***On dört yaşındaydım. Babam tarafından evlat edinilmemden beş yıl sonra ortaokula başlamıştım.
Başkan Chung Chul-ho'nun evlatlık çocuğu olarak zaten ünlü olan ben, okula girdiğimde ilgi odağı olmuştum. Sadece öğrenci arkadaşlarım değil, bana ders vermekle görevli öğretmenler de bana ilgiyle bakıyordu. Elbette bunun tek nedeni bir chaebol ailesinin evlatlık çocuğu olmam değildi.
Buna "baskın omega" deniyor.
Alfa'nın Omega'ya oranı ülke çapında sadece %3 civarındaydı. O zaman bile çoğunluk çekinik, diğer yüzde üçü ise baskındı. Bu normalde karşılaşabileceğiniz bir sayı değildi bu yüzden insanların bana merakla bakması da mantıksız değildi.
'Kesinlikle çoğu insan gibi değilsin.'
Çoğu insan gibi değil. Bu cümleyi abartmadan günde en az üç kez duydum. Hiç abartmadan günde üç kez duydum: Birinci sınıfta sınıf başkanı olarak konuşmamı yaptığımda, dönem başında geçici sınıf başkanı olduğumda ve ilk ara notlarımı aldığımda.
"Onu kıskanıyorum, ben de özel özelliklere olmak istiyorum."
Uğruna çok çalıştığım her şey, sıradışı olduğum için elde ettiğim bir şey oldu. Elbette temelsiz değildi, çünkü aykırı bireyi oluşturan genlerin bir betadan daha üstün olduğu zaten bilimsel olarak kanıtlanmıştı, ancak sorun şu ki, bununla birlikte gelen beklentiler kendimi daha yüksek bir standartta tutmama neden olmuştu.
Doğru bir şey yaparsam omega, yanlış bir şey yaparsam tuhaflık olarak değerlendiriliyordum ve Hilnan'a tuhaflıkların hiçbir şey ifade etmediği söyleniyordu. Bu, iki gözü, bir burnu ve bir ağzı olan bir insan olmaktan farklı değildi, ama insanlar bana bir uzaylıymışım gibi bakıyorlardı.
"Onu bu kadar özel yapan ne?"
Elbette, o dönemde bazı çocukların bana hoş olmayan bakışlar attığını da biliyordum. Doğrudan bir zorbalık olmasa da, birkaç kez küçük tatsızlıklar yaşadım. Neyse ki, sonuçta zamanla yok olup gidecek çatışmalardı.
"Onun kariyer kaygısı yok."
Lise dönemine geçtiğimde bile "Haesin Finans Grubu" ve "Wosung Omega" unvanları, bir etiket gibi peşimi bırakmadı. Hangi üniversiteye gideceğim ve gelecekteki hayatım gibi şeyler, herkes tarafından kabul edilmiş ve açıkça damgalanmıştı. Kariyerimi düşünmeye bile zamanım olmadan, babamın hazırladığı yolda ilerlemek zorunda kaldım.
Ancak, onların kıskançlıklarına karşın, beni bekleyen gelecek pek de parlak görünmüyordu. Babamın bana sağladığı pozisyon, sadece Haesin'in refahı için bir temel olmaktan öteye gitmiyordu. Bu pozisyonda benim görüşlerim ve seçimlerim hiç dikkate alınmıyordu.
Böylece yirmi dokuz yaşında, Kwon Yido ile evlendim. Çocukken sahip olduğum tek hayalim, bir parfüm üreticisi olmaktı ve bu, benim tek başıma konuşabileceğim gelecek hayalimdi.
Elbette, bunun bir gün gerçekleşeceğine dair hiçbir beklentim yoktu.
*...Parfüm atölyesi mi?"
Kuruluş yıldönümü etkinliğinden birkaç gün sonra, her zamanki gibi bir sabahtı. Birlikte kahvaltı yaparken Kwon Yido aniden bana sordu. Belki parfüm atölyesine gitmeyi düşünüp düşünmeyeceğimi merak etti.
"Evet, Jung Sejin parfüm yapmak istediğini söyledi."
O, herhangi bir endişe belirtmeden cevap verdi ve bana baktı. Bugün de şık bir kıyafet giymiş ve saçını düzgün bir şekilde taramıştı. Düzgün bir kravat takması sıkıcı görünebilirdi ama tam tersine bir keşiş havası yayıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyond the Memories
Fiksi UmumSoğukkanlılığıyla bilinmesine rağmen ilk karşılaşmaları o kadar da kötü değildi. "Ben Kwon Yido'yum. Sen... Jung Sejin misin?" Kwon Yido nazik, saygılı ve titiz bir tavır sergiledi. En kötüsü olacağını düşündüğü evliliğin o kadar da kötü olmadığını...