Până la urmă și-a luat inima în dinți și s-a repezit spre Jay însă peste mai puțin de o secundă simți o mână care a tras-o în direcția opusă.
Se pare că atât de repede cum a ajuns la 5 milimetri de fața lui Jay, la fel a ajuns la aceași distanță de fața lui Jungkook.
Y/N se făcu roșie ca un rac pe față.
Nu doar ca era atât de aproape de Jungkook, dar el o mai și ținea de talie 😍
Momentul era foarte frumos, păcat ca să terminat foarte repede))
Jay: Soyeon a zis Jay, nu Jungkook așa că dăi drumul!
Jk: În visele tale))
Jay: Hai să facem chestia asta cu binișorul! Dăi drumul! Nu o forața!
Jk: De ce, ți-e frică să te bați?
H: Băieți, terminați!
Jay: Ohhhh nu, tu ești cel care trebuie să te temi))
Jk: Da fă-mă să râd mai departe!
Jay: De ce ești tot timpul așa! De fiecare dată te comporți ca și când e prioritatea ta!
Data trecută când am salvat-o mi-ai luat-o, acum la fel! Ce ești tu? Poate ea nici nu te vrea dar tu? Nu crede că faci un lucru bun!!!
Jk: Ai grijă la ce zici!
Jay: Altfel ce???
Jk: Hai să îți arăt!
Jungkook se apropiase de Jay și a vrut să îi dea un pumn, dar nu a fost întrerupt:
Y/N: TERMINAȚI!
Ambii se opresc și se uită la ea.
Y/N: Vreți să fiți mari și tari dar arătați doar ca niște copii de cinci ani! Încă puțin și era să vă bateți! Ce vă apucă? M-am săturat de orgoliul acesta dintre voi! Calmațivă!
Spuse acestea și fără ca să se poată controla începe să plângă.
Y/N: Nu mai vreau să fiu motivul vostru de ceartă sau mândrie! Nici nu v-ați gândit că mă folosiți ca o jucărie ca să vă puteți face gelos unul pe altul! Nu știți nimic despre iubire și nu o să știți niciodată!
Apoi își ia lucrurile și pleacă... 😔
Y/N se duse în parcul de lângă casa ei, se așeză pe o bancă și începu să plângă. Nu știa singură ce simte, dar știa că nu e de bine))
Ea a stat acolo până în seară, apoi decise să plece acasă.
Când ajunse la etajul ei observă că Jungkook o aștepta lângă ușa apartamentului ei.
Ea nu îi trase multă atenție ci doar dăduse să intre în casă însă Jungkook o ia de mână și o oprește...
CITEȘTI
⋆˚࿔ Colegul nou 𝜗𝜚˚⋆
RomanceY/N este o fată simplă din Seul de 17 ani. Într-o zi, în clasa în care ea învăța a venit un coleg nou, Jeon Jungkook. Y/N se îndrăgostește pe loc de el. Ei devin prieteni și încet, încet Jungkook prinde sentimente pentru Y/N. Singurul lucru care îl...