14.🐈‍⬛

633 36 12
                                    

Sedím v lavici a nevnímám, co učitelka kecá před tabulí... Myšlenky se mi furt vrací k včerejšku a vlastně ke každému dni, kterým mě bohužel doprovází i on.

Zvednu hlavu a letmo se podívám k oknu. To nemyslí vážně.

Proč i tady?

Jako by mě testoval, jak dlouho vydržím, než vybouchnu. V žilách mi začne vřít krev.

„Paní učitelko." zvednu ruku, i když se mi třese. „Můžu na záchod?"

Kývne, ani se na mě pořádně nepodívá. Super. Rychle se zvednu a vystřelím ze třídy. Jdu rychle, s hlavou dolů, dokud nevyjdu na chodbu, kde je klid. Pak zahnul za roh a než stihne utéct, chytím ho za ruku.

„Kokote." zasyčím a táhnu ho na záchody. Otevřu dveře a strčím ho dovnitř. Zatáhnu ho do jedné z kabinek, aby nás nikdo neviděl ani neslyšel.

„Na tohle sis měla počkat doma ovečko, tady není tolik místa." Řekne posměšně a ruce přemístí na svůj opasek.

„Co tady zase děláš? Proč mě sleduješ i tady, v zasraný škole??" Ignoruju to co řekl a ruku mu dám pryč z opasku.

Zasměje se. „Tebe nejde nesledovat, koťátko. Jsi fascinující. Navíc... Miluju když se rozčiluješ."

Chtěla bych ho praštit. Fakt jo. „Jsi psychopat." Odseknu a chystám se odejít. Otočím se ke dveřím, ale než sáhnu na kliku, slyšíme něco na chodbě. Zastavím a otočím se k němu.

Stojí tam nejznámější čtveřice na škole, která se baví šikanou. Mlátí tam do nějakého prváka a ta holka z party to natáčí.

Petr se zarazí a pohled upře na Adama Vincence, kterého propaluje pohledem. Ztuhne...

„Co je?" Zašeptám, ale on mě chytne za paži a zatáhne zpátky na záchody.

„Co děláš?" Zavrčím, vytrhnu se mu. On se na mě ani nepodívá. Jako kdyby mu něco v hlavě šrotovalo.

,,Znáš toho bruneta?" Vyvalí na mě. Já kyvnu.

,,Co o něm víš?" Proč? ,,Proč?"

,,Neptej se tak blbě ovečko a odpověz, všechno co tě napadne." Gestikuluje rukou a já si povzdychnu.

,,Jmenuje se Adam, je mu 19, je maturant... Nevím, prý dělá judo, je prý z bohaté rodiny a má partičku se kterou šikanuje." Myknu rameny a on jakoby si to v hlavě zapisoval.

,,Proč?" Opět se zeptám.

,,To bys nepochopila. Je to delší. Jestli si o mě myslíš že jsem chladnokrevný vrah, tak sice nejsi daleko od pravdy... Ale dělám pro jednu společnost. Jde o to že likvidujeme nelegální... Věci." On že likviduje nelegální věci? Ještě mi řekne že je hrdina a já se nebudu moct ubránit záchvatu smíchu.

,,Například?" ,,Obchod s dětmi, prodej bílého masa, dražby holek..." Začne vyjmenovávat a mě se z toho udělá zle.

,,Co s tím má společného on?" Radši změním téma. ,,Fotra." Proč mi tak věří?

Smrtelník |STEIN27|Kde žijí příběhy. Začni objevovat