Y/N: Pa, ne vedem mâine la școală!
Spune ea și dea să intre în casă însă Jungkook oprește ușă cu piciorul și intră după ea în casă, închizând ușă în urama lui...
Y/N s-a speriat deoarece credea că vrea să îi facă ceva rău. El s-a apropiat foarte tare de ea apoi doar a îmbrățișat-o foarte strâns. Y/N era și fericită, și șocată, și tristă, și rușinată. Avea toate emoțiile amestecate și nu știa ce să facă...
Y/N: Îmi pare rău! spune ea și începe să plângă 😭
Jk: Nu plânge! Nu ai pentru ce și nu trebuie să îți pară rău. Eu sunt cel care trebuie să îmi controlez emoțiile! Să nu na supă și să nu gelozez la fiecare pas! Eu sunt cel care ar trebui să îi pară rău! Tu ești cea mai apropiată prietenă și cea mai dragă persoană pe care o am lângă mine, și uneori doar îmi este frică să te pierd sau să mi te ia cineva. Ăsta este motivul pentru care tot timpul mă comport straniu când aud de Jay. Mă simt încă vinovat...
Y/N: Vinovat pentru ce?
Jk: Pentru faptul că din cauza geloziei ne-am certat și era să te pierd, iar apoi nici nu an fost în stare sa te găsesc. Jay a fost cel care a făcut-o. Poate că chiar el este mai bun de cât mine, și te merită mai mult... 😪
Spune el dându-și drumul din îmbrățișare și își apleacă capul.
Y/N îi ridică capul spunându-i:
Y/N: Să nu mai spui asta în viața ta! Ești mai bun de cât el și știi asta, fără ca un om atât de neînsemnat ca mine să ți-o zică!
Jungkook nu știa ce să zică sau sa facă, dar simțea că nu mai putea sta acolo mult.
Vroia să plece, însă în același timp nu putea să o facă pur și simplu.
S-a uitat exact în ochii lui Y/N și ceva nu era bine. Lui a început să îi bată inima foarte tare și nu se putu controla. Se apropia din ce în ce mai aproape de Y/N. Ea făcea mici pași în spate până a simțit peretele în spatele ei.
Știa deja ce se va întâmpla așa că doar și-a închis ochii și a așteptat.
Jungkook se apleca din ce în ceai aproape de fața ei când, dintr-o dată...
CITEȘTI
⋆˚࿔ Colegul nou 𝜗𝜚˚⋆
Roman d'amourY/N este o fată simplă din Seul de 17 ani. Într-o zi, în clasa în care ea învăța a venit un coleg nou, Jeon Jungkook. Y/N se îndrăgostește pe loc de el. Ei devin prieteni și încet, încet Jungkook prinde sentimente pentru Y/N. Singurul lucru care îl...