Ea se îndrepta spre cabinetul directorului cu mare emoții. Când ajunse acolo:
Kai (director): Y/N, te rog intră...
În cabinet era și Lisa care efectiv se prefăcea că plânge de leșină. Y/N doar și-a dat ochii peste cap și s-a așezat pe canapea lângă ea.
Kai: Puteți vă rog să îmi explicați ce s-a întâmplat!
L: Domnul director, trebuie să o exmatriculați! Mi-a dat fără nerușinare o palmă și am căzut pe jos! Acesta se numește bullying!!!! Plus ma făcut de râs în fața întregii clase!!!! Pedepsiți-o!!!!
Kai: Bine, aș vrea și varianta lui Y/N de poveste!
Y/N: Ei bine eu eram cu Soyeon și vorbeam despre ziua de mâine. Apoi Lisa a venit la noi și a cam început să își bată joc de mine. După astea, când Lisa s-a plictisit de a ne tachina, a spus că plecă deoarece nu vrea să își petreacă timpul "prețios" cu niște boschetari. Eu și așa eram enervată însă după ce ne-a numit așa nu am putut să mă abțin și i-am dat o palmă, recunosc. Și recunosc că eram să îi mai dau una dacă nu venea Jungkook și mă oprea))
Kai: Ei bine Lisa nu mea povestit nimic din cea ce ai spus tu.
Y/N: Știu că Lisa vrea să cad eu cea vinovată însă se pare că îi va ieși de data asta!
Kai: Ei bine ce pot să spun. Ambele sunteți vinovate. Lisa deoarece nu a putut să își controleze gura iar Y/N nu a putut să își controlez nervii.
L: Deci, o veți pedepsi pe Y/N???
Kai: Ei bine de data asta trec cu vederea ce s-a întâmplat, însă, dacă se mai întâmplă o singură dată, nu scăpați basma-curată!
Y/N: Bine domnule director.
Kai: Acum hai, plecați. În scurt timp se începe ora, nu vreți să întârziați))
L: Da bine, o zi bună))
Y/N: Mulțumim, la revederea!
Când au ieșit din cabinet, ele l-au văzut pe Jungkook care stătea lângă ușă.
L: O vai, Jungkook! Ai venit după mine ce drăguț!!! Mersi iubire!
Y/N nu putea să privească așa ceva și a dat să plece. Jungkook a luat-o de mână și a oprit-o))
Jk: Am venit după Y/N, nu după tine))
L: Oh vai, ce jalnic!
După se întoarce și pleacă. Acum cei doi au rămas singuri))
Jk: Ce ți-a spus directorul?
Y/N: Ei bine a spus că de data asta nu o să ne dea nici o pedeapsă însă dacă se mai întâmplă o singură dată nu va mai fi așa blând))
Jk: Ei bine ai noroc.
Y/N: Cred că dacă îi mai dădeam o palmă, directorul nu mai era așa îngăduitor, deci mersi, că mai oprit la timp! 🙃
Jk: Ei bine nu aș fi făcut-o dar știam că vei avea probleme))
Y/N: Da, ei bine hai în clasă, imediat se începe ora.
Ziua a trecut foarte repede pentru cei 5 prieteni. După ore au jucat adevărat sau provocare:
S: Jay, adevăr sau provocare?
Jay: Adevăr
S: Ai vreun crush???
Jay: Da, am...
S & Y/N: Ohhhhhh!!!! Interesant!?
Prietenii sau mai jucat ceva timp până a ajuns rândul lui Y/N.
S: Y/N, adevăr sau provocare???
Y/N: Provocare!
S: Joci periculos! Okay! Te provoc să...... îl săruți pe Jay, PE BUZE!
Y/N a înlemnit. Jungkook ia tras o privire plină de gelozie lui Jay iar apoi se uita laY/N să vadă dacă totuși va face acest lucru.
Y/N simțea că nu mai poate respira))
Y/N: Refuz provocarea!
S: Nu ai voie! Acum hai repede! Nu îl face pe Jay să aștepte!
Y/N se făcu roșie și nu știa ce să facă. Ea stătea între Jay și Jungkook și simțea o tensiune teribilă!!!
Până la urmă și-a luat inima în dinți și s-a repezit spre Jay însă...
CITEȘTI
⋆˚࿔ Colegul nou 𝜗𝜚˚⋆
RomanceY/N este o fată simplă din Seul de 17 ani. Într-o zi, în clasa în care ea învăța a venit un coleg nou, Jeon Jungkook. Y/N se îndrăgostește pe loc de el. Ei devin prieteni și încet, încet Jungkook prinde sentimente pentru Y/N. Singurul lucru care îl...