Love Is Love

183 12 9
                                    

-Amúgy!-lépett mellém Marci.-Holnap eljössz velem vacsorázni?-mosolygott rám,mire elnevettem magam.

-Persze!-pusziltam meg,amiből csók lett.Kicsit később olyan egy körül már mindenki hazament csak hárman maradtunk.Igazából én rohadt fáradt voltam,Andris már kidölt Marci viszont pörgött.Hülye a gyerek nagyon sokat szívott.Erről még biztos elbeszélgetek vele.

-Marci!Marci!-mentem oda hozzá,mert épp készült kimenni az erkéyre egy dudával(ilyen szülinapi szar xd).-Nyugii-fogtam le a kezét mire lenézett rám és elkezdte falni az ajkaim.Istenem kikészít.Olyan aranyos.

-Na gyere megyünk aludni!Igen,tudom hogy pörögsz de egyszer aludni is kell!-néztem rá,de még mindig ellenkezett

-Menjünk el sétálni-nézett rám

-Hajnali Kettő óra van drágám! - nevettem rajta

-Tudom,de meg akarom veled nézni a napfelkeltét. -ölelt át.Drágája.

-Jó,legyen.-egyeztem bele,mire elmosolydott.

-Gyere!-húzott magával,az ajtót kinyitotta nekem,majd amikor kiértününk a léocsőházból,elhúzott jobbra.

Kb 10 perc séta után egy dombos helyre értünk a főút mellett.Marci leült a fűbe én pedig mellé.Átölelt és együtt néztük a napfelkeltét.Hat körül hazaindultunk.Otthon mindketten kifáradva döltünk be az ágyba.Marci átölelt, egyből elaludtunk.

Reggel arra keltem hogy Marci a derekam simogatja.Elmosolyodtam,majd fölé hajoltam és megcsókoltam,amiből egy eléghosszú csókcsata lett.Lassan elváltunk egymástól,és mindketten kikeltünk az ágyból.Andris a nappaliban feküdt a kanapén elterülve.Elnevettem msgsm smikor megláttam.bementem a konyhába hogy csináljak valami reggelinek mondhatót.

-Marci!-szóltam neki,mire felnézett a telefonjából.-Rántotta vagy szendvics?-néztem rá kérdőn

-Szendvis.De segítek!-jött oda mellém.Jó igazából a segítsége max annyi volt,hogy kivette a cuccokat a hűtőből,amúgy végig a derekam ölelte,dehát ezért igazán nem haragszom.Andris is felkelt szóval ettünk, majd utána mindhárman kidöltünk. Nem igazán van teve egyikünknek sem délutánra az unatkozáson kívűl. A semmittevésünket a telefonom csöngése zavarta meg.

-Ahh! - keltem fel az ágyról. - Mivan? - vettem fel

-Milyen kedvesek vagyunk ma!-szólt bele Misi

-Sziaa! Bocsi, nem tudtam, hogy te vagy az!

-Nincs para. Igazából csak annyit akartam mondani, hogy akkor mehet ki az EP? - kérdezte, miközben hallottam, hogy kattogtatja a billentyűket.

-Basszus, teljesen kiment a fejemből. De persze igen mehet ki, alig várom.

-Jojo... Akkor rakom ki majd írok. Csók! - köszönt

-Sziasziaa! - köszöntem el












Sziasztok! Sajnalom hogy ez a resz ennyit kesett, nagyon nem volt idom ma. Holnap probalok nektek hozni uj reszt de nem igerek semmit,mert utazunk szoval nemigazan lesz idom. Legyen tovabbi szep napotok. Puszii

Bori💙🥹

Mámor(Pogány Induló ff)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin