha esetleg így sulikezdésnél nem lennének hosszú részek,azért előrre is sorry,kevés időm lesz.Puszi mindenkinek.


Bori



Mámor(Pogány Induló ff)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang