21.🐈‍⬛

687 39 11
                                    


Padlý anděl



Syčela jsem bolestí vždy, když mi Petr na otevřené rány přidělával mokrý obklad. ,,Chtěl jsem si je postřílet sám. Zabiju těm všem rodiny a pak..." ,,Ne, už se nikdo zabíjet nebude, není to tak strašné." Zakroutím hlavou a otočím se na bok, abych mu viděla do očí.

,,Zaplatí za každou tvojí modřinu i jizvu." Procedil skrz zuby a lehl si vedle mě. Paranoidně ještě sledoval mé tělo jestli nenajde nějakou modřinu či jizvu kterou přehlédl.

,,Asi mám problém." Zamumlala jsem a protřela si oči. ,,Už teď je vyřešen." Usmál se na mě.

,,Nevím jestli tě nenávidím nebo miluju." Řekla jsem úplnou pravdu. Jak se můžu zamilovat do člověka, který mi život obrátil vzhůru nohama.

,,Lásku musíš míchat s nenávisti. Pak si ten sex užiješ víc." Zašeptal a prsty zaháknul za lem mých kalhotů. Nechala jsem ho. ,,Ale jsem unavený." Vysmál se mi do ksichtu a odtáhl se ode mě. Zamračila jsem se a bouchla o přes ruku.

,,Jsem nevěděl, že se kvůli takové blbosti, budeš pomalu utrhávat z řetězů." Dal mi pramen vlasů za ucho. Tak to budu muset přebrat já.

Sedla jsem si na něj a začala mu rozepínat opasek. ,,Málokdy povolím holce, aby byla nahoře." ,,Mám se červenat?" Ušklíbla jsem se, chytil mě pod krkem a políbil mé rty. Byl to dlouhý vášnivý polibek, který jsem nechtěla aby skončil.

Odtáhl se a dál si ruce za hlavu. ,,Posluž si." Ušklíbl se a já mu nasraně rozepínala pásek. Když jsem ho sundala, opět mi ho obtočil kolem krku. Extrémně mě to vzrušovalo... Ještě když za něj zatáhl a tím mi víc a víc odebíral přístup ke kyslíku.

Přetáhl mi triko přes hlavu a rozepnul podprsenku. ,,Chceš mě svázat?" Ďábelsky se na mě podíval a podal mi jakýsi hrubší provázek, který vytáhl z kapsy.

To si to sebou nosí jen tak?

Že by jsme si vyměnili role?

Ruce jsem mu svázala nad hlavou o rám postele. Znervózňoval mě ale ten jeho pohled, který stále jen říkal, jak má vše pod kontrolou. A stále se usmíval. Bastard.

Sundala jsem mu kalhoty společně s boxerkami a dosedla na něj, zasténala jsem a po chvíli se začala pohybovat. Chtěla jsem, aby mu z tváře ten úsměv zmizel, a tak jsem...

,,Ahh, Vojto." Zasténala jsem první jméno, které mě napadlo. Úsměv mu zmizel tak jak jsem plánovala a nahradil ho zamračený pohled. ,,Neser mě." Zavrčel.

,,Hhh Filipe." Ušklíbla jsem se. ,,Přestaň." Křiknul. Zrychlila jsem tempo. Začal sebou vrtět. ,,Dane!" Pokračovala jsem. ,,Kurvo!"

,,Caline!" Teď jsem věděla, že jsem jen přidala dříví do ohně. Jedním pohybem se dostal z provázku a přetočil mě pod sebe.

Překvapeně jsem vyjekla. ,,Že tě to furt baví, nevím jestli si užíváš hrát děvku, ale mě extrémně baví ty následky, které za to neseš." Plivnul mi do obličeje a více do mě přirazil. ,,Stejně z těch všech jmén jsi chtěla křičet ,,Petře!"" Přirážel dál.

Stále jsem sténala, vzdychala a tak strašně se snažila, aby ze mě nevyšlo jediné jméno. Jeho jméno...

Nejhorší bylo že ve mě byl až po kořen.

Jeho tempo bylo neskutečné. Mezi jeho nezvladatelném přirážení mi stihl nad hlavou svázat ruce.

,,Líbí se mi, když vypadáš zranitelně, Val." S mým jménem si pohrál na jazyku.

Když jsem si byla jistá, že ta postel jde slyšet až dolů, vzrušilo mě to a nějak jsem zakřičela to, co chtěl. ,,Petře!" Křikla jsem a on se usmál. ,,Moje hodná holka." Kousnul mě do krku a naposledy přirazil, když jsme se oba udělali.

Smrtelník |STEIN27|Kde žijí příběhy. Začni objevovat