Károly krt.

150 9 4
                                    

Reggel,elég korán,öt órakor már fent viritottam,nem igazán tudtam aludni.Úgy döntöttem,hogy mivel délutánra igértem magam Balázsnak,ezért bemegyek a városba,kávézni vagy valami.Nem igazán volt kedvem itthon lenni a tegnapi után.Gyors összekaptam magam,egy kék csőtoppot vettem,egy fehér bő hosszúgatyával.Feldobtam pár ékszerrel,fújtam magamra parfümöt.Sminknek csak szemspirált raktam magamra.Kivettem a szekrényemből a cipőt amire a választásom esett:Jordan 4 Military Blue.Szeretem ezt a cipőt,mivel sok kék cuccom van jól tudok hozzá öltözködni.Felkaptam az egyik kék unreal-es pulcsim mert még hideg volt kint.Kiszedtem a pénztárcám a fiókból,beledobtam a táskámba,kivettem a kulcsom,és kimentem a lakásból.Kifújtam a bent tartott levegőt,majd lerobogtam a lépcsőn.Amikor kiértem a házból,megcsapott a reggeli hideg,de nem foglalkoztam vele.Elővettem a telefonom és elkezdtem keresgélni a névjegyzékemben.Meg is találtam akit
kerestem.Rányomtam a nevére,mire legnagyobb megkönnyebülésemre kicsöngött.

-Szia!Minden rendben?-hallottam meg a hangját

-Szia!Zavarok?-kérdeztem vissza mert hallottam,hogy valami kattog a háttérben.

-Nem,dehogy studioban vagyok,ha ráérsz beugorhatnál.

-Oké úgyis jó lenne most elterelni a gondolataim.

-Biztos minden rendben?-kérdezte Manu

-Indulok,-hagytam figyelmen kívül a kérdését.

-Jó,de vigyázz magadra.

Erre már nem mondtam emmit,csak elköszöntem tölle és elindultam a studiohoz.közben beugrottam egy kávéért.Útközben iszogattam,és zenét hallgattam.Amikor odaértem,betoltam az ajtót,felmentem a másodikra,és becsöngettem.Bent hangoskodást hallottam,majd azt,hogy Manu üvölt,hogy valaki nyissa ki az ajtót.Türelmesem vártam,hogy valaki végre beengedjen,amikor nyilt az ajtó.

-Hé,hé,hééé!Üdvözöllek!Honnan lehetsz nekem ismerős?-mosolygott rám kedvesen egy magas srác.

-Dani?Szeretem a zenéid,sokat inspirálódtam belőllük.-mosolyogtam én is

-Köszönöm-vigyorgott.-Ohh várj,a te számod a várj még?Már értem honnan vagy ismerős.Nagyon nagy szám.-Egész jól kijöttünk egymással,énekelgettünk,felvettünk pár számot,szóval elvoltunk.Elmeséltem a srácoknak mindent a tegnapról,amikor Dani mondta,hogy Kevin igazából nem szokott ilyen lenni,valószínű csak parasztra itta magát.Majdnem este hatig ott voltam,mondtam nekik,hogy lassan elindulok,hogy nyolcra odaérjek Balázshoz,amikor Dani megörült mert Ő is arrafele ment.Útközben is nagyon jót beszélgettünk,az üzlet előtt megölelt,számot cseréltünk,majd Ő erre én arra.Hát úgy néz ki lesz ingyen terapeutám hehe.Vettem egy nagy levegőt,majd benyitottam az üzletbe.Bent elég jól fűtőttek úgyhogy lekaptam magamról a pulcsim és átdobtam a táskámon.Odamentem a pulthoz ahol egy húsz év körüli srác állt és rám mosolygott.

-Ne mondj semmit!Biztos Bazsihoz jöttél sneaker tourra!Eltaláltam igaz?-vigyorgott mire bólintottam.-Bent van a raktárban,arra egyenesen ott van egy ajtó-navigált el,amit megköszönve elis indultam.Benyitottam az ajtón,majd észrevettem Balázst és elindultam felé.

-Szia!-köszöntem rá

-Oh.Szia!Balázs vagyok a tulajdonos-nézett rám.Bemutatkoztam beszélgettünk körbevezetett a boltban stb..

-Akkor kezdhetjük?-kérdezte mire bólintottam.A kamera felé fordult majd elkezdett beszélni.-Szóval Lau,van valami amiből biztos szeretnél vinni?-nézett felém

-Igazából,ezzel a Smoke Grey-el szemezek egy ideje,belölle lehet viszek egyet.Meg hát,már a supreme af-em is elkoptt úgyhogy abból is viszek egyet.-beszélgettünk,tett fel kérdéseket nevetgéltünk,néztem cipőt(nyilván).Végezetül egy smoke grey,egy új supreme af,egy panda dunk,és egy OG Chicago lost and found büszke tulajdonosa lettem.Bazsitól elköszönve kiléptem az üzletből és elindultam hazafele.Luca hívott szóval felvettem.Furcsáltam mert már lassan este tíz,de gondoltam fontos.

-Ugye nem?-szólt bele köszönés nélkül

-Mi történt?Mit nem?-kérdeztem vissza

.Ugye nem csalod meg Marcit Danival?-kérdezte kissé higgadtabban

-Mivan?Ezt nem mondod komolyan!Tényleg ezt gondolod róllam?Ma találkoztam vele először.Amúgymeg ezt honnan veszed?-bombáztam kérdésekkel

-Huh..ennek örülök.Lehozta a reddit ,egy kép van ahol Danit öleled.Várj átküldöm a cikket.

Ezt nem hiszem el.Komolyan.Azt írja cikk:Kelemen Laura,Telegdy Dániel(művésznevén,az ismert T.Danny)-el csalja barátját Szirmai Marcellt vagyis Pogány Indulót.A fiatal pár,néhány hete posztolt az instagrammra egy közös képet,ahol kiírták,hogy eggyütt vannak.Ismeretlen forrásoktól kaptuk a képet amin az látszik hogy a fiatal énekesnő más sráccal is kavar.

Beszarok,hogy tudják az emberek ezt belelátni egy egyszerű ölelkezős képbe.

-Öhm...Luca?Esetleg aludhatok ma nálad?Nemtudom,hogy eltudnám e fogadni ezek után Marci képét.Azért remélem,hogy meghallgat.

-Persze csajos.Gyere át megbeszéljük.Tudom hogy nehéz,én is utáltam amikor hülyeségeket pletykáltak róllam a neten.Hírességgel jár sajnálom.Gyere át,várlak,puszi.

-Megyek.












Sziasztok!Azt vettem észre,hogy kevesebb a visszajelzés a történettel kapcsolatban.Kérlek ha valami nem tetszik benne,vagy esetleg tipped lenne,hogy hogyan tudnék változtatni szívesen várom.Addig is puszi,és legyen szép napotok.

Bori💙🥹

Mámor(Pogány Induló ff)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora