Öncelikle selam herkeseeee!Buraya kadar okuyan tüm okuyuculara, beni yalnız bırakmayanlara çok çok teşekkür ederim <3
Bir özel teşekkürüm de bu hikayeyi ve bu hikaye gibi diğer tüm hikayelerimi okuyan o canım okuyucuya! teşekkür ederim beni ve hikayelerimi bırakmadığın için (ağlayan emoji)
Bir de diğeri var o kendini biliyo ona da teşekkür ederim kjlkfhl
neyse teşekkür kısmı bittiyse buyurun finale (milyon tane ağlayan emoji) hızlı bi final oldu gibi geldi ama artık kış geldiğinde göre bu hikayeyi sonlandırma zamanı, seneye yazın belki 2. bi hikayeyle geri döneriz, size upuzun bi finalle geldim umarım aradaki bir ayın telafisi olur, 5 bin kelimenin üzerinde bir bölüm oldu şimdiden keyifli okumalar diliyorum herkeseeeee
bu arada jungkookun ailesine çok sövdük hikaye boyunca ama asıl sorun Taehyungun ailesiydi.. boşuna sövdük onlara, onlar sadece çocuklarını korumaya çalışıyodu :(
Neysee bölüme alayım sizi buyurun bakalım :)
(lan o kadar uzun süredir yazmıyorum ki hikayenin gidişatını unuttum ne yazcam şimdi ben..)
**
Son yaşananlardan sonra yeniden yazlığa döndük, anneme ve babama baktığımda kalbimde ufakta olsa bir kırgınlık baş gösteriyordu evet ama onların bunu sadece benim iyiliğim için yaptığını öğrenmek hafifletiyordu kırgınlığımı, fakat hep orada kalacaktı o biliyordum. O kırgınlıkla yaşayacaktım ömrüm boyunca fakat yaşamayı göze aldığım kırgınlıktan daha da önemli olan bir şey vardı ortada.
Taehyung ve onun ailesi.
Benim ailem arkamda duracağını söylemiş olsa da Taehyung'un ailesi karşıydı buna, öğrendiğim buydu aslında ve öğrenmediğim, bilmediğim korkunç şeylerinde olduğunu tahmin edebiliyordum. Taehyung'un neler yaşadığını bilmiyordum, ona nasıl şeyler söylediklerini bilmiyordum, babasının ve annesinin ona karşı olan tutumunu bilmiyordum ama babamın anlattıklarından sonra çok da iyi tepkiler vermediklerini, Taehyung'a karşı çok da hoşgörülü olmadıklarını anlamıştım, Taehyung'un eşcinsel olmasını kabul etmiyormuş babası ve ben Taehyung'un aslında ilk başlarda bu konularda çok rahat olduğunu düşünmüştüm, içten içe onu kıskanmıştım bile hatta, çünkü ailesine karşı oldukça rahat olduğunu, özgüvenli olduğunu düşünmüştüm ama hiçbir şey düşündüğüm gibi değilmiş.
Karanlık bir tarafı varmış çok güzel bildiğim hayatının, gözleri ışıl ışıl parlayan çocuğun aslında evinde ailesiyle nasıl zor bir hayat yaşadığını öğrenmiştim kısa bir süre önce, hiçbir şey düşündüğüm kadar günlük güneşlik değilmiş, hiç kimse sandığım kadar neşeli ve mutlu değilmiş. Hiçbir şey göründüğü gibi değilmiş.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JEONGGUK'UN GÖZLERİ | TAEKOOK ✓
FanfictionSenin en güzel yerin o bambi gözlerin. *Minik bir yazlık hikayesi* *ukekook semetae*