Ambrotoust je pecka, však to víte děcka.
Otevřu oči. Všechno je rozmazané. Jak můj zrak, tak i vzpomínky. Tma, jenom tlumené světlo ze stropu ozařuje něco, co vypadá jako nemocniční pokoj. Páchne to tady dezinfekcí a čímsi chemickým. Ležím na posteli, ale něco není v pořádku.
Co je to kurva s mým tělem?
„Měl to dostat z ní dřív." Slyším hluboký hlas. Zní ostře, chladně. Něco v něm mě mrazí.
Co se to tu kurva děje?
Co tu kurva dělám?
„To se nestihlo, nemůžeme riskovat, aby to s ní špatně dopadlo." Odpovídá jiný hlas. Tenhle je klidnější, ale stále arogantní, samolibý.
Zhluboka se nadechnu. Najednou mi dojde, že tady nejsem sama. Pokouším se zvednout hlavu, ale motá se mi z toho celý svět. Tři siluety. Jeden muž v bílém plášti, asi doktor, a vedle něj dva další v černém. Postávají u mé postele a baví se, jako bych tam ani nebyla. Přejde mě mráz po zádech.
Pohnu rukou. Tenhle jediný ohyb vyšle bolest do celého mého těla a já zasténám.
Jeden z těch mužů v černém se ke mně otočí a zírá přímo na mě. Zpozorní, pohne hlavou k ostatním. Všichni tři se najednou zaměří na mě. .
„Podívejte se, kdo je konečně vzhůru." Pronese jeden z těch mužů s odporným úsměvem.
„Kdo jste?" Vydechnu slabě, hlas mám roztřesený.
Petře, proč tu zrovna teď nejsi?
„To není podstatné, zlato." Řekne jeden z nich. „Podstatné je, kdo jsi ty. Valerie Bluntová, viď? Je ti čerstvě 17, měříš 160 cm."
Jméno mi zní v hlavě jako ozvěna. Jak to ví? Co chtějí? Pokouším se vstát, ale tělo mě neposlouchá.
Do očí mi vytrysknou slzy.
„Nech ji být." Promluví ten doktor, ale v jeho tónu je jen minimum zájmu. „Potřebuje klid. Měla v sobě vážně velkou dávku drog."
Drogy? Mám pocit, že mě brní celé tělo, ale nedokážu si vzpomenout, co se stalo. Jak jsem se sem dostala?
Adam...
Byl tam Adam...
A mluvil na mě Petr...
„Včerejšek... klub..." začne tmavovlasý z těch mužů a já najednou ztuhnu. V klubu. Adam... Bože, Adam! Pití, to zkurvené pití. Ztrácela jsem vědomí, neviděla jsem pořádně, co se děje. On mě odvezl sem...
Proč jsem neposlouchala Petra?!
„Vzpomináš si?" Nakrčí na mě obočí „Adam tě přivezl k nám. Hodil ti do pití pěkně silnou drogu, ale neboj, holčičko. Máme pro tebe plán."
Srdce mi buší až v krku.
Až teď si všimnu že mám připoutané nohy k posteli.
„Nech ji trochu odpočinout." Řekne doktor ledabyle a podívá se na hodinky. „Ať je do středy v pořádku, ve čtvrtek je dražba."
Dražba?
Cože to kurva?
„Do středy." Opakuje ten v černém s pohledem, který mi nahání mráz po zádech. „Nechceme, aby se nám ta holčička nějak poškodila. Ve čtvrtek na dražbě musí být jako nová."
Zvedám oči k doktorovi, který jen pokrčí rameny a ušklíbne se.
,,Ambro ve Šternberku, jsme tady s vámi tak pojď a twerkuj"... Nika měla co vymyslet😭 snad se kapitola líbí xd, blížíme se ke konci téhle fanfikce... A já stále nemám nápad na další ff😭
ČTEŠ
Smrtelník |STEIN27|
FanfictionMá na sobě masku Vřískota. Přesto ale vím že to je on, jeho ruce jsou potetované, jsou to ty samé tetování. A ten dech bych už poznala. ,,Spletl sis dům, tu není karneval." Syknu a chci se k jeho tváři napřáhnout pěstí, jenže on moji ruku zachytil...