Als ik het eten op heb loop ik naar mijn kamer en die van Niels. Als ik net binnen ben hoor ik mijn mobiel afgaan. Ik neem hem op.
"Hee zussie," hoor ik mijn broer aan de andere kant van de lijn zeggen.
"Hee bro," "Pap heeft een nieuwe love. Ik ken haar ergens van maar weet niet meer waar. Ik vond dat je het moest weten daarom belde ik je," zei mijn broer. Hij had al geen nieuwe vriendin gehad sinds dat mijn moedr was overleden. Ik wist niet wat ik nu moest zeggen. "Je hoeft niks te zeggen. Ik wist immers ook niet wat ik moest zeggen. Maar nog veel plezier op kamp. Ik hou van je zussie," "Ik hou ook van jou," En ik legde mijn mobiel weer weg. Ik pak een tas en stop daar mijn zwemkleding en een grote badhandoek in. Aangezien wee vandaag gaan zwemmen. Ook neem een strandbal mee aangezien je daar met en bal mag overgooien of wat dan ook. Ik pak me tas een loop naar de lobby. Waar we ons verzamelen.
Na vijf minuten isiedereen er en lopen we richting het zwembad. Die reusachtig is. Er zijn drie grote glijbanen, een wildwaterbaan, een binnenbad, een buitebad en voor de kleine kinderen een pierenbad met zand er midden in. Dat is wat we door het glas kunnen zien. We lopen door naar de kleedhokjes. Ik kleed me snel om. Mij bikini is wit met donkerblauwe strepen. Het zit overal met touwtjes vast die ook gestreeept zijn met onderaan de touwtjes kralen. Ik stop de rest in mijn tas en haal de handdoekuit mijn tas. Mijn handoek is oranje met roze en err staan badslippers op. Ik loop mijn kleedhokje uit en zie Femke al staan ik loop naar haar toe. En samen gaan we naar de ene helft van de klas die al klaar is die grotendeels alleen maar bestaat uit jongens. We leggen net als de rest onze handdoeken op de stoelen. Als ik Niels aan zie komen betrap ik er op dat hij naar mij aan het kijken was. Ik vraag me af waarom hij naar mij kijkt. Ik bedoel er zijn zoveel meiden die dunner zijn dan mij en mooier. Ik zucht en ga samen met Femke richting de wildwaterbaan. Ik hou van de wildwaterbaan.
Als we weer terug bij het hotel zijn gaan we bijna warm eten. Iedereen zet snel zijn tas weg en loopt door naar de eetzaal. YEAH we eten patat!!!!!! Ik pak niet te veel maar net genoeg.
Na het eten hebben we buiten een kampvuur. We gaan met ze alle om het kampvuur zitten. Eerst gaat de metoor van deze klas vanalles vertellen. Waar ik niks aan heb net als Niels die zit ook een beetje om zich heen te kijken. Waarom letik eigelijk nog op hem. Ik bedoel hij is verschikkelijk irritant. Ik ga met mijn gedachte naar mijn vader en zijn nieuwe love zoals mijn broer dat zei. Mijn broer heeft volgens mij vijf vriendinnen gehad. Ik heb nog niet eens een vriend gehad.
______________________________
dit was het weer. het is niet zo heel lang maarik denk dat ik binnen kort weer update want ik heb VAKANTIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
groetjes sandra
JE LEEST
Haat, vriendschap en verliefdheid.
RomanceEva zit in het begin van het derde schooljaar en heeft van af de kleuterschool al niet met Niels kunnen omgaan. En ze wel moeten dan ook geregeld nablijven. Nu ze te horen heeft gekregen dat ze samen met hem naar het brugklas kamp moet en een kamer...