L: Jungkook e iubitul meu!
Jk: Stai, ce?
Y/N: Ar fi bine să nu minți deoarece el este iubitul meu!!!
S: STAI CE?
Hwasa: Fetelor, nu vă mai certați! E doar în băiat!!!
L: A da?! Atunci dovedește că e iubitul tău!
Y/N: Bine, de ce nu? *îi dă un sărut be obraz lui Jungkook* Mai ai nevoie de alte dovezi?
L: Ce zici de un SĂRUT PE BUZE!
Y/N roși și nu știa ce să facă, să îl sărute, sau nu!?
Hwasa: AJUNGE!!! Lisa, Y/N, lipițivă fundurile de scaun și să nu vă aud gurile restul orei!!!
Y/N: Bine doamnă!
L: Mă rog.... 😒😒
După oră:
L: Poate că ai câștigat runda, dar nu și jocul!!! *pleacă*
Y/N: Îmi pare rău 😔😔
Jk: Pentru ce?
Y/N: Pentru că din cauza mea am avut o lecție plictisitoare, pentru că te-am numit iubitul meu și pentru sărut...
Jk: Ohh, nu-i nimic! De fapt, chiar mi-a plăcut!
Y/N se uită la el și roși.
S: Uitei! Unde ați fost? Okay, asta nu contează acum! Eu am nevoie de explicații, mai ales de la tine Y/N!!
Y/N: Ce anume să îți explic??
S: Ei bine, tot ce ai făcut!!!
Y/N: Am făcut asta pentru că nu o puteam lăsa pe Lisa să mintă în halul ăsta, spunând că e iubita lui Jungkook!!!
S: Dar tu tot ai mințit pentru că Jungkook nu e iubitul tău!
H: Dar tu de unde știi că nu e iubitul ei?!
S: Ce vrei să spui?! Sunt bff-ul ei! Știu tot!!!
Y/N: Uite, nu mă interesează că am mințit! O urăsc pe Lisa și nu o las să își facă de cap în halul ăsta!!!
J: Bună copii!
Y/N: Oh, bună doamnă Jessi! S-a întâmplat ceva?
J: Oh, da! Am vrut să vă spun să plecați acasă!
Jk: Dar, de ce?
J: Toate orele au fost anulate de către director, atât azi cât și mâine!
S: Oh bine, mulțumim 😊
H: Atunci, dacă tot nu mai avem ore, ce ziceți să ieșim în oraș? Vă duc eu cu mașina! 😉
Y/N: Da sigur, de ce nu?!
Y/N și cu prietenii ei au plecat la un parc de distracții!
S: De ce stăm, hai să luăm bilete!
H: Stați puțin, nu v-am spus dar l-am invitat și pe- oh, uite-l! Bună Jay!!!
S: Ce caută Jay aici?
H: Ei bine, a venit în Seul ceva timp în urmă și nu prea are prieteni pe aici, de asta am zis să îl invităm și pe el. Plus, este probabil să fie și colegul nostru nou.
Y/N: Încă un coleg nou?
H: Da. O să o rog pe doamna Jessi să îl primească și pe Jay, noi fiind singurii pe care-i cunoaște.
Y/N: Apropo de asta, eu nu îl cunosc...
Jay: Îmi pare rău că nu m-am prezentat. Eu sunt Jay Park, am 18 ani și m-am mutat de puțin timp în Seul din cauza unor motive personale.
Y/N: Îmi pare bine de cunoștință, numele meu este Y/N.
Jay: Încântat de cunoștință, Y/N! *sărut pe mână*
Y/N roși și nu știa ce să facă.
Jk: Da, bună, eu sunt Jungkook, încântat de cunoștință! spuse Jungkook în timp ce îi luase mâna lui Jay de la Y/N și și-o puse pe a lui pe umărul lui ei.
Y/N roși și mai tare!!!
H: Ohhhh, cineva e gelos?!
Jk: Cine, eu? În visele tale! spuse Jungkook în timp ce o apropiase pe Y/N de el.
H: Da, mai vedem noi... 😏
S: Okay, hai să nu stăm ci hai să ne luăm bilete!!!
Y/N: Da, bună idee!
Chiar și când erau la casa de bilete, Jungkook nu își luase mâna de pe umărul lui Y/N, cea ce pe ea o făcu să se îndrăgostească și mai mult, din cauza geloziei lui.
S: Uitândumă așa la voi, chiar arătați ca un cuplu))
Atunci Y/N se trezi puțin, veni cu picioarele pe pământ și îi luase încet mâna lui Jungkook de pe umărul ei:
Y/N: Ba nu, singurul cuplu de aici ești tu și cu Heesung!
Jay: Până când...
H: Ohhhhh, se pare că pe lângă Jungkook mai este un candidat! Oare pe cine v-a alege Y/N? Pe noul coleg Jungkook sau, pe viitorul ei nou coleg, Jay???
S: Gata, hai să terminăm cu cuplurile și tot de genul și hai să alegem unde mergem prima dată))
Jay: Ce ziceți să ne mergem la Montagne-russe prima dată?
Y/N: Bună idee, hai!
Au mers și s-au așezat pe scaune. Soyeon cu Heesung iar lângă Y/N era liber iar Jungkook a vrut să se așeze, când, dintr-o dară...
Jay: E liber aici?
Y/N: Da, poți să te așezi dacă vrei!
Jay: Bine, mersi!
Jk: 😔🙄
Se pare că Jungkook a fost nevoit să stea lângă un necunoscut.
Montagne-russe-ul a început să se miște și se apropia încet de vârf:
Jay: Imediat ajungem în vârf *o luase de mână pe Y/N*
Y/N:De ce mă iei de mână?
Jay: Ca să nu îți fie frică
Y/N: Dar mie nu îmi ieste frică! Am mai fost aici de o mie de ori!
Jay: Nu contează, lasă să fie pentru siguranță!
Y/N:Bine, dacă spui tu...
Jungkook îi privea pe cei doi din urmă și murea de jelozie!!!
După ce s-au coborât, Jungkook încercă să stea cât mai aproape de Y/N!
Y/N: Jungkook, dute te rog puțin mai încolo! Nici nu am aer să respir!
Jk: Stai liniștită, eu te protejez!!!
Y/N: În primul rând, eu nu sunt un copil mic și pot să îmi țin singură de grijă, iar în al doilea rând, de ce anume vrei să mă protejezi? De asasini care mi-ar putea fura vata de zahăr???
S: Hey, dacă tot ai pomenit de vată de zahăr, ce ziceți să mergem să ne luăm și noi!
H: Da, sigur, să mergem!
Jay: Fac eu cinste!
Y/N: Perfect!
Jungkook privea toată scena aceasta fără să spună un cuvânt, însă puteai citi pe ochii lui că nu era prea fericit!
După ce s-au distrat de minune se făcuse târziu și trebuiau să plece acasă.
Y/N: Bine atunci, noi plecăm! Ne vedem poimâine la școală!
S: Da sigur, pa!
H: Pa 👋🏻
Jay: Pa Y/N! Sper să ne mai întâlnim!
Y/N: Pa tuturor!
În drum spre casă Y/N încerca să vorbească cu Jungkook însă el o ignora:
Y/N: De ce nu vorbești? Mă ignori?!
Jk: Nu, de ce aș face-o, spune Jungkook pe un ton supărat
Y/N: Văd că nu ești okay! Spune-mi ce s-a întâmplat?!
Jk: ȚI-AM SPUS, TOTUL ESTE NORMAL! DE CE CONTINUI SĂ FII O BĂGĂCIOASĂ ȘI SĂ INSIȘTI?! spune Jungkook țipând foarte tare la Y/N.
Y/N: Ești gelos? spune Y/N cu ochii în lacrimi și cu o voce tristă...
Jungkook nu spune nimic și doar pleacă mai departe))
Y/N se simte foarte tristă și simte că nu mai poate să meargă cu el acasă, de asta o ia pe alt drum.
Jungkook ajunge acasă și se uite după Y/N însă nu o vede. Se uita îngrijorat și îi părea rău pentru ce a făcut...
Y/N se plimba prin oraș. Afară era deja noapte. La un moment dat a început să plouă, însă lui Y/N nu îi păsa ci doar mergea mai departe.
Y/N: Ce bine că plouă! Acum nimeni nu mai poate vedea că plângă 😪
Era deja ora 10. Jungkook se duse la ușă apartamentului lui Y/N și sunase la sonerie. La ușă apare Jungwon, fratele mai mare a lui Y/N:
Jw: Bună ziua! O, tu ești noul vecin, nui așa?! Încântat de cunoștință! Vă pot ajuta cu ceva?
Jk: Y/N este acasă?
Jw: Nu! Dar știi ceva de ea? Eu cu mama o căutăm deja de 3 ore și nu o putem găsi! Ne îngrijorăm foarte tare!
Atunci Jungkook nu stă nici o clipă și fuge repede afară ca să o caute. Ajungând afară vede că plouă și o sună repede pe Soyeon:
S: Alo, da Jungkook! Sa întâmplat ceva?
Jk: Am pierdut-o pe Y/N!!!
S: CE?! Ce ai făcut?! Cum adică ai pierdut-o???
Jk: Pe drum ne-am certat iar ea a plecat pe alt drum însă nu a mai venit acasă. O caută și mama, și fratele ei și nu dau de ea!
S: Doamne ferește! Ce se întâmplă cu fata asta!!! Bine, îl sun pe Heesung și ne ducem să o căutăm și noi! Tu unde ești?
Jk: Sunt în parcul de lângă blocul nostru!
S: Bine, noi venim acolo în 10 minute, așteaptăne.
Jk: Bine, hai pa!
În timp ce Jungkook o căuta, Y/N ajunse în centru și se plimba pe podul de deasupra râului HAN.
Între timp au venit Soyeon și Heesung cu mașina:
S: Ai ceva vești despre ea? Ai sunat-o?
Jk: Nu am numărul ei...
S: Eu am sunat-o de mai multe ori însă nu răspunde.
H: Jungkook, intră în mașină și hai să o căutăm!
Jk: Bine...
Între timp Y/N era încă pe pod. Ea se așezase pe o margină de trotuar și plângea. Lângă ea se oprise cineva:
?: Hey, ce ai pățit?
Y/N se uitase în sus și...
CITEȘTI
⋆˚࿔ Colegul nou 𝜗𝜚˚⋆
RomanceY/N este o fată simplă din Seul de 17 ani. Într-o zi, în clasa în care ea învăța a venit un coleg nou, Jeon Jungkook. Y/N se îndrăgostește pe loc de el. Ei devin prieteni și încet, încet Jungkook prinde sentimente pentru Y/N. Singurul lucru care îl...