Nem aludtam valami sokat az éjjel. A fél éjszaka Parkék üzletének tervrajzát javítgattam és csinosítgattam a digitális terveket, hogy minél lenyűgözőbb legyen. Még szerencse, hogy a mérnökkel jóban vagyok és az engedélyével változtathattam a dolgokon.
Az ebédidőhöz közeledve felöltöztem, s el is indultam a földszintre, ahol Parkék már vártak engem. Meghajoltam a rangidősek előtt, Jiminre nézve pedig egy halvány mosolyt engedtem el, s felkarjára is rásimítottam, majd az asztalfőhöz le is ültem.
- Örülök, hogy eljöttetek. A megbeszélést az étkezés előtt, vagy után ejtsük meg? - mosolyogtam a vendégekre, Hyunwoo pedig úgyszint megengedett magának egy ajakgörbületet.
- Lényegretörő vagy, mint mindig. Felőlem akár elkezdhetjük most is. Nem hiszem, hogy gondot okozna a családnak.
- Szuper! Az éjszaka változtattam egy kicsit a digitális tervrajzon, persze a mérnököm segítségével. Egy letisztult, minimalista üzletet gondoltam ki, néhány arany dísszel. Az üzlet bejárata felett nagy, fekete betűkkel, illetve fehér leddel ellátva lenne a Park's Fashion felirat. - nyújtottam át a tabletet, amin a tervek voltak. - Az üzlet elhelyezkedését tekintve...felszabadult egy üzlethelyiség a pláza legészrevehetőbb helyén, ezért gondoltam ledekre, mert így sokkal több vásárló érdeklődését keltené fel.
- Ez csodálatos! Annyira tehetséges vagy! - csillant fel a hölgy szeme, s Jiminnek is egyből megmutatta a képeket. A fiú elismerően bólintott párat, ami nem volt túl meggyőző számomra.
- Mondd csak ami nem tetszik. Változtatunk rajta, nem probléma. Gyerek még az idő, a helyiségből úgyis ki kell még pakolni, sok mindent otthagyott a Crystal Snow, jövő hónapban tudjuk csak az átalakítást ekezdeni.
- Te felmondtál a Crystal Snow-nak? - kérdezte Jimin meglepve, én pedig csak egyszerűen bólintottam amolyan "miért ne?" stílusban. - Te aztán merész vagy. A tulaj nagyon befolyásos, biztos vagy benne, hogy az árfolyamod nem fog csökkenni miatta? - kérdezte, miközben testbeszédével, s hanglejtésével incselkedett.
- Majd beperelem hitelrontásért. Esetleg szeretnél valamit változtatni a terveken? Bármit meghallgatok és szerintem a szüleid is. Te leszel az ott dolgozók közvetlen főnöke, fontos, hogy olyan üzletbe menj be, ahol komfortosan érzed magad. - simítottam hozzám közelebb eső karjára.
- Talán a pultot megváltoztatnám. Tennék rá egy digitális kijelzőt, ami információkat tartalmaz a drágább ruhákról. Tíz percenként jönne egy új kép, illetve állíthatós lenne egy távirányítóval. Belaraknám a logóját az üzletnek, egy animációt a Park's Fashion és a Kings pláza márkajezésével, ami jelzi az együttműködést. - a szülők elképedve bólogattak, s ki is fejezték szimpátiájukat az ötlet felé.
- Megcsináljuk. - bólintottam határozottan, s jegyzeteltem is a mérnökömnek és a kivitelezőnek. Majd ők tovább adják az illetékeseknek. - Minden mással rendben vagy te is?
- Abszolút. Tetszenek a tervek. Biztosan otthonos lesz és a dolgozók is szívesen járnak majd be.
- Rendben. A részvényeket tekintve, a százból húsz százalékkal rendelkeznék én, a maradék nyolcvan teljesen tisztán titeket illetne. A húsz százalékból tudom fizetni majd a villanyszámlát. Minden üzlet villanyszámláját én állom, azon túl mindent az üzletek tulajdonosának kell állnia. Így megkönnyítem a tulajdonosok dolgát, hogy a nehéz időkben se kelljen bezárni.
- Ez nagyon kedves, szerintem ez rendben van és egyértelmű. Akkor alá is írhatnánk a végleges szerződést ebéd után, mikor ideér az ügyvéd és a könyvelő.
- Megegyeztünk Uram. - fogtam kezet Hyunwooval.
- Mikor érsz rá legközelebb? - kérdezte Jimin a kertben. Kicsit kijöttünk ketten sétálgatni, úgy gondoltuk megnézzük azt a kis tavat, ami a kert végében van.
BẠN ĐANG ĐỌC
𝐌𝐎𝐍𝐄𝐘 𝐨𝐫 𝐋𝐎𝐕𝐄? |jikook|
FanfictionA Jeon család generációk óta a Kings márka tulajdonosai. 2018 óta azonban dúl a háború a Jeon és a Kim család között, mióta a legidősebb Jeon elhunyt, Jeon Jeongguk, a legfiatalabb gyermek vezeti a céget, hiszen ő volt erre a legalkalmasabb s hatalo...