"Hello, ez itt a Kings Plaza vezetője, Jeon Jeongguk!
Mint ahogy többetek is értesült néhány cikkből, amik randevúzási pletykákhoz kötnek engem, úgy én is megkaptam ezekről az információkat. Úgy gondoltam, hogy mivel már nyolc éve a Kings Plaza vezetője vagyok és négy éve tevékenykedem a social mediában is, így nyugodtan bejelenthetem a követőimnek és az ügyfeleknek, hogy a pletykák igazak. Hat hónapja boldog párkapcsolatban vagyok, és az a pletyka, hogy Park Jiminnel, Park Hyunwoo fiával randevúzom, szintén igaz. Ezt a levelet a két család és Jimin beleegyezésével teszem közzé, tehát mind a két család és a párom is tudnak erről!
Szeretném megköszönni a követőimnek, az ügyfeleknek és a családomnak a töretlen támogatást, amit kapok. Szeretettel gondolok mindenkire, akik támogatnak, legyen az jövendőbeli, vagy jelenlegi ügyfél. Mégegyszer köszönöm a támogatást és a szívből szóló szeretetet!
2024.11.26.
Jeon Jeongguk & Park Jimin"Másnap megírtam a közösségi oldalaimra és a Pláza weboldalára is a nyilatkozatot, amivel Jiminnel nyilvánosságra tudtuk hozni a kapcsolatunkat, ahogy azt megbeszéltük. Így volt a tiszta, s az, hogy a két család engedélyezte ezt és tudatták velünk, hogy bármi is legyen, mellettünk állnak, rettenetesen jól esett mind a kettőnknek. Nem jöttek át személyesen, hiszen szerettem volna egyedül lenni ebben a három napban, míg Jimin nem jön át újra. Sok volt egyszerre a tömeg ami körbevett, muszáj volt egy kicsit pihennem. Reggel az első dolgom az volt, miután beszedtem a gyógyszereimet, hogy kimentem a kacsákat megetetni a kis kuckójukba. Tényleg nagyon szeretem azokat a kacsákat, annyira édesek és rettenetesen megtudnak nyugtatni, jó ötlet volt ez a kis tavacska megépíttetése.
- Jungkook, a bátyja jelzett, hogy a Kim család nem hajlandó elhagyni a pláza területét. Értesítették a rendőröket, de rád is szükség lesz. - nyitott be a szobába Nari, s egy frissen vasalt fekete inget és egy szövetnadrágot nyújtott a kezembe, lakcipőimmel együtt. Azonnal elkezdtem átöltözni, még a rendőrök előtt oda kell érnem.
- Intézz egy sofőrt, kérlek. Tíz percen belül ott kell lennem. - kapkodtam fel magamra a ruháimat s amikor a cipőt magamra húztam, úgy ahogy voltam, kigombolt inggel szaladtam le az emeletről a kabátomért. Kint az előkertben már várt a sofőr, így azonnal be is szálltam az autóba, ahol sikeresen begomboltam az ingemet. Siettettem a sofőrt, aki rákényszerült, hogy átlépje a sebességkorlátokat.
- Uram, túl gyorsan megyünk. - pillantott rám a tükörből.
- Tudom, majd kifizetem a gyorshajtást, csak kérem siessünk. Balhé van a plázában, nem várhatjuk meg, míg megjelennek a riporterek, ma osztottam meg egy közleményt a párkapcsolatomról, nem kell, hogy még a Kim család miatt be kelljen dobnom a törölközőt.
Csikorgó gumikkal kanyarodtunk be a plázához, s szinte meg sem vártam azt, amit a sofőröm mondani akart nekem, egyből az épületbe siettem, aminek főterében meg is láttam a vita gócpontját. Két pohár kávé hevert a földön, bátyám ruhája csurom kávé volt, Kim Yuna anyja pedig teljesen kikelve magából kiabált bátyámmal, aki próbált szóhoz jutni.
- Lee Soram! Azonnal hagyja abba a kiabálást a plázámban és távozzanak! A rendőrök már úton vannak, szeretne velük együtt elbeszélgetni, vagy megértette amit mondtam?! Ki vannak rúgva! - kiabáltam el magam, ami miatt a helyiségben teljesen megfagyott a levegő s a nő nagy szemekkel fordult az irányomba.
- Te szarházi piszok! Nem elég, hogy a lányomat elhagytad, összeszűrted a levet egy férfival és még ki is rúgsz bennünket? - iramodott meg felém, ám testőreim végett nem tudott ez tettlegességig fajulni.
YOU ARE READING
𝐌𝐎𝐍𝐄𝐘 𝐨𝐫 𝐋𝐎𝐕𝐄? |jikook|
FanfictionA Jeon család generációk óta a Kings márka tulajdonosai. 2018 óta azonban dúl a háború a Jeon és a Kim család között, mióta a legidősebb Jeon elhunyt, Jeon Jeongguk, a legfiatalabb gyermek vezeti a céget, hiszen ő volt erre a legalkalmasabb s hatalo...