A backstage-ben,éppen Szebával beszélgettem ez előkészületekről,megbeszéltük,hogy akkor lenyomjuk a viszátot is Fly-al,úgyhogy eddig minden sima.Már a fiúk is itt vannak,csak pár embert várunk.Igen,Marci még nem jött meg.Miután kibeszélgettük magunkat,odamentem a fiúkhoz,beálltam Andris mellé,aki átkarolt,majd lőtt róllunk egy szelfit.Tudtam ki hogy kifogja rakni sztoriba,szóval felálltam lábujjhegyre-mivel Andris kb 190 cm,én meg jóindulattal vagyok 170-és megnéztem a képet.Magamra nézve egy gyors fitt check.A hajam kontyban.Egy egyszerű piros topp volt rajtam-amiben jól látszottak a tetoválásaim-és egy fehér szakadt farmer.Cipőnek-mivel kb az egész gangen ez volt-egy af1 supreme-et húztam.Bólintottam,mire Andris kirakta sztoriba a képünket.Láttam,hogy valaki jött szóval odamentem köszönni,amikor megláttam hogy Csanád az,és Dorina is vele van,nyilván egyből a lány nyakába ugrottam,majd megöleltem Csanádot is.Épp Dorinával beszélgettem,amikor Gyuben odajött és a kezembe nyomott egy lapot.Megfordítva megláttamm rajta a számaimat,mire Dorinával egyből elkezdtük tanulmányozni,hogy mik vannak rajta.Úgy néz ki hogy a Menekülök-el kezdet,utánna nikotin,futok,ennyi,késő,lassú esték stb...Utolsónak rakták a viszlátot,ami jó mert Álmosnak még koncertje van és csak később ér ide.Aztmondjaaa,Andris kezd,utánna Ibbi,utánnuk Filo,Gyuben,GG,utánna én,Atka, stb.Megcsörrent a telefonom,szóval megnéztem ki hív.Ismeretlen szám.Jólvan,remélem nem Marci az.Lenyomtam a zöld gombot,és beleszoltam.
-Igeenn?
-Waaa,csajooss.Mi is megyünk Manuval koncert,mert tudod van száma Andrissal meg figurával meg Misivel.-kezdte el sorolni Laura mire kifújtam a levegőt.
-Az szuper alig várom hogy találkozzunk-közben kihangosítottam hogy Dorina is hallja.
-Laura add azt ide-hallottam meg a háttérben tompán Manu hangját.-Szia!Lassan odaérünk.Bocs,hogy elszakítalak Laurától,de úgyérzem,hogyha most elkezdetek beszélgetni annak sosem lesz vége.-mondta mire felröhögtem
-Oké persze,várlak titeket.Puszi -köszöntem el,majd leraktam.
-Lassan kezdünk.-jött oda Csanád,majd nyomott egy puszit Dorina arcára,aki elmosolyodott,nekem pedig összeszorult a szívem.Igen nehéz bevallanom magamnak,de hiányzik.Hiányzik Marci.De megcsalt.Próbálom elnyomni magamban azt,hogy visszafussak hozzá,de nehéz.Kibaszott nehéz.
-Giirrll!-ugrott a nyakamba Laura,mire mosolyt eröltettem magamra.
-Szia!-Öleltem vissza.Laura elment köszönni,én pedig megfordultam,és megöleltem a mögöttem álló Manut.
-Sajnálom-suttogta a fülembe,mire csak szorosabban öleltem.
-Hiányzik!-suttogtam,és próbáltam nem sírni
-Gyere,menjünk ki szívni-kicsit elemelt a földtől,mire a derekára kulcsoltam a lábamat,és kivitt a backstage-ből
Amikor vissamentünk,láttam,hogy Marci is ott van mire Manu átkarolt,és megszorította a vállam.
-Mosollyytt-ugrott elénk Laura egy fényképezővel,mire én mindkét kezemet felemelve bemutattam.-Átküldtem-vigyorgott rám,mire megnyitottam a telefonomat,és kiraktam sztoriba a képet.
-Kezdünnk!-üvöltötte el magát valaki.-Andris színpad-parancsolt rá a srácra,aki még gyors intett felém egyet,majd felment a színpadra és felrobbantott mindent.A színpadszéléről figyeltem.Hihetetlen.Magamban dúdolgattam a Smasht amikor valaki mellém lépett.
-Csak hallgass meg!-nyomott a falhoz,minden szó nélkül.
-Engedj el-sziszegtem.
-Kérlek!Szeretlek.-nézett rám.
-Ne dobáld úgy ezt a szót,mintha tudnád mit jelent.Neked is csak egy kurva voltam.-téptem ki magam a kezei közül,majd elmentem.
-Hé,mindem rendben?-kapta el a kezem Noé.-Jól vagy?-ölelt át
-Túlélem-mondtam-asszem-suttogtam
-Lassan te jössz.-állt mellénk René.-Sok sikert-nyútotta felém a kezét,mire erőtlenül belecsaptam.-Nem kell izgulni,itt mind szeretnek minket,nincsenek haterek,szuper leszel.-mosolygott rám.Nem azért reszket a kezem mert izgulok.Félek,hogy mivan ha ezt is elrontom.Levegő be-és kifúj.
-Lauraa!-üvöltötte el magát Szeba.-Te jössz.Hajrá-csapott bele a kezembe
Felrohantam a színpadra,és elkezdtem énekelni,lenyomtam az első számot,majd megálltam egy pillanatra.
-Szóval!-kezdtem mire mindenki elkezdett sikítozni.-Megvan ez a szám?-kérdeztem a közönséget,miközben leültem a színpad szélére.-Függő vagyokk-kezdtem,mire elkezdték üvölteni a szöveget.-Akkor nyomjuk.-álltam fel.Mivel Luca nem ért rá,szólóban nyomtam.Mikor már csak a viszlát volt hátra,benéztem a színfalak mögé,ahonnan Álmos intett.
-Na srácok.Akartok hallani egy kiadatlant?-kérdeztem,mire szerintem az egész közönség teli torokból üvöltött.Az első sorban láttam olyan embereket akit úgy sikítottak,hogy csupa piros volt a fejük.Elkezdődtek az első akordok,én pedig leugrottam a színpadról,és végigmentem az első soron,mire mindenki elkezdtekk tömörülni,és a kezemet fogdosni.Alapvetően nem zavart,sőtt,néhány helyen meg is álltam.Majd a színpadra visszaérkezésemkor,észrevettem,hogy valaki becsúrta az egyik gyűrűm.Hahh.Végülis Marcitól kaptam,tartsa csak meg.Elkezdtem énekelni.
Viszlát, elengedem inkább
Nincs más neked, egyedül jobban jársz
Fent állsz, lefele te nem látsz
Akit vársz, olyat tudod, hogy úgyse találsz-énekeltem,majd Álmos bejött és elkezdett énekelni:
Mikor végre elengedtem
Miért kell újra neked felkeresned engem
Semmi kedvem megint megbotlani ketten
Elégszer ejtettél el és elégszer estem elAzt hittem, minden rendben
Mikor volt jó, el is felejtettem
Mindig szebb jövőről álmodoztunk csendben
De túl nagy lett a zaj a fejemben-énekelte,majd elkezdtük a refrént
Viszlát, elengedem inkább
Nincs más neked, egyedül jobban jársz
Fent állsz, lefele te nem látsz
Akit vársz, olyat tudod, hogy úgyse találsz
Viszlát, elengedem inkább
Nincs más neked, egyedül jobban jársz
Fent állsz, lefele te nem látsz
Akit vársz, olyat tudod, hogy úgyse találsz-vettem egy nagy levegőt és énekeltem tovább:
Nem értjük egymást, nem érted magadat
Ezerszer kitaláltuk hogy építsünk gondokat
Megrengett fenn az ég, az egész ránk szakadt
De megtanultam felhúzni a saját váramat
Ú-Ú-Ú-Úgy ahogy én látom szépnek
Láthatnád, láthatnád, láthatnád, láthatnád már
Hogy a miénk leégettAzt mondod visszavársz, tudtad, hogy hol találsz
Tudtad, hogy hol taposs rám addig, hogy az égig mássz
Most már fent lehetsz, ne zavarj engem
Ne keress itt maradok egyedül a csendben-énekeltem,könnyekkel a szememben,majd hagytam a következő refrént Álmosnak
Viszlát, elengedem inkább
Nincs más neked, egyedül jobban jársz
Fent állsz, lefele te nem látsz
Akit vársz, olyat tudod, hogy úgyse találsz-mellém állt és átkarolta a derekam,én pedig a vállát,kihúztam a fülemből a komunikátort,és hallgattam,ahogy tízezer ember énekli a refrént.Legjobb érzés a világon?Egyértelműen.
Viszlát, elengedem inkább
Nincs más neked, egyedül jobban jársz
Fent állsz, lefele te nem látsz
Akit vársz, olyat tudod, hogy úgyse találsz
Sziasztok!El sem tudom hinni,hogy megírtam ezt a részt.Olyan...nem is tudom.Stílusos lezárás ennek a résznek,aztán meglátjuk a köviben mi lesz.Legyen szép napotook.
Bori
(774 words)
ESTÁS LEYENDO
Mámor(Pogány Induló ff)
FanficSzirmai Marcell(Pogány Induló) az egyik legfelkapottabb előadó a magyar hip-hop formában. Kelemen Laura egy átlagos 17 éves lány, akinek minden álma hogy előadó lehessen. Fél életét Londonban élte, miután a szülei elváltak és az apja kiköltözött ang...