~ Capitolul 12 ~

6 1 0
                                    

Jungkook se apleca din ce în ceai aproape de fața ei când, dintr-o dată, Jungwon intrase în casă:
Jw: Oare de ce ușa nu este- ohhh, prefăcețivă că nu sunt aici! Eu o sa vă las să vă continuați treaba.
Din păcate el le-a stricat tot momentul 🥲
Y/N deja își imagina buezele lui Jungkook pe ale ei însă, se pare că nu a fost să fie.
Jungkook doar s-a îndepărtat încet de Y/N
Jk: Nu e nimic, ori cum eu deja plecam...
Y/N l-a condus pe Jungkook
Y/N: Pa, ne mai vedem mâine 👋🏻
Jk: Nu! Tu mâine stai acasă!
Y/N: De ce?
Jk: Se vede că nu ești încă bine. Trebuie să te tratezi complet! Doar nu vrei să se mai întâmple cea ce s-a întâmplat azi))
Y/N: Nu, sigur că nu!
Jk: Atunci stai acasă! După școală eu o să vin pe la tine, bine?
Y/N: Okay)) 🙂
Jk: Eu am placat, pa! Și să nu uiți să mănânci! Dacă ceva mă chemi pe mine și îți fac eu ceva de mâncare))
Y/N: Bine! Pa...
Jungkook plecase iar Y/N închide ușa în urmă lui.
Jw: Se pare că sor-mea a devenit gagică! Avem un cuplu nou!!! Nu ai idee cât v-a fi de fericită mama când v-a afla.
Y/N: În primul rând eu nu sunt împreună cu Jungkook și în al doilea rând mama nu o sa afle de nimic din ce s-a întâmplat aici! Dacă scoți măcar un cuvânt te dau în judecată!!!
Jw: Oh, da?! Și ce mă rog o să spui tu marei instanțe că am făcut, că te-am pârât lui mama?
Y/N: O să le spun că ei mers la volan beat mort și mai era să faci un accident!
Jw: Ce? Eu nici măcar nu am făcut asta și în plus eu nici nu am permis!
Y/N: A da, am uitat să menționez și detaliul acesta. Ai mers la volan beat și fără permis! Acum sigur stai la închisoare pentru câțiva ani!
Jw: Bine bine, gata! Promit că nu te spun mamei. Dar am totuși o întrebare!
Y/N: Care anume?
Jw: De ce tu ești așa devreme acasă? Gen tu nu ai școală? Sau.... aaaaaaaaa! Ai chiulit! Și l-ai convins și pe Jungkook! Ești rea!!!
Y/N: Nimic din tot ce ai spus nu s-a întâmplat. Am fost la școală doar că la a doua oră am leșinat și am fost la spital și prietenii mei eu venit cu mine. Când am vrut să ieșim, profa mea de fizică a zis că nu mai are rost să ne ducem la școală ci să plecăm acasă cu toții. Deci practic nu am chiulit))
Jw: TU AI LEȘINAT LA ȘCOALĂ???
Y/N: Da, de ce?
Jungwon se apropiase de Y/N și o îmbrățișă strâns
Jw: Ești bine acum? Nu te doare nimic? Te simți okay???
Y/N era foarte uimită. Nu știa că lui Jungwon îi păsa atât de mult de ea. Adică ei se contru mai mereu și poate că Y/N chiar uitase că el e fratele ei mai mare))
Y/N: Acum sunt okay, mersi))
Jw: Hai să îți fac ceva de mâncare! Ce vrei să mănânci?
Y/N: Niște paste cu..... creveți!
Jw: Bine! Imediat o să fie gata! Bine, nu chiar imediat că creveții se prepară greu dar o să încerc să mă mișc repede! Promit...
Y/N a dar aprobator din cap și s-a așezat pe canapea în sufragerie ca să se uite la un film.
În juma' de oră pastele au fost gata și Y/N a mâncat pe săturate.
Y/N: Mersi că ai gătit pentru mine. Acum o să plec să îmi fac temele.
Jw: Stai! Nu îți faci tu nici un fel de teme. Dute și odihnește-te. Nu trebuie să te extenuezi.
Y/N: Bine, atunci o trag un pui de somn.
Jw: Vin cu tine))
Y/N: Ce?
Jw: Știu că nu poți să dormi singură așa că o să vin să dorm cu tine, așa cum o făceam când eram mici.
Y/N: Bine, mersi! 😊
Ei s-au culcat în camera lui Y/N. Jungwon a îmbrățișat-o, cam așa cum a făcut Jungkook, și ambii au adormit instant)) 💗

⋆˚࿔ Colegul nou 𝜗𝜚˚⋆Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum