~ Capitolul 10 ~

8 1 0
                                    

Jungkook, deoarece era la tablă, a observat că Y/N nu era prea bine și, dintr-o dată Y/N pur și simplu și-a pierdut cunoștința. Jungkook s-a repezit repede și a reușit să o prindă înainte ca ea să cadă jos. Atunci toată clasa a început să se agite iar Soyeon se repezi și ea repede lângă cei doi.
Jk: Repede, chemați cineva o ambulanță! Acum!!! a început să strige Jungkook!
În câteva secunde toată clasa era în jurul lor și se uitau îngrijorați. Singura care mai stătea pe scaun era Lisa 😒😒
S: Y/N, trezește-te! Y/N!!!
IU: Alo, 112?! Trimiteți va rog o ambulanță la Liceul Academic Central Seoul! Și cât mai repede!
Toată lumea era foarte agitată! Jungkook a luat-o în brațe stil mireasă pe Y/N și s-a așezat pe un scaun, ținând-o pe ea în poala lui. I-a pus capul pe pieptul lui și aștepta ca ambulanța să vină.
Jay pe cât de îngrijorat era de Y/N, pe atât de gelos era pe Jungkook! Vroia să fie el în locul lui deoarece o plăcea mult pe Y/N.
În 10 minute a ajuns și ambulanța. Ei au urcat-o repede pe Y/N și s-au pornit spre spital. Jungkook și doamna IU ai plecat cu ea în ambulanță iar Soyeon a plecat cu Heesung cu mașina.
Ajunși la spital ei ai fost nevoiți să stea în camera de așteptare în timp ce lui Y/N i se făceau investigații medicale.
S: De ce am lăsat-o să vină azi la școală! Doar știam că ni o să fie bine!!!
H: Se cam repetă poveste de anul trecut...
S: Exact! Și e doar vina mea că nu am oprit-o! Ce fel de prietenă sunt?!
H: Nu spune asta! Ești o prietenă foarte bună pentru Y/N! O să fie bine îți promit! spune Heesung și o îmbrățișează pe Soyeon ca să o calmeze.
În timpul acesta Jungkook doar stătea pe scaun îngândurat, fără ca să scoată un cuvânt. El tot se simțea vinovat însă nu a ea deloc putere să o spună.
În câteva minute a apărut și doctorul în sala de așteptare:
Jk: Cum este? E bine? A pățit ceva?
Doctor: Da. I-am făcut câteva analize și ceva verificări și am constatat că e bine. Se pare că corpul ei era slăbit și extenuat, de acea a reacționat așa. La moment doarme dar până diseară o să o puteți lua acasă. De asemenea să aveți grijă să mănânce bine și să se odihnească ca să își recapete energia.
Jk: Bine! Dar putem să o vedem!
Doctor: Sigur, doar aveți grijă iar dacă se trezește, îi spuneți să nu facă mișcări bruște.
Jk: Sigur, mulțumim!
H: Poți să te duci tu primul! Soyeon nu e în stare chiar acum.
Jk: Bine, dacă zici tu...
Jungkook se îndrepta spre ușă salonului unde era Y/N. Când a ajuns acolo nu știa sigur, să intre, sau mai bine nu? Nu știa cum v-a reacționa și ce v-a face dacă ea se trezește))
Totuși și-a luat inima în dinți și a intrat.
Acolo o găsit-o pe Y/N dormind pe un pat.
El a intrat încet și s-a așezat pe pat lângă ea. Nu știa ce să facă. Îi era frică că dacă o ia de mână sau o mângâie pe cap o sa se trezească și totul se va primi foarte ciudat, dar totuși nu putea să stea acolo și doar să o privească...
Jk: Îmi pare rău, pentru tot))
Spune Jungkook în timp ce o ia de mână pe Y/N.
Jk: Trebuia să am mai multă grijă de tine și poate nu se ajungea în situația asta. Trebuia să te aștept să mergem împreună la școală. Trebuia să mă uit la tine și să văd că nu ești bine. Trebuia să îți spun să nu te extenuezi dar totuși, nu am făcut nimic din toate asta și... uitene aici! Îmi pare rău 😔
Spunând astea, o lacrimă începe să îi curgă pe obraz. Lui Jungkook nu îi plăcea să își arate latura sensibilă, însă acum nu se putu controla.
La un moment dat Y/N se trezi brusc:
Jk: Ești bine? Te doare ceva?
Y/N: Jungkook?! De ce suntem la spital... de ce sunt la spital? Ce s-a întâmplat?
Jk: Ei bine ți-a fost rău și ai leșinat))
Y/N: La școală???
Jk: Da, de ce?
Y/N: Ooo vai, doar asta îmi mai trebuia!!!
Jk: Linișteștete! Doctorul a spus că nu trebuie să te agiți și să te extenuezi așa că stai calmă. Acum totul este bine.
Y/N: Doar tu ai venit la spital?
Jk: Nu, au venit și Soyeon cu Heesung însă ei sunt în hol. Și a venit și doamna IU, însă nu știu pe unde este...
Y/N: Jay nu a venit?
Jk: Nu, nu a venit... 😔
Spune Jungkook cu tristețe în voce. El credea că Y/N se va bucura să îl vadă însă ea întreba de Jay, cea ce l-a făcut pe Jungkook să fie și gelos și trist))
Jk: Bine, eu mă duc să îi chem pe Soyeon și Heesung))
Spune și iese din salon fără vreun alt comentariu.
Jk: Y/N s-a trezit. Puteți să vă duceți să o vedeți...
H: Așa repede? Bine, ne ducem)) Dar tu, deja ai stat cu ea?
Jk: Nu cred că mai vrea să stau acolo... Probabil iar fi plăcut mai mult compania lui Jay de cât a mea... 😞
S: De ce spui asta? S-a întâmplat ceva?
Jk: Nu, totul e bine. Hai plecați, să nu vă aștepte mult.
S: Dacă zici tu...
Heesung și Soyeon au plecat către salonul unde era Y/N. Soyeon s-a repezit repede și s-a așezat pe pat lângă ea iar Heesung a luat un scaun și s-a așezat lângă pat.
S: Ești bine? Cum te simți? Te doare ceva? Ai nevoie de ceva?
Y/N: Sunt bine, stai liniștită!
H: De ce nu ne-ai spus că te simțeai rău?
Y/N: Nu am vrut să vă îngrijorez! Îmi pare rău... 😔
S: Să nu mai faci așa ceva în viața ta! Nu ai idee cât de mult ne-ai speriat!!! spune Soyeon și o îmbrățișează pe prietena ei))
Y/N: Soyeon, măcar spune-mi, m-am făcut tare de râs? Lisa a râs mult de mine ca am căzut pe jos ca o neîndemânatic?
S: Nimeni nu a râs și nimeni nu a căzut! Jungkook era la tablă și a observat că nu te simți bine, iar după ce ai leșinat a reușit și te-a prins în brațe!
Y/N: Vorbești serios???
S: Cât se poate de serios!
H: Și dacă tot veni vorba de Jungkook, când a ieșit a zis ceva că nu crede că tu vreai că el să stea mai mult și că ți-ar fi plăcut mai mult compania lui Jay. La ce se referă?
Y/N: Oh, nu iar e gelos și iar l-am supărat! Chiar nu știu să îmi controlez gura!!!
S: Dar ce ai spus?
Y/N: Dintâi l-am întrebat dacă a venit doar el însă el a spus că ați venit și voi doi, apoi l-am întrebat dacă Jay a venit doar din curiozitate dar se pare că el a înțeles greșit. Nici o dată nu o sa îl pot avea dacă o să îl fac să creadă că îl vreau pe Jay în locul lui 🥺
După ce a spus asta, Y/N a început să plângă iar Soyeon și Heesung au încercat să o liniștească.
S: Gata liniștește-te! Totul o să fie bine. O să vezi, o să îi treacă supărarea și totul v-a reveni la normal)) Acum liniștește-te!
După încă câteva convingeri de la Soyeon, Y/N s-a liniștit și a zis că vrea să meargă acasă.
Ieșind în hol, Y/N l-a văzut pe Jungkook așezat pe un scaun și a vrut să se îndrepte spre el însă doamna IU a ieșit exact în fața lor
IU: Copii, deja nu mai are sens să vă duceți la școală, așa că puteți pleca împreună cu Y/N acasă.
S: Bine doamna, vă mulțumim!
H: Hai Jungkook vino și tu!
Jk: Da, vin...
Toți patru au intrat în mașină și Heesung a condus până la blocul lui Jungkook și Y/N.
Pe tot drumul Jungkook nu a scos nici o vorbă, și la fel și Y/N. Ea se simțea rău din cauza ca l-a supărat pe Jungkook dar nu avea ce face acum. Singura opțiune era să își ceară scuze și să spere că v-a ajuta.
Ajunși în fața blocului, Heesung îi lasă pe e doi apoi pleacă, ca să o ducă și pe iubita lui acasă.
Jungkook și Y/N nu scot nici un sunet până ajung la etajul lor, apoi Y/N decide să spargă puțin tăcerea
Y/N: Pa, ne vedem mâine la școală!
Spune ea și dea să intre în casă însă Jungkook oprește ușă cu piciorul și intră după ea în casă, închizând ușă în urama lui...

⋆˚࿔ Colegul nou 𝜗𝜚˚⋆Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum