Duyuru/Kitap

251 21 7
                                    

Merhabalaaarr, güzel bir duyuru için geldim.❤️

Finalin üzerinden 1 yıldan fazla bir zaman geçti. Bu süre zarfında yeni başlayan onlarca insan oldu. Yeni okuyanlara da okuyup yorumladıkları için teşekkür ederim, umarım severek okuduğunuz bir hikâye olmuştur.

Bu süreçte Akrebin Kalbi için verdiğim bazı kararlar oldu. Kurguya başlarken aklımda kitaplaştırma gibi bir düşünce yoktu, bunu sizinle de paylaşmıştım, tamamen bu platforma tekrar dönüp kurgu yayımlama odaklıydım. Finali verdikten aylar sonra, yani geçen sene ekim ayında ise kitaplaştırma kararı alıp Dokuz Yayınları ile sözleşme imzaladım ve çalışmalara başladım. Gerçi bu pek gizli değildi, fuarlarda soranlara söylüyordum ama olsun... Beş yıldır farklı alanlarda yayıneviyle birlikte çalışıyoruz, bu konuda da yabancılık çekmeyeceğimi düşünüyorum. Niyetim bu haberi size birinci özel bölümle birlikte vermekti, özel bölüm biraz da bu yüzden geç gelmişti ama işler planladığım gibi gitmedi, kararsız bir dönem geçirdim. Sonra da biraz aceleci davrandığımı fark edip beklemek istedim. 2016 yılında kurgu yayımlayıp kitaplaştırmak benim için bir hayaldi, özel hayatım yüzünden üzerine gidememiş, geri çekilmiştim. Şu an düşününce bunun iyi bile olduğunu düşünüyorum. Bazı şeylerin ertelenmesi gerekiyor.

Kurguda ufak cümle değişikliği ve belki birkaç küçük sahne dışında bir değişiklik yapmayı düşünmüyorum. Aldığım küçük eleştirileri de göz önünde bulundurarak kurguyu daha da iyi bir hale getirme arzusundayım. İlk finalini verdiğim kurgumun en güzel şekilde hazırlanması için elimden geleni yapacağım. Aşırı heyecanlı hissediyorum...

Devam eden bir kurgu olmadığı için her şey kafamda belirli. Benim için Akrebin Kalbi 2 kitaptan oluşabilecek bir seriydi. Fakat toplam kelime sayısına bakınca benim tercihlerim açısından mümkün olmadığını gördüm. 800 küsur sayfa şeklinde iki kitap da istemiyorum açıkçası, çok kalın olur. Bu yüzden üç kitaba bölmek daha mantıklı geldi. Üç kitap olarak ayırdım, herhangi bir alt başlık da düşünmüyorum. Akrebin Kalbi yeterince güzel bir isim, yanına başka bir şey eklemeye gerek yok bana kalırsa. Kapakların, iç tasarımının planlarını çoktan yaptım. Başak burcu olmak böyle durumlarda daha da yorucu oluyor...

Bu kurgunun kitaplaşmaya değip değmeyeceği konusunda çok düşündüm. Bir yerde güzel bir kurgu olduğundan emindim, Akrebin Kalbi için oluşturduğum o evren benim açımdan farklıydı. Aldığım güzel yorumların ve düşüncelerin de etkisi büyüktü. Emek verdiğim bu kurgunun ellerimde olmasının da bana kendimi çok iyi hissettireceğine eminim, kendim için bunu yapmak istiyorum.

Akrebin Kalbi için hep sakin bir ortam istedim. Okuyalım, tartışalım, eğlenceli ve anlayışlı bir ortam olsun istedim. Tam da bu şekilde bir süreç yaşadık. Bunun için sizlere yeniden teşekkür ederim.

Wattpad erişim engeli yüzünden buraya pek giremiyorum. Biraz talihsiz bir zamana denk geldim. Ki duyuracağım gün Instagram'a erişim engeli gelince bugüne ertelemek zorunda kaldık. Neyse ki erişim engelini kaldırdılar. Kitaplaşma sürecini, kitap için planlarımı Instagram hesabımdan paylaşacağım, kullanıcı adım profilimde yazıyor, hesabıma bakıp bilgi edinebilirsiniz. Umarım Wattpad, Roblox ve diğer erişim engeli olan uygulamalar da açılır, hepimiz rahat bir nefes alırız. Unutmayın, bir engeli desteklemek, diğerlerine kapı açmaktır.❤️

Kitaplaşma sürecinin de yazım süreci kadar harika geçmesi dileğiyle... Kendinize iyi bakın, bir sonraki Akrebin Kalbi bildiriminde kapağımızı görmek için gelin🫂❤️

Instagram: aycannsariahmet

tiktok: artemisinuykusuu

AKREBİN KALBİ (KİTAP OLDU)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin