00: Penulis

26 4 0
                                    

ꪆৎ

.

❝ C A T A T A N P E N U L I S ❞

Hai pembaca yang dikasihi sekalian. Terima kasih kerana telah membagi masa kamu semua sekadar untuk meluangkan waktu membaca hasil nukilan saya yang sederhana ini.

Buku ini ditulis dan diinspirasikan dari Single Jaehyun yang baru sahaja dikeluarkan iaitu Dandelion & Roses. Instrumental, ritma, lirik dan suara yang disusun dan dikompos dengan baik dalam sebuah lagu menjadi simfoni indah yang menghiburkan halwa pendengaran penikmat muzik terutama buat peminat dan penyokong tegar Jung Jaehyun. Lirik lagu yang turut serta ditulis oleh Jaehyun juga menjadi simbol kesungguhannya dalam karier yang sedang diceburi dan ingin menunjukkan penghargaannya buat para penyokongnya. Teruskan memberi dorongan dan sokongan buat Jung Jaehyun tanpa berbelah bahagi untuk karyanya yang akan datang.

Maaf atas segala kesalahan tatabahasa, penggunaan ayat juga perkataan dan lain-lain yang terdapat di dalam buku ini.

ꪆৎ

.

!! P E R I N G A T A N !!

Segala isi kandungan seperti gambar, grafik, latar tempat, penggunaan wajah tokoh adalah sebagai tujuan maklumat sahaja dan tiada kaitan dengan kehidupan nyata.

Segala idea yang telah dicurahkan di dalam buku ini merupakan hasil asli penulis. Segala persamaan jalan penceritaan di dalam buku ini adalah hal yang tidak disengajakan tanpa sepengetahuan penulis.

ꪆৎ

.

♪ L A G U L A T A R ♪

⇄ ◃◃ ⅠⅠ ▹▹ ↻

♪ Dandelion - JAEHYUN

♪ Roses - JAEHYUN

♪ Aku Cuma Punya Hati - Mytha Lestari

♪ Hampa - Ari Lasso

♪ Ingkar - Bunga Citra Lestari

♪ Sekali Ini Saja - Glenn Fredly

♪ Jika Cinta Dia - Geisha

♪ Maafkan Aku #terlanjurmencinta - Tiara Andini

♪ Sisa Rasa - Mahalini

♪ Tak Segampang Itu - Anggi Marito

ꪆৎ


.

!! H A K C I P T A !!

Hak Cipta @nanatqhlys 2024.

Hak cipta terpelihara. Segala kandungan yang terdapat di dalam buku ini adalah dilarang sama sekali untuk dihasil ulang, disiarkan, diubahsuai, atau diciplak tanpa sepengetahuan dan kebenaran daripada pemegang hak cipta ke atas kandungan buku ini.

ꪆৎ

.

ꪆৎ S E L A M A T M E M B A C A ꪆৎ

ꪆৎ  S E L A M A T  M E M B A C A ꪆৎ

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Dandelion & Roses • Jung JaehyunWhere stories live. Discover now