Bent full fű és pia szag. Ahh hogy én mennyire szeretem ezt. Egyből megláttam Andrist ahogy valami szőke csajt fűz. Mögötte Szalai épp Valterral piázott.
Megláttam Noét, mire egyből Helgára néztem.-Menj csak nyugodtan. Én elleszek-mosolyogtam rá.
-Nem. Nemfoglak itt hagyni egyedül. - erősködött.
-Nem lesz egyedül-szólalt meg egy mély hang mellettem.-úgyis beszélgetni akartam vele-mosolygott Helgára.
-Biztos? - nézett rám a lány
-Biztos! - helyeseltem,mire utoljára rámnézett, majd odament Noéhoz. Ekkor Marci felé fordultam
-Beszélgetni szeretnél? És miről? - néztem rá felvont szemöldökkel.
-Róllunk-nézett rám csillogó szemmel.
-Róllunk?-kérdeztem vissza értetlenül, mire elmosolyodott
-Róllunk hát! - vigyorgott
-Még mindig nem értelek-néztem rá felvont szemöldökkel.
-Tudom hogy akarsz! - hajolt bele az aurámba, mire megcsapott az erőss pia szag. Hahh tudhattam volna.
-Marci. Te ittál-mosolyogtam rá.
-Szoktam. Neked sem ártana! - vigyorgott,majd beleszagolt a hajamba.-Imádom az illatod-kacsintott, mire elpirultam. - És azt is elpirulsz amikor hozzád szólok-hajolt közelebb. Hirtelen megfogta a derekam, majd kihúzott a táncolók közé.
-Olyan sok mindent nem tudok róllad-lógott még mindig az aurámba miközben a derekamot átkarolva táncoltatott.-Akkor tudj meg róllam többet. - vigyorogtam rá. - Mit akarsz tudni?
-Alapvető kis basic dolgokat. Például mikor van a születésnapod? Vagy mi a kedvenc kajád? Melyik a kedvenc éttermed? Kedvenc filmed? Kedvenc üdítő? - sorolta mire elnevettem magam.
-A szülinapom, Augusztus 20, nincs kedvenc kajám imádok enni. Kedvenc éttermem amúgy attól függ,amúgy mekis vagy pizzás vagyok ezzel kapcsolatban. Kedvenc film nehéz, inkább sorozatos vagyok. Nagyon szeretem az Outer banks-t. Kedvenc üdítőm... Amúgy Cola. - vigyorogtam rá.
-Jó izlés-nevetett.-Hozok inni. Kérsz valamit? - nézett rám
-Nem köszi
-Ugye nem szöksz el amíg elleszek? - nézett rám vigyorogva. Mire elnevettem magam
-Nem,csak menj már-nevettem, mire bólintott és elment.
-Szia!-szólt rám valaki hátulról mire megpördültem.
-Csanád! - ugrottam a nyakába. - Elsem hiszem hogy itt vagy. Andris nem mondott róllad semmit, azthittem már nem tartjátok a kapcsolatot. De örülök neked! - öleltem át
-Én is-nevetett. - És hogy vagy? - nézett rám . - Csini vagy-mosolyodott el.
-Köszii-vigyorogtam.-Megvagyok,Misivel felvettük az egyik zeném. De nemtudom, hogy ki akarom e rakni.
-Egy próbát megér, plusz kurva jó hangod van. Úgyhogy szerintem rakd ki-mosolygott.
-Okés- vigyorogtam.
-Tesó,szoszi-pacsizott le Csanáddal. - Ti amúgy honnan is ismeritek egymást? - nézett ránk
-Andrison keresztül-nevetett Csanád. - Tényleg ő hol van? - nézett rám.
-Ott fűz valami csaj a sarokban-mutattam feléjük.
-Hmm... Megyek én is - vigyorgott.
-Szia! - öleltem át-Majd írj
-Eskü fogok-vigyorgott
Új rész remélem tetszik.Ha igen vote/komment. Holnap hozok ujjat, bocsi hogy mostanában ennyire elvagyok tünve. Ez most nem lett hosszú, bár már tegnap megírtam. Sajnos ma nem lesz több rész, mert megyek a barátnőmmel levegőzni, de holnal igérem hogy hozok nektek ha lehet kettőt is😘
Puszi
Bori💙🥹
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mámor(Pogány Induló ff)
Hayran KurguSzirmai Marcell(Pogány Induló) az egyik legfelkapottabb előadó a magyar hip-hop formában. Kelemen Laura egy átlagos 17 éves lány, akinek minden álma hogy előadó lehessen. Fél életét Londonban élte, miután a szülei elváltak és az apja kiköltözött ang...