7. bölüm

1.1K 54 10
                                    

Girdiğim transtan çıkıp umayın yanına çıkmaya başladım.

Tahir konusunu sonra düşünecektim.

Odaya girdiktan sonra omuzları sallanan kızıma ilerledim.

" anneciğim. "

Yatağa oturup arkasından sarıldım, ve saçlarını öptüm.

" özür dilerim kızım, çok özür dilerim. Düşünmeden konuştum, asla öyle şeyler düşünmedim bebeğim benim. "

İçim gidiyordu çünkü sesi çıkmıyordu ama hıçkırarak ağlıyordu.

" çok özür dilerim güzel kızım. Sen benim herşeyimsin, seni üzmek isteyeceğim en son şey bile değildi. Sinirliydim zaten, sana patladı-"

" beni doğurduğun için p-pişman mısın anne. "

Sorduğu soru ile bedenim kasıldı.

Bu şekilde mi hissettirmiştim.

Kalbimin acı içinde sıkışması ile gözümden bir damla yaş aktı.

Fakat uzun süre sessiz kalmış olmalıyım ki ağlamaktan şişmiş ve kızarmış gözleri bana döndü.

" ö-özür dilerim anne. Ben... sadece sen zarar görürsün diye rahatsız oldum, söz veriyorum bir daha hiç bir şeyine karışmayacağım, sözünden çıkmayacağım. Hayatını bana göre tasarlamanı istemiyorum, bana hayat verdin ya, ben senden başka bir şey istemem ki zaten. Anne beni bırakma ne olur, benim senden başka kimsem yok... "

Fakat söylediği son cümle yüreğimi dağlamıştı.

" Anne doğduğum için çok özür dilerim. "

" şşşh, sakın. Asla pişman olmadım, pişman olmam da. Ben özür dilerim sana bu şekilde hissettirdiğim için, sakın o şekilde bir şey düşünme yavrum. Sen benim herşeyimsin, hayatımdaki umutsun, yoldaşımsın. Hayatımı sana göre tasarlayacağım ki sana bir gelecek vaadedeyim. "

" pişman değil misin. "

" değilim, olmam. Olmaya hakkım yok, ben senin annenim. Ne olursa olsun sana sahip çıkmak zorundayım. Seni bırakma gibi bir düşüncem yok, olmadı da. Bir daha böyle bir şey düşünme tamam mı güzelim. "

" tamam. Anne, seni kızdırmak ve sana bağırmak istemedim. Özür dilerim. "

" ben özür dilerim, kelimelerimi düşünmem gerekirdi. Beni affettin mi. "

" affettim. "

Gülümseyerek kollarını bana doladı.

" seni çok seviyorum canım annem. "

" bende seni çok seviyorum güzel kızım benim. Hadi kalk baakalım, elini yüzünü yıka, aşağı gel bir şeyler ye. "

" tamam. Timdeki abiler nerede, ayıp oldu onlara da. "

" onlar göreve gittiler. Önce onları umursama yukarı çık, sonra da ayıp oldu de. Ohh "

" onların yanında ağlamak istemedim. "

" sen hiç ağlama güzelim. Tamam mı, annen sana kurban olsun. "

" olma bana kurban, sana bir şey olmasın artık. "

" tamam. "

Doğrulduğum zaman umayda oturur pozisyona geldi.

Yanağımı öpüp ayağa kalktı ve odadan çıkıp banyoya gitti.

Fakat umay odadan çıkar çıkmaz beynime düşen şimşek ile kendime geldim.

Tahir umayın babası olabilirdi !!!

hırçın karadenizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin