13.🐈‍⬛

694 36 21
                                    


Možná opět někomu může přijít moc hehe.

Mariano, Ajušo varuju vás jestli tohle přečtete, tak na vás pošlu "řízka"

Měla jsem štěstí, že nikdo nebyl doma. Máma by mě přetrhla, kdyby mě viděla v tomhle stavu. Jako první jsem šla do koupelny. Potřebovala jsem teplou sprchu.

Sundala jsem si oblečení a najednou se cítila tak volně... I s mobilem jsem vlezla do sprchy a položila si ho na jednu poličku tam.

Teplé kapky dopadaly na mé tělo...

I přes tekoucí vodu, jsem slyšela zavibrování mého mobilu. Natáhla jsem se pro něj. Když jsem si všimla zprávy, jako bych zestřízlivěla.

NEZNÁMÉ ČÍSLO: opět a zase

NEZNÁMÉ ČÍSLO: zase jsi si zvedla laťku bolesti

NEZNÁMÉ ČÍSLO: takové malé tvářičce se ubližuje ale těžko

-

Když jsem si to přečetla, trvalo mi, než mi došlo o čem to mluví. Kurva... Prohrábla jsem si vlasy a nevěděla co napsat.

: Tentokrát ale musíš brát v potaz že si to nepamatuju

: Kurva

: Můj život od té doby co si se tu objevil je kurevsky zmatený

NEZNÁMÉ ČÍSLO: slovník

--

Ušklíbla jsem se. Vypla mobil a vypla vodu. Chtěla jsem se nahnout pro ručník, jenže jsem uslyšela ránu ze zdola... Kurva.

Přes malé okénko v koupelně jsem nahlédla, jestli je tu auto rodičů...

Nebylo.

Je tady.

Nahá jsem běžela ke dveřím koupelny. Kolem svého těla jsem si obmotala ručník a zhasla světlo, abych se neprozradila hned.

Slyšela jsem kroky které šli nahoru. Zamknula bych dveře, ale zaprvé nemám klíč a za druhé bych se hned prozradila, a jsem si jistá že on nějaké triky na odemykání dveří má.

Zalezla jsem si zpět do sprchy, kde jsem si dřepla a zatáhla závěs.

Po chvilce jsem uslyšela otevření dveří. Dala jsem si dlaň před pusu, aby ze mě nevyšla ani hláska. Ale stejně jsem věděla, že si mě najde.

Jeho silueta šla vidět přes závěs. Šel blíž a blíž. Když jeho dlaň chytla látku, přivřela jsem oči.

,,Našel jsem tě koťátko." Řekl vítězně a roztáhl závěs. Měl na sobě opět masku Vřískota, černou mikinu a typické, černé kalhoty.

Jsem v prdeli.

Pomalu jsem se zvedla a ručník si stále držela u těla. Sjížděl si mě od hlavy až k patě.

,,Dvacet sedm minut." Opřel se loktem o rám sprchy, stála jsem tam jak opařená.

,,Máš dvacet sedm minut na útěk. Když tě najdu, potrestám tě." Sundá si masku z tváře a mě dojde, že bych se měla dát na útěk.

Obejdu ho a rozběhnu se dolů. Nevím kam mám jít. Mám skoro půlhodiny čas. Mohla bych vyběhnout ven, jenže mám na sobě jen ručník.

Mám čas se převléct. Běžela jsem rychle k sobě do pokoje, málem jsem do něj narazila. Stál na chodbě a díval se na mě. Když jsem se rozběhla do pokoje, uvěznil mé vlasy ve své dlani.

,,Chytil jsem tě." Vítězně se usmál a otočil si mě k sobě. ,,Cože? Řekl si dvacet sedm minut." Řeknu nechápavě, tohle není fér. ,,Dvacet sedm minut na útěk, ne se převlékat. Tím jsem ti tvůj čas zkrátil." Zmrd. Kokot. Idiot. ,,Není to fér idiote." ,,Já tu určuju pravidla."

Táhnul mě k mé posteli, kde si sednul.  ,,Nechci být na tebe dneska nějak hrubý... Což je špatně. Říkal jsem si že bys mi ho mohla vykouřit, ale v tomhle stavu by si mi ho ještě pozvracela." Uchechtl se a donutil mě za vlasy si před něj kleknout.

,,Spíš bych se pozvracela, kdybych vůbec měla kouřit to tvoje zarostlé perko." Prknu mu do obličeje. Hrubě mě chytí za čelist. ,,Chceš to vyzkoušet?" Řekne s hlasem samotného ďábla.

Nic mu neřeknu. Začne si sundávat opasek od kalhot a přeloží si ho. ,,Trochu jsem prozkoumal tvůj mobil, máš na wattpadu uložené zajímavé příběhy..." Zasmál se a zkoumavě si mě prohlížel. ,,Co že jsi?!" Křiknu na něj. ,,Láka tě ta představa že si tě někdo přivlastní? Že ti někdo při sexu ublíží? Že jsi jen jeho?" Měla jsem hlavu sklopenou k zemi. ,,Jdi doprdele." Zaskurhám. ,,Já jen že příběhy s tímhle tématem máš uložené v knihovně." Řekne posměšně.

Nad čím však vykulím oči je, když svůj pásek omotá kolem mého krku a následně utáhne. ,,Dopíči..." Vyjde ze mě.

,,Teď jsi jenom moje. Musíš mě poslouchat. Já jsem tvůj pan... Tohle chceš? Koťátko řekni to..." Tak strašně moc mu chci říct ať si nasere. Nejhorší je, že i moje tělo mě zradilo a vlhnu.

Kurva.

,,Tím že nebudeš odpovídat, si to jen zhoršíš." Olízne mi ucho a začne si rozepínat kalhoty. Poté si sundá boxerky a musím svůj pohled přesunout na zem.

,,Snad se nestydíš. Holka která vedla i sex hovor." Poníženě zvednu hlavu a... Nekecal.

Jedenáct palců...

Dělala jsem to jen jednou, nemůže tohle po mě chtít. Ještě s jeho nadprůměrem.... ,,Víš co máš dělat." Zamumlá a hlavu mi přesune k jeho rozkroku.

Zamračím se a vezmu ho do pusy. Pevně mě drží za vlasy a já se snažím jet na to největší tempo, abych aspoň já někdy dostala jeho. Stejně mě chytne za vlasy a nasadí dvakrát větší než to moje.

Vzdychá.

Mám pocit že se udusim. Má to ale nebere ohledy a začne pávní přirážet proti moji puse. Když se dostane až do mého krku, spustí se mi dávicí reflex a sliny mi tečou po těle.

Druhou rukou mi sundá ručník a zahodí ho někam doprdele. ,,Kurva Valerie." Zasténá a přirazí na doraz. To že se duším mu je úplně jedno.

Chytne za pásek na mém krku a tahá za něj, místo vlasů. Nejhorší je, že mě to celé vzrušuje.

Opět začne přirážet.

,,Valerie, dopíči!" Vykřikne a začne z něj stříkat sperma, které skončí na mých prsou.

Vydychuje to a pak vezme svůj ukazováček, setře jim tu tekutinu z mého břicha a dá mi ho před pusu. ,,Olízni ho." Když jen tak klečím, vražedné na něj koukám a nic nedělám, mě chytne za opasek a přitáhne úplně k němu.

,,Řekl jsem ať ho olízneš, dělej." S odporem udělám to co chce, protože mám pocit, že mě udusí.

,,Jsi vlhká?" Koukne se mi do očí. ,,Pojeb se." Zavrčím nepřátelsky a chci mu uhnout, jenže mě hrubě chytí.

,,Dej si tam prst, chci vidět co s tebou dělám." Chytne mě za ruku. Chci se mu vytrhnout. ,,Pojeb. Se." Řeknu po slově.

,,Když to neuděláš, víš že můžu udělat cokoliv, takže si začni připravovat proslov na pohřeb tvých rodičů a bratra." Řekl přadné ale s úsměvem. Hhh...

,,Kurvysyne." Kňukla jsem a strčila do sebe prostředníček, tak jak chtěl. Poté jsem ho vytáhla, mokrý, a ukázala mu "Pojeb se"

,,Tak už mi nikdy neříkej abych vypadl, stejně kdybys to řekla, jen by sis lhala do huby." Uchechtne se.

Smrtelník |STEIN27|Kde žijí příběhy. Začni objevovat