~ Capitolul 6 ~

6 1 0
                                    

?: Hey, ce ai pățit?
Y/N se uitase în sus și...
Y/N: J-Jay? spuse ea printre lacrimi...
Jay: Y/N!!! Ce cauți aici? Ce ai pățit?
Jay se așeze lângă ea. Y/N începuse să plângă și mai tare iar Jay ne știind ce să facă pur și simplu a imbrățișat-o strâns și a încercat să o calmeze:
Jay: Ce s-a întâmplat cu tine? Ce cauți aici la ora aceasta, încă și prin ploaie!
Y/N: M-am certat cu Jungkook, spune ea înecânduse în lacrimi 😭😭😭
Jay: Și? Ești bună prietenă cu el sau...
Y/N: Este crush-ul meu!!!
Jay: Ohhh, așa deci, spune Jay cu o voce descurajată...
Y/N: Jay, îmi pare rău că îți spun dar, ai putea să pleci, te rog!
Jay: NU, nu te las aici!!!
Y/N: Te rog mult!!!
Jay: Bine, o să plec dar doar cu tine.
Jay spunând asta o ia în brațe pe Y/N stil mireasă și o duce la mașina lui. O învelește cu o pătură și se urcă la volan:
Jay: Unde locuiești?
Y/N: Jay, te rog, doar lasă-mă aici singură și gata!
Jay: Nu pot să te las aici în starea asta! Acum spune-mi unde locuiești!!!
Y/N: Pe strada " Capitalelor 97"
Jay: Bine, ajungem imediat.
În timpul acesta Heesung conducea cât de repede putea iar Soyeon și Jungkook se uitau pe fereastră după Y/N.
Soyeon a decis să o mai sune pe Y/N...
Y/N adormise în mașină lui Jay, însă îi sună telefonul dim geantă.
Jay trage pe dreapta, ia telefonul lui Y/N și răspunde:
S: ALO! Y/N!!! Unde ești???
După ce a spus asta Jungkook a sărit ca ars:
Jk: Ce, ți-a răspuns!? Unde este?! Ce face?! E bine?!
Jay: Soyeon, tu ești?
S: Hmm, tu nu ești Y/N! Cine ești? Ai răpit-o? Și de unde știi cum mă cheamă?
Jay: Nu!!! Sunt Jay și logic că nu am răpit-o!!!
S: Jay??? Y/N e cu tine? E bine? Unde sunteți? Ce s-a întâmplat?
Cum a auzit numele "Jay", Jungkook s-a enervat și s-a făcut roșu ca racul pe față!!!
Jay: Suntem puțin mai la vale de podul râului HAN!
S: Bine, stați acolo! Venim imediat! spune Soyeon și închide apelul. Heesung, repede spre podul râului HAN!!!
H: De ce? Ei sunt acolo?
S: Da, sunt puțin mai la vale de el!
H: Bine, ajungem în vreo 2 minute.
Când au ajuns acolo, Heesung nici nu a parcat bine mașina că Jungkook deja a ieșit din ea și se îndrepta spre mașina lui Jay.
Jk: Unde este Y/N??? Zi-mi chiar acum că dacă nu ajungi la spitalul central Seul! spune el amenințător))
Jay: Linișteștete! E în mașină, pe bancheta din spate.
Jungkook îl dă la o parte pe Jay și întră în mașină:
Jay: Stai puțin! Ai grijă! Doarme!!!
Jk:Nu îmi spui tu mie cum să mă comport cu o fată, spune Jungkook și trântește ușa mașini.
Între timp au venit și Soyeon cu Heesung la el:
S: Jay, ce s-a întâmplat? Unde ai găsit-o?
Jay: Era așezată pe trotuarul podului. La început nu am știut cine este și doar mam apropiat de ea și am întrebat-o ce s-a întâmplat. Când și-a ridicat capul am observat că este Y/N. M-am așezat și eu jos și am început să o bombardez cu întrebări apoi am luat-o în brațele stil mireasă, am pus-o în mașină și am întrebat-o unde locuiește ca să o duc acasă. Apoi a adormit, ai sunat tu și mai departe știi povestea.
S: Doamne! Noi am căutat-o tot orașul! Mă rog, nu mai contează! Tot ce contează acum este ca ai găsit-o și că este bine.
Între timp în mașină:
Jungkook se așezase lângă Y/N. Când a văzut-o instantaneu i-a căzut o lacrimă pe obraz și a îmbrățișat-o strâns, dar totuși în așa mod ca să nu o trezească. Era udă leoarca și rece ca gheața!
Jk: Îmi pare rău! Nu credeam că cea ce am făcut v-a duce la asta! Nu ți-aș face așa ceva nici o dată! Te rog să mă ierți 🥺
După ce spune asta, o mai îmbrățișează puțin și apoi deschide ușa mașinii și o ia pe Y/N în brațele stil mireasă:
S: Jungkook, ce faci?
Jk: O duc pe Y/N în mașina lui Heesung, de ce?
S: De ce trebuie sa te întreb eu! Las-o în mașină lui Jay și o duce el acasă.
Jk: Eu pe Y/N cu ăsta nu o las, spune el și pleacă spre mașina fratelui său.
S: Doamne, ce ne facem noi cu băiatul asta!
H: În ori ce caz, mulțumim Jay, dacă nu erai tu, nu știu ce eram să ne facem!
Jay: Nu este mare deranj. Eu ajut când văd o domnișoară la ananghie.
S: Da, mulțumim mult!
Jay: Nici o problemă! Acum pa, ne mai vedem, cred...
H: Pa!
S: Pa 👋🏻
H: Hai în mașină că o să răcim dacă mai stăm mult în ploaie!
S: Noi ca noi, dar sărmana Y/N! Stă de mai mult de o oră în ploaie!
Soyeon și Heesung intră în mașină și pornesc spre blocul lui Y/N și Jungkook.
Soyeon o sună pe mama lui Y/N ca să o anunțe că eu găsit-o și să nu se mai îngrijoreze.
S: Sărut mâna, doamnă Kim?
Mama lui Y/N: Soyeon! Te rog zi-mi că știi ceva de Y/N! Nu o găsim de 3 ore și nu mai pot de griji!!!
S: Da! Am găsit-o și este cu noi! Acum o aducem acasă!
Mama lui Y/N: Oh, ce bine, slavă cerului! Vă mulțumesc!
S: Nu aveți pentru ce! Noi ajungem imediat, bine? La revedere
Mama lui Y/N: Da sigur! La revederea!
Încheie apelul.
S: Jungkook, ce a fost cu faza aia?
Jk: În primul rând vorbește mai încet ca să nu o trezești pe Y/N, și în al doilea rând, eu nu putem să o las pe ea cu un necunoscut!
S: Dar Jay nu este un necunoscut! Adică este pentru tine și Y/N, dar noi îl cunoaștem, și este un băiat de încredere!
Jk: Nu mă interesează! Eu nu îl cunosc, așa că am ducând să mă încred în el!
H: Jungkook, tu ești gelos?
Jk: De ce toată lumea spune asta? Nu, nu sunt și nici nu am de ce să fiu!
H: Da, să zicem că te cred...
S: Am ajuns. Jungkook, ia-o pe Y/N pentru că am văzut ca deja știi cum și du-o la etajul vostru.
Jk: Da, sigur, spune el și iese din mașină, în brațe cu Y/N
Ies și Soyeon cu Heesung și se îndreaptă către apartamentul prietenei lor.
Când ajung acolo, Soyeon sună la sonerie:
*ding-dong*
Ușa se deschide și acolo era Jungwon:
Jw: Y/N!!!
Jungkook intră:
Jk: Unde pot să o las?
Jw: Du-o în camera cea de acolo! Acea e camera ei!
Jungkook intră în cameră și o lasă pe pat, apoi iese.
Mama lui Y/N: Mulțumim mult că ați adus-o, spune ea punânduși mâna pe umărul lui Jungkook!
Jk: Cu mare plăcere dar nu am făcut mare lucru!
Mama lui Y/N: Stați puțin și veniți să mâncați ceva!
S: Oh nu, mulțumim dar e foarte târziu și trebuie să ajungem acasă!
H: Da! Ne-ar face plăcea însă nu putem!
Jk: Eu aș vrea să rămân!
Mama lui Y/N: Bine atunci, asta e...
S: Atunci noi o să plecăm, la revederea!
H: La revedere doamnă Kim!
Mama lui Y/N: La revedere! Să mai întrați pe la noi!
După ce a spus asta, Soyeon și cu Heesung au plecat!
Mama lui Y/N:Dar tu ce vrei? Ramen, kimci, avem și pizza, sau poate vrei ceai cu o prăjitură, sau cafea, sau-
Jk: Oh nu! Nu îmi este foame, mulțumesc! Am rămas doar să o văd pe Y/N.
Mama lui Y/N: Oh! Ești cumva iubitul ei? Y/N are un așa iubit minunat și nu mi-a spus?!
Jk: Oh, nu! Sunt doar prietenul ei!
Jw: Până când... 😁
Mama lui Y/N: JUNGWON!!!
Jw: Gata, gata, glumeam!
Mama lui Y/N: Bine! Atunci mă duc să o trezesc pe Y/N să îi spun să facă duș și să se schimbe ca să nu răcească și apoi puteți vorbi. Dar trebuie să aștepți puțin...
Jk: Nu este nici o problemă! O să aștept!

⋆˚࿔ Colegul nou 𝜗𝜚˚⋆Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum