S: Că.....că ce?!?
Y/N: Că suntem....... vecini!
S: SUNTEȚI VECINI!?!?
Y/N: SOYEON, DE CÂTE ORI SĂ ÎȚI SPUN, NU ȚIPA!!!
S: Acum tu țipi!?
Y/N: Okay, gata, hai să ne calmăm. Deci, da, Jungkook e vecinul meu și stă exact după peretele ăsta, făcând clătite cu zahărul de la mine. Deci, dacă țipi încă odată, risc să mă dăie pe mâna poliției crush-ul meu!
S: Okay, am înțeles, în plus, nici nu înțeleg de ce e crush-ul tău!? Îl cunoști deabea de o zi!
Y/N: Zice cea care a sărutat un băiat în prima zi când l-a cunoscut și acum e iubitul ei))
S: Asta e o altă poveste. Între mine și Heesung s-a întâmplat ceva special...
Y/N: Da da, sunt convinsă)) 😒
S: Și atunci, ce ai de gând să faci?
Y/N: Nu știu, poate doar o să-
Jw: Bună Y/N!
Y/N: Oh, bună Jungwon (fratele mai mare a lui Y/N)
S: Salut! 👋🏻
Jw: Bună iubire 😏😉
S: 🤨
Y/N: De câte ori să îți spun, Soyeon deja are iubit.
Jw: Și ce, nu poate avea doi?!
S: STAI, CE???
Y/N: JUNGWON!!!
Jw: Gata, am glumit. Ori cum, știai că avem un vecin nou?
Y/N: Da, din păcate...
Jw: De ce spui așa. E frumos, poate iei exemplu de la Soyeon și îți faci iubit?!
Y/N: Eu nu am nevoie de iubit 😒
Jw: Zici asta acum, iar săptămâna viitoare după ce te uiți la o k-dramă te plăngi prin casă că vrei iubit!!!
Y/N: Ba nu!!! Mă rog, tu chiar nu ai ce face alt ceva, ci doar să ne deranjezi?!?
Jw: Legat de asta, știai că mama chiar mi-a dat o medalie pentru cel mai enervant membru al familiei?
Y/N: Sincer este singura medalie pe care o meriți!
Jw: Bine, gata, eu plec, m-am plictisit să te ascult!
Y/N: La fel! Paaaaa....
S: Și totuși, ce vei face acum?
Y/N: Singurul lucru care îl pot face este să încerc să mă comport normal, așa cum o făceam înainte să apară el, dar totuși să nu îl ignor, și totuși să mă port frumos, însă-
S: Deci, mai pe scurt trebuie să fii prietenă cu el și să îți ascunzi sentimentele))
Y/N: Da, așa se pare 😔
A două zi de dimineață:
Y/N: Mamă, unde îmi este uniforma???
Mama: E în sufragerie, ți-am călcat-o!
Y/N: Mersi mamă! *sărut pe obraz*
După ce s-a îmbrăcat și a luat micul dejun a plecat spre școală:
Y/N: Pa mama!
Mama: Să fii atentă și să te uiți după băieți!?
Y/N:Bine, bine, pa 👋🏻
*încuie ușa*
AHHHHHH
Jk: De ce țipi de fiecare dată când mă vezi? Adică, chiar te miră?!
Y/N: Nu, adică da, adică..... mă rog, de ce ești aici?
Jk: În primul rând aici trăiesc și în al doilea rând te-am așteptat ca să plecăm la liceu împreună.
Y/N: Oh, mmm.... okay!
Jk: Și.... ce zicea mama ta despre băieți
Y/N: Oh, nu îmi spune că vorbești serios!!!
Jk: Bine, bine, gata 😅
Când ajung la școală:
J: Y/N, i-ai prezentat școala lui Jungkook?
Y/N: Nu încă doamnă Jessi, dar-
J: Cât de iresponsabilă!!! Atunci o să îi spun Lisei să îl ajute pe Jungkook.
*Lisa, serios??? O urăsc pe față aia! Nu o las să mi-l fure!!!* se gândi Y/N.
Jk: De fapt, ea a vrut să îmi arate școala dar eu sunt cel încăpățânat. Îmi pare rău, e vina mea dar, chiar aș vrea ca Y/N să mă ajute cu asta!
*awwww, și-a luat vina asupra lui, ce drăguț!!! Îl ador* Își zise Y/N în gând.
J: Bine atunci, dar să nu se mai repete!
Jk: Bine, nici o problemă!
Y/N: Da, cu siguranță!
După ce Y/N în sfârșit ia arătat școală lui Jungkook au plecat la ora de chimie unde ei nu au avut-o de loc, din cauza Lisei:
L: Hey Jungkook, ți-ai făcut temele?
Jk: Da, de ce?
L: Mi le dai și mie, te rog! Nu am reușit să le fac din cauza stresului, știi, după despărțire...
Jk: Ce?
L: Ce este iubire, nu ai înțeles? * își pune mâna pe mâna lui*
Jk: Nu, și sincer să fiu nici nu vreau *își ia mâna*
Y/N: Lisa, dacă te-ai despărțit de Hyunjin două zile în urmă, nu în seamă că trebuie să te dai așa la alt cineva!
L: De ce, e iubitul tău și nu știam?! *ironic* Nu prea cred 😄
Y/N: De ce, e cumva al tău?!
L: Lasă-l pe Jungkook să îți spună!
Jk: Lisa, cred că Y/N are dreptate. Ai putea să ne lași te rog?!
L: Vai, chiar ar trebui să îți deschizi ochii Jungkook și să vezi cum arăt eu, apoi uite la aia!!!
Jk: În primul rând ea este Y/N, nu aia iar în al doilea rând eu nu ma uit doar la frumusețe și chiar dacă m-aș uita, Y/N e de o mie de ori mai frumoasă ca tine!
Y/N roșise de zici că a folosit o tonă de blush!!
L: Da, mă rog... 😒😒 *pleacă*.
Hwasa (profa de chimie clasei lui Y/N):
A început ora, faceți liniște!
Din păcate nu o să putem face astăzi ora deoarece mi-am uitat cartea acasă iar tabla interactivă nu lucrează. Deci, azi o să vorbim pe un subiect mai special. Dacă tot suntem la ora de chimie, hai să vorbim despre chimia care se produce între voi! Deja sunteți clasa a unsprezecea și sunt sigură că aveți pe cineva! Deci, vă ascult...
S: Ei bine eu și cu Heesung suntem-
L: Jungkook e iubitul meu!!!
Jk: Stai, ce?
CITEȘTI
⋆˚࿔ Colegul nou 𝜗𝜚˚⋆
Roman d'amourY/N este o fată simplă din Seul de 17 ani. Într-o zi, în clasa în care ea învăța a venit un coleg nou, Jeon Jungkook. Y/N se îndrăgostește pe loc de el. Ei devin prieteni și încet, încet Jungkook prinde sentimente pentru Y/N. Singurul lucru care îl...