De vrienden van Stijn waren er allemaal. Plus natuurlijk Cat en Tess. En familie. Het was heel gezellig. De dag verliep zo snel dat ik niet door had dat er nog maar twee vrienden van Stijn waren en mij beste vriendinnen die net naar huis gingen. Omdat ze om tien uur thuis moesten zijn. Want morgen moesten we weer naar school waar ik echt geen zin in had. Wat ik vooral flauw vond was dat mijn broer al geslaagd was en nu officieel 18 jaar. Ik was pas 15. Ik probeerden te slapen maar dat lukt niet als de muziek van je broer zo hard staat. Dus pakte ik mijn oortjes en ipod en ging de liedjes die er opstanden luisteren. Eerst wat van Taylor Swift daarna Selena Gomez en toen viel ik eindelijk in slaap.
Toen ik wakker werd van de iritante wekker. Ging ik onder de douche, kleed me aan en ontbeed fietste ik na school het was donderdag dat betekende dat ik tot het zevende moest dat was tot drie uur. Ik zette mijn fiets neer in de rek en liep naar mijn kluisje waar ik mijn vest in deed en mijn tekendoos pakte. Toen ik naar tekenen liep kwam ik mijn vriendinnen tegen.. "Hoi" zei Cat vrolijk "Hoe kun je zo vrolijk zijn als het gisteren zo laat werd ik ben hartstikke moe" Ze grinikte maar ging wel zitten net toen we zaten ging de bel.
Na al die saaie lesuren en één ruzie met Niels gaat de bel waardoor ik uit ben. Mmmm denk ik alleen morgen en dan weekend yves oh nee die maandag daarop moet ik op kamp met de burgers.
Thuis ga ik na het restaurant want vandaag welzijn vader nog vanalles tegen ons zeggen. Ik hoop niet dat school gebeld heeft anders krijg ik problemen. Ik loop de keuken binnen waar opdat moment alleen mij vader en broer nog zijn. Maar na een half uur is iedereen er.
Nadat mijn vader klaar was met zijn preek over een paar aanpassingen aan het restaurant. Wat me niet boeide. Pakte ik mijn spullen om aan het werk te gaan.
Na één vermoeide avond lig ik uiteindelijk in bed.
................................
ik hoop nog binnenkort zo snel mogelijk te kunnen update maar ga binnenkort aanstaande week ook op kamp
sorry voor dit kleine hoofdstuk maar anders moesten jullie zo lang wachten.
xxx san
JE LEEST
Haat, vriendschap en verliefdheid.
RomansaEva zit in het begin van het derde schooljaar en heeft van af de kleuterschool al niet met Niels kunnen omgaan. En ze wel moeten dan ook geregeld nablijven. Nu ze te horen heeft gekregen dat ze samen met hem naar het brugklas kamp moet en een kamer...