Selamm yeni bölümle geldim bakınnnn
ARE YOU SURE İZLİYOMUSUNUZ ARKADAŞLARRRRRRR OF ÇOK GÜZEL YA ve arkadaşlar ben normalde ukekookcuyum tamam mı ficlerimi okuyanlar bunu çok iyi bilir ki bu düşüncemin hep de arkasındayım kook benim için bi bebek ama are you surede taehyung tam bi uke gibi duruyo.. tabi şöyle bişey de var şuan ki Taehyungla are you sure'deki yan yana gelse aynı kişi olduklarına inanamayız..
Neyse kdkdkdk ukekook
Keyifli okumalaarrrrr öpüyorum siziiii :*
*
Yerden yükseldiğimi hissettim, bedenim sert zeminde uykunun kollarına bırakmışken kendini her ne kadar rahatsız hissetsem de uyumaya devam ediyordum orada ancak bir anda yerden kaldırıldığımı, sert zeminin yumuşacık bir ortamla değiştiğini hissettim.
Bedenim gevşemişti, taş gibi sert bir yerde yatarken bir anda yumuşak yatakla buluşunca rahatlamış gibi hissetmiştim kendimi, uykunun verdiği mahmurlukla yastığıma sarıldığımı düşünerek yanımdaki 'şeye' sarıldım. O şeyin yastık olmadığını anlamak çok uzun sürmedi aslında ama uykumun en güzel yerindeyken rüya gördüğümü düşündüğüm için o 'şeyin' yastık olduğuna inandırarak kendimi sımsıkı sarılmaya devam ettim.
Sonra çok güzel bir çiçek kokusu doldu burnuma, yine rüya gördüğümü, rüyalarımda bir çiçek bahçesinde koştuğumu ve bu çiçek bahçesinde koşarken aynı zamanda bana kollarını açan çok sevdiğim biricik aşkım Taehyung'umun bana doğru geldiğini görüyordum, bacaklarımın arasına sıkıştırmaya çalıştığım yastığın yumuşak olmadığını fark edince yüzümü buruşturdum, tüm rahatlığım hissettiğim şeyle uçtu çünkü bacaklarımın arasındaki şey bir yastık değildi.
"Neden bu kadar sertsin ya?" gözlerim kapalıyken kendi kendime mırıldanıp yastığımla konuştuğumu düşünüyordum, rahatsız hissettiğim için gördüğüm rüyalar dağılıp gitmiş, ne olduğu belirsiz bilincim şimdi tamamen açılmıştı ancak gözlerim hala kapalıydı. "Sen yastıksın, yastıklar bu kadar sert olmaz." dedim yine kendi kendime konuşmaya devam ederek ama sonra hissettiğim rahatsızlıkla bir anda sinirlenerek yattığım yerden fırlamış, o yastık olduğunu düşündüğüm 'şeyle' göz göze gelmiştim.
Tanrım.. yeri yar ve beni içine al. Tanrım.. aman Tanrım..
"Taehyung.." bedenimi yarım şekilde yataktan kaldırmıştım, yastık olduğunu düşündüğüm Taehyung'un üzerindeydim, bacaklarım onun bacaklarına sarılıydı ve kollarımdan aldığım destekle onun üstünden doğru sırıtan suratına bakıyordum, "güzelim.." kolunu başının altına çekerek beni izlemeye devam etti, o kadar rahat ve o kadar tatlıydı ki.. bense far görmüş bir tavşan misali ona koca gözlerimle bakıyordum, "sen.." dedim kekelemeye başlayarak, "sen ne yapıyorsun benim yatağımda?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JEONGGUK'UN GÖZLERİ | TAEKOOK ✓
FanfictionSenin en güzel yerin o bambi gözlerin. *Minik bir yazlık hikayesi* *ukekook semetae*