14.Bölüm| İLK GÜN

94 7 4
                                    

14.Bölüm|İLK GÜN

Ahmet

Sabah kollarımda uyuyan sevgilime... pardon karıma gözlerimi açtım ... dün resmen biz evlenmiştik... yorulmuş kıyamam...inip kahvaltı hazırliyim ben jest yapmış olurum...bir saniye..kıpırdıyordu..galiba uyanacak...bozuntuya vermeden uyuma numarası yaptım...

Feride

Gözümü güneş ışığı ile açtım... yanımda kocam...evet evet kocam vardı... çok yakışıklıdır kendisi...en iyisi kalkıp ilk kahvaltımızı hazırlamak olucak...tam yataktan kalktım... birden Ahmet beni kendine çekti tekrar yatağa düştüm..

"Ahmet ödüm koptu!"

"Hmm ... günaydın öpücüğü yokmu?"

"Sen bence dün yeterince öpücük aldın kocacımmm"

"Olabilir...ama bu günaydın öpücüğü farklı yani.."

"Hee anladım..iyi öpiyim bari"

Yanağını öptüm...

"Ben kahvaltı hazırlıyıcam .. aşağı iniyorum"

"Tamam feroşum bende üstümü değişip geliyorum "

Aşağı indim.. kahvaltı hazırladım...yedik...telefonum çaldı..

"Alo"

(...)

"Anladım tamam iyi günler "

Ahmet kıskanç bir bakış attı

"Kim aradı?'

"Ahfer dizisinin yönetmeni"

"Ne istiyor"

"Diziyi tekrar çekmemizi...evlendiğimizi duymuş.. onsuz aşk olarak tekrar diziyi devam ettiricekmiş... yarın bizi İstanbul'a bekliyor"

"Tamam.. gidelim...cümle âlem dizi görsün"

"A-ama Ahmet buradaki işlerin_"

"Önemi yok"

"Peki tamam..."

Ertesi gün

Feride

İstanbul'a geldik... yönetmenin yanındayız...Ahmet Su almaya gitti..
Sıla da şirketteydi...ben bu bir yıl içinde stilim değişti...gelen kimse beni tanımıyordu ..birden şirkete Burak geldi...ne işi var burda... Sıla'nın yanına gitti...bende gizlice onları dinledim uzaktan..

"Merhaba Sıla"

"Merhaba Burak"

"Nasılsın?"

"İyi sen"

"İyi...şu kız kim siyah gözlüklü"

"O bizden birisi"

"Soy adı ne?"

"Dündar"

"AA bir kardeşin dahamı vardı sıla?"

Olduğum yere Ahmet yanıma geldi elimi tuttu..arkadan seslendi

"KARDEŞİ DEĞİL YENGESİ CANIM!"

Bu sesi tanımıştı Burak... arkasını döndü...

"Bı saniye...yenge derken!"

"Evet yengesi... FERİDE DÜNDAR...AHMET CAN DÜNDAR'IN KARISI... YANİ BENİM KARIM"

"Feride sen...sen evlendin mi?Hemde bu adamla Seni bırakıp giden adamla"

Ahmet yine söze atladı

"Evet benimle evlendi... ayrıca ben hatamı anladım...gururumu ayaklar altına almadım şuan senin yüzsüz gibi şirketime geldiğin gibi"

"Peki  Feride neler düşündü...Feride her gece kim bilir hangi kadınla berabersin..hangi kadını si-"

Ahmet Burağın yakasını tuttu duvara yasladı...

"DOĞRU KONUŞ LAN!"

"HEHE...ERKEKLİK GURURUNA MI DOKUNDU?"

"BİRİNCİSİ BU BİR YIL İÇİNDE KİMSE OLMADI HAYATIMDA...İKİNCİSİ KARIMDAN BAŞKASINA DOKUNMADIM...O BENİM HELALİM...DUYDUN MU BAS GİT BURDAN!!!"

Ahmet bir yumruk attı...pis pis güldü Burak burnundaki kana bakarken

"Bu iş burda bitmedi Ahmet "

Dedi ve gitti...

Bir hafta sonra...

Ahmet

Günlerdir yeni diziyi çekiyorduk...klip şarkımız benim şarkımdı ONSUZ AŞK...

Kahve almaya kafetaryaya indim...kahve siparişi verdiğim sırada Ferideyi gördüm... kulaklığını takmış müzik dinleyip kahve içiyordu ..kahvemi aldım yanına gittim kulaklığı çıkarttım...

"Ne dinliyordun?"

"Seni"

Gülesim geldi...bu insana komik geliyordu

"İyi dinle dinle...bak ne diyicem...hafta sonu tatile gidelim mi?"

"Çok isterdim aşkım ama kendimi yorgun hissediyorum"

"Tabi sende haklısın.. bölümden bölüme... doğru"

"Ama şu ay bitsin gidelim "

"Tamam feroşum... hadi devam et dinlemeye ben yukarıdayım"

"Tamam aşkım "

Feride

Ahmet'in tatil planı iyiydi...neden geri çevirdim ki ..ama kendimi iyi hissetmiyorum ... kahveyi bile zor içiyorum...Ahmetimin hakkını nasıl ödesem bilemiyorum...


AHFER (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin