Uzun süredir yoktum, kurs başladı. Yatılı gidiyorum, pazar gidip, cumartesi geliyorum. Her hafta cumartesi veya pazar günü bölüm atmaya çalışacağım. Anlayışınız için teşekkür ederim...
___________________________________________Tahir ile nikah tarihi almıştık, 2 gün sonra yıldırım nikahı kıyılacaktı.
Tahir, albay ile konuşmuş, 2 hafta izin almıştı.
Şuan ise umay ile birlikte genç odası takımı almaya gelmiştik
" tahir, niye alacağız şimdi. Çok gereksiz. "
" olmaz öyle şey, umay misafir odasında kalamaz. "
" ama neden. "
" çünkü benim kızım misafir değil "
Oflayıp goz devirdiğumde elimden tuttu.
" hadi asel. Hadi. Daha araba bakacağız. "
" arabayı ne yapacağız. "
" arabasız ne yapacağız. " dediğinde kaşlarımı çattım.
" neden bu kadar masraf çıkartıyorsun. "
" masraf çıkartmıyorum. "
" ya ne yapıyorsun. "
" ailem için alış veriş yapıyorum. Benim kızım misafir odasında kalmayacak, zaten araba alacaktım siz bahane oluyorsunuz. "
" allah allah. "
" aynen. "
Mağazanın önüne geldiğimizde içeriye girdik.
Umay bıkkınca etrafa bakıyordu.
" sana oda takımı bakmaya geldik. "
Umay bize döndüğünde gözlerine şaşkın bir ifade yerleşmişti.
" nasıl yani. "
Bu sefer ben konuştum.
" sana oda bakmaya geldik. "
" ne gerek var ki. "
" al birini vur ötekine. Anasına bak kızını al. Güzel kızım benim. Misafir odası, misafirlerin kalması için. O odayı sen kullanacaksın ve misafir olmayacaksın. Bu yüzden o eşyaları gönderip, yerine sana çok güzel bir oda dizayn edeceğiz. Şimdi eşya bakıyoruz. "
" tahir abi, cidden gereksiz. Kalırım ben orada. "
Tahir takmadan ilerlemeye başladı.
" bak şuradakiler güzel gibi. "
Umayın yanına gidip alnından öptüm.
" tahir bundan vazgeçmeyecek. Çabalıyor, izin ver. Gidin bakın hadi. "
Umay tahirin yanına ilerlerken bende onları izliyordum.
Umayın okul mevzusunu tahir ile konuşacaktım.
Onlar oda bakarken bende peşlerine takıldım.
" aşırı pembe burası. Ayrıca çocukça. Ben çocuk değilim. " dediğini duydum.
Baktığı yer cidden aynıydı.
" e bak o zaman " tahir iki elini açıp isyan ettiğinde ne yapmaaya çalıştığını anlamıştım.
Kendisi kötülerini seçerek, umayı bıktıracak ve umayın istediğini seçmesini sağlayacaktı.
Umay etafa bakarak ilerlediğinde arkasından güldüm.
" cidden iğrenç bir oda. Bu odayı tasarlayan kişiyi si..." beni gördüğünde sözünü düzeltti. " seveyim. "
" asıl ben senin seçtiğin odayı si, pardon seveyim. " gönderme yaptığımda tek kaşını kaldırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hırçın karadeniz
General Fiction18 yaşında yaşanan bir hatanın, 33 yaşında telafi olması ne demek? birlikte okuyalım. Başrol karakter asel'in hayat ile mücadelesi. Kendi kurgumdur, telif hakkı bulunur.