Minho szemszöge:
Megint hétfő van nem hiszem el!
El aludtam, szoval kapkodnom kellet, hogy el érjem a buszom.
És persze a nyakamon a foltok még nem múltak el szoval azt is takarhattam el.Be érve az iskolába azzonal a termembe menten és a helyem el akkartam volna foglalni de egy Felix üllt ott.
-Jó reggelt!- köszöntem nekik.
-Jó reggelt!- köszöntek vissza szinte egyszerre.
Felix fel állt a helyemröl és inkább Changbin ölébe üllt.A két szerelmes pár el volt magának én csak a fejem a padra tettem.
-Miaz a nyakadon Minho?- szolalt meg Felix.
-Miről beszélsz?- nézztem rá zavartan.
-Erről!- fotozta le a nyakam és mutatta meg a képet.-Oh bassza meg!- mondtam mikor meg láttam a képet és ott volt egy jó szép nagy szívás folt.
-Te lefeküdtél vele?!- nézztek rám.
Én csak vörös fejjel nézztem vissza rájuk és bolintottam egyett.
-Nagyon látszik a folt?- kérdezztem.
-Nem csak a polo nyaka kicsit le csuszott.- mondta Felix.
-Úgye vigyázott rád?- kérdezzte Changbin.
-Igen.
-Sok foltott hagyott rajtad?
-Igen…
-Hát akkor szerintem ne tesíz amíg nagyon látszodnak.- mondta Felix.
-Majd öltözökk utsónak.- vontam meg a vállam és fejem visza raktam az asztalra.Még pár percig a Changlix páros el volt majd a csengő elött 5 percel köszöntek el egymástol.
Mikor Changbin vissza jött az asztalunkhoz le üllt mellém.
-Mesélj milyen volt a hétvégéd!- mondta pervez mosollyal.
-Jó.
-Na de most komolyan!
-Jó volt vele lenni annyit mondok. Egyebként te és Felix már le feküdtetek?
-Persze.
-Aha persze! Nem volt meg gyöző.- forgattam meg a szemeim.
-De tényleg, meg én nem hagytam rajta anyit jellet mint ő!- mondta.Lassan a beszélgetesűnk egy vitába keveredett volna de be csöngettek és Chan be lépet az ajton.
Egész jó napom volt szerintem.
Szerencsékre el maradt az utolsó óránk szoval Channal tudtam találkozzni.A könyvtárba most nem tudtunk szoval nála szervezztűnk egy találkát.
-Anyukád nem fog aggodni?- kérdezzte Chan mikor már nála voltunk.
-Nem azt mondtam neki, hogy a könyvtárba tanulok és, hogy késöbb érek haza.
-Rendben.A szobájába valami filmet nézztünk majd egyszer csak meg szolalt Chan.
-Anyukád nem gyanakszik rád, hogy sokszor elvileg Changbinnál vagy stb? Nem kéne el mondanod, hogy járunk?
-Nem merem félek töle. Arra gondoltam, hogy majd éretségi útán szeretném.
-Rendben nekem úgy is jó.- mondtam majd ajkaimra csókolt.
-Nem fognak ki rúgni téged ha meg tudják, hogy egy diákoddal jársz?
-Ha azt mondom nekik, hogy akkor kezdtünk el járni amikor már el mentél az iskolábol akkor nem.
-És mivan ha miattam fogod el veszteni a munkád?- pánikoltam be már a tudattra.
-Nyugi Szivem nem lesz baj!- kezdte el cirogatni az arcom.
-Rendben!- mondtam és kezzeim nyakába tettem és meg csókoltam.Sokáig csókoloztunk majd fel ülltem és ölébe ülltem.
Kezzei a seggeme tévedtek és el kezdte gyúrni.
-Ahh!- nyögtem fel mikor el válltunk egymás ajkátol.
A polom le vettem és Chan rol is le szedtem.
-Csak 1 kör mert még haza is kell mennem.- mondtam majd le támadtam Chan felső testétt és csókolgattni kezdtem és ki szívni nyakát.~Time skip~
~Három negyed óra múlva~-Szeretlek!- mondtam mikor a fejem Chan mellkhasán pihentettem.
-Én is szeretlek Baba!- mondta majd egy csókra invitált.Még egy 20 percig ott voltam addig is csak meg fürödtem és fel öltözztem.
Már lassan fél 5 volt mikor haza értem és anya ezt szová is tette.
-Miért értél haza ilyen későn?!- mondta mikor a konyhába jött.
-Sajnálom csak le késtem a buszom és meg kellet várnom a kövit.- hajtottam le a fejem.
-Legközelebb figyeld az idött!- mondta majd el ment.Evés útán meg tanultam majd mentem fürdeni és aludni de elötte még beszélgettem Channal.
FOLYTATÁS KÖVETKEZIK
______________________________________Hamarosan következik egy új könyvem, nem tudom mikor lesz kint az első rész de annyit mondok, hogy Minsung lesz! 🤭
Legyen szép napotok/estétek!
Puszikaa 💋
VOCÊ ESTÁ LENDO
Titkos érzelmek |Minchan|
Romance"-Wow...!- csak ennyit tudtam mondani amikor meg láttam ŐT." !FIGYELEM! -Helyesírási hibák elő fordulhattnak! -A trágár beszéd elő fordulhat! -16-18+ jelenetek is elő fordulhatnak! -A könyvemben a cselekmény nem egyezzik meg a valósággal! 🥇#minchan